Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Vasutasrics

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A derék spanyol szigetlakók 2005-ben úgy döntöttek hogy belevágnak a metróépítésbe. És mivel Mallorcán nem volt Demszky, BKV, Hídépítő vagy Bamco csoport, 2007. április 25-én át is adták a metrót. 2007 szeptemberéig ingyen (!) használhatta mindenki, főszezonban (!!!). És…..
Vasutasrics 2009.03.08 15:31:10
Szerintem is igen erőltetett ez a dolog, mert ez a metró tényleg nem üzemel, több része van ami a felszinen van emellett ha jól megnézed nem az új technikával van épitve, mint a 4 -es metró, hanem ugyanazzal mint a jó öreg M2, M3.

Mindamellett az alábbi dolgokban össze sem lehet hasonlitani:

- Az M4 szerelvényei kicsit majdnem tripla ilyen hosszú, és emellett az AVR is teljesen automata nincs mozdonyvezető benne, de ahogy láttam jelen metrónál ez nem igy van!

- Azt sem szabad elfelejteni, hogy az M4 átmegy a Duna alatt ez is egy + olyan tényező ami elég költséges.

- A járművek, biztositó berendezések, és az állomások is modernebbek. Lehet, hogy ott van plazma TV, de én szerintem az a legutolsó szempont, mert hiába van plazma TV, ha a rendeltetés szerinti célját nem tudja kiszolgálni.

- És jelen esetben felsővezetékes az M4 esetében pedig felsőtapintású harmadiksines az áramfelvétel ez is kicsit kölcségesebbé teheti az egészet.

Igy összegezve sz,','ból nem lehet várat épiteni, bár tényleg drága a többi metróhoz képest, de rengeteg dolog van ami ezt befolyásolja! Én nem pártolom az M4 -et, és rengeteg minden van amit másképp csinálnék (pl az automata vezérlésnél egy cégnél vettem volna kompaktibilitási okokból a metrószerelvényt és a hozzá tartozó biztositó berendezéseket, de ezmost mellékes) de attól még nem lehet összehasonlitani 1 rakással ezt be kell látni!