Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Turambar

0 bejegyzést írt és 996 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Georgia állambeli Mastodon - talán nem túlzás kijelenteni - a XXI. század Pink Floydjává vált: 2009-es negyedik, "Crack The Skye" című albumukkal indultak el a progresszivitás ösvényén és azóta olyan utat jártak be, mely keveseknek adatott meg az ezredforduló utáni metalszíntéren. Tették mindezt…..
Turambar 2021.11.11 23:41:38
Kiadó: Nuclear Blast Honlap: www.helloween.org Az idősebb Helloween fanok 99%-a – és azért ők vannak páran – az Andi Derisszel készült  albumok vitathatatlanul magas  színvonala mellett mindig is abban reménykedett, hogy Michael Kiske áll ismét a csapat élére, és 30 évnyi kihagyás után levezényli…..
Turambar 2021.09.18 00:59:24
@fehérfarkas: The dark ride a legjobb Deris album. A Time of the oath is hatalmas királyság (gyenge szám nincs rajta, csak legrosszabb esetben 1-2 közepes) és a Better than raw sem rossz (kicsit szélsőségesebb, mint a TotO, mert ezen néhány felejthetőbb számot is tudok mondani, viszont ezen van az egyik top5 Helloween szám, a zárótétel), de a Dark ride úgy tud szinte indusztriálisan súlyos lenni, hogy közben tele van pakolva a legjobb Helloween dallamokkal, és ahogy megszólal a The departed, attól leteszem az arcomat.
Vannak olyan zenekarok és dalszerzők, akik kevésnek érzik az önálló szerzemények által alkotott albumokat és a lemezek révén egy egybefüggő, teljes történetet szeretnének elmesélni. Ez lehet egy komplett sztori, ahol a nóták kötött sorrendben mondják el a fejleményeket és ismertetik meg velünk a…..
Turambar 2020.02.16 13:13:14
@eßemfaßom meg áll: Fölösleges ezen vitatkozni. Sztem amúgy a debüt albumtól a Seventh son-ig egyenértékű büdös nagy klasszikus mindegyik.
Hétfőn este a hetedik évad negyedik epizódjával folytatódott az HBO Trónok harca című sorozata. Posztunkban spoileresen tárgyaljuk a rész cselekményét...
Turambar 2017.08.08 11:45:13
@Firestarter.18: Nem ő küldte. Az Joffrey herceg kis önálló akciózgatása volt. Kisujj csak a kakit kavarta meg vele utólag.
V I G Y Á Z A T , S P O I L E R V  E S Z É L Y ! ! ! Na szóval az történt, hogy Ian McShane, akiről eddig mindenki azt hitte, hogy a 6. évadban majd valamelyik vikingszerű Greyjoyt, Euront vagy Vicariont fogja alakítani, a BBC reggeli beszélgetős műsorában akkorát spoilerezett, hogy a Fal adja a…..
Turambar 2016.03.05 10:38:18
@Macska rúgja meg:
Martin is elkúrta ott ezzel.
Mint látható, nem hagytam abba a hogyvoltozást, és nem is fogom. Gólemet felengedték egy függőhídra, gondolom azért, mert fából és háncsból font kötélből van, nagyon sokat nem ronthat rajta, de ha mégis, nincs olyan magasan, hogy kárt tehessen magában. Kettesszámúpatrik…..
Turambar 2015.04.30 11:27:48
@kamilla123: Mégis, hogy tudott volna jobban belenyúlni, ha egy szerény képességű medvebocsot küldtek be, akinek elvileg segítenie kellett?
Turambar 2015.04.30 22:54:35
@AkkorlegyenPtr: Ezen röhögtem 10 percig. :D
Berki a patakban áll zöldben, és olyan vidám és gondtalan, hogy csikorgatom a fogam a felkonf alatt, itthon elszabadult a pokol baszki, te meg itt vicceslkedsz baszki. Mindegy, erről aztán tényleg nem Gólem tehet, van sok más a rovásán, de az Ivargate nem az ő lelkén szárad. Az…..
Turambar 2015.04.29 16:56:31
@grundigg: Ez egyáltalán nem ilyen egyszerű. Simán hivatkozhat befolyásolásra, kényszerítésre, a csatorna általi zsarolásra, stbstb.
Kék, szűk póló, nagy, kopasz fej, körben pálmák, lent a színes Nike - igen, ez itten Gólem, kérem szépen, és mondja nagy lendülettel, hogy Pjotrnak fingja nincs arról, kivel basszon ki, ezért a kanok majd egy randin győzik meg arról, hogy ki legyen a szopóroller Vettelje ezen a…..
Turambar 2015.04.24 22:01:46
@saccperköbö: Dehogy tiltják, mindenki odaáll, ahová akar. Ha hárman vannak egy csajnál, abból az egyik védettséggel, akkor a kettő másik átmehet az "üres" csajhoz, és az választ közülük.
A védettség meg azért ér így is valamit, mert azzal tuti nem esel ki.
comment:com Volt egy szép esténk 2014.11.29 12:51:34
Persze, egy tehetségkutatóban az a szabály, hogy az eredményhirdetés előtt a zsűrinek párás tekintettel kell néznie a versenyzőkre, és hosszan taglalni, hogy milyen jó volt minden előadás, és milyen nehéz dolguk volt a döntés során. A felnőttek produkciói után viszont…..
Turambar 2014.12.01 08:53:40
@tnsnames.ora: Csak hogy tisztázzuk a helyzetet (nem olvastam végig az egészet, ha más tisztázta, akkor tárgytalan), hogy a többmilliós fődíjat a közönség fogja megszavazni, tehát a három korosztályos győztes közül mi választunk.
Turambar 2014.12.01 08:55:43
@tnsnames.ora: Mint a többiek írták, már a középdöntőben megemlítették Némethy Attilát, mint korábbi tanárt, tehát mindenben bukik az összeesküvés-elmélet.
A diktatúra jobb, mint a demokrácia. A regnáló hatalom seggnyalóinak mindenképpen. A mai egyetemisták egy olyan világba születtek, ahol már nem volt keményvonalas diktatúra. A rendszerváltás 24 éve volt. Ha feltesszük, hogy 6 (de inkább 12) éves kora alatt a gyerek nem ért sokat…..
Turambar 2013.02.17 13:03:15
@think-tank:
"A halálnem akkor természetes, ha azt nem mesterséges, külső kiváltó ok okozza. Ha így veszed, akkor nincs is természetes halálnem, hiszen meghalni egészségesen nem lehet csak úgy, mindig kell hozzá valami rendellenesség (szívinfarktus, vérrög, érelmeszesedés, agyvérzés stb.).
"
Igen, így van, te pedig ebből a csoportból önkényesen kiragadsz egy elemet (rák), mert az neked, adózónak sokba fáj, ha más azt kap.
Ezek mindig addig hangoznak szépen, amíg nem téged súlytanak, nehezen tudom elképzelni, hogy akkor is a libertanizmus szellemében béketűrően vennéd tudomásul, hogy, bár lenne rá gyógymód, de te azt nem tudod kicsengetni (ahogy az emberek 90%-a sem), így ebben fogsz megpurcanni.

"Te mennyit tudsz a libertariánusokról? Csak azért kérdezem, mert mintha meglepetéssel vennéd tudomásul, ami egyébként az egész elképzelésnek az alapja és lényege."

Ha a libertanizmus valami extra szélsőséges amcsi republikánus álláspontot képvisel, akkor valóban nem kérnék belőle, és nem hiszem, hogy egy európai szellemtörténeti közegben ez megvalósítható. Pedig én is inkább haszonélvezője lennék.
Turambar 2013.02.17 13:05:15
@think-tank: De, csak a siker esélye egy államhoz képest elenyésző, ugyanis ma az egész világot a piac uralja. Egy kormányt megbuktathatsz, a piacot nem fogod.
Épp ezért gondolom, hogy lehetőség szerint szolidaritás-alapú rendszerekben egyelőre igyekezni kell minél kisebb súlyt adni neki.
Turambar 2013.02.17 13:10:10
@vakapad: A piaci szabályozás mindig kívülről, erővel valósul meg (az erőt pedig a tömeg akarata adja), ezért nem gondolom, hogy a piacra lehet bízni hosszútávú tervezéseket, hiszen ő maga is folyamatos szabályozásra szorul - magyarán szabadjára és döntéshozói helyzetbe engedve nem működik közmegelégedésre. (A válság egyik oka a piaci szabályozások fellazulása, a gyeplő elengedése volt.)
A múltkori cikkem után rengeteg visszajelzést kaptam olyan férfiaktól, akik magukra ismertek a leírtak alapján. Érkezett egy esetleírás is Timonytól, aki a hitét is kezdi már elveszteni a világban, de az online társkeresésben mindenképpen. A következőket írja: „Kedves…..
Turambar 2012.12.09 18:40:31
Sziasztok!

Úgy vélem, az előző és mostani cikk szorosan összetartozik, és valóban levonhatók bizonyos következtetések.

Az én tapasztalataim alapján a regisztrált nők nagyobb hányada nincs tisztában vele, mit is akar valójában. Természetesen a minta csak az én általam megkeresett nőkre vonatkozik, de nem hinném, hogy kiterjesztve sokkal eltérőbb számokat kapnánk.

Sokszor kapom vissza azt, hogy igazából csak körülnéz, körbekukkant, még nincs igazán felkészülve egy komolya kapcsolatra (de az adatlapján persze azt írja), én meg igen, így inkább ne erőltessük (a másik jellemző a szövegértés teljes hiánya: azt az egyszerű gondolatot, hogy komoly kapcsolatot keresek, a legtöbb nő minden további nélkül fél-házassági ajánlatnak titulálja, eszem megáll rajta).

A másik megfigyelésem, ami nem kizárólag az internetes társkeresőkre, hanem IRL is vonatkozik, hogy a nők, talán a feléjük (is) irányuló médiaszenny, és az elvárásokkal vegyített körbeudvarlás ("mert én megérdemlem" reklámok) agymosó hatására (aminek erejét sztem nem szabad lebecsülni, a legokosabb emberekre is hatással van) egészen eltérő igényeket fogalmaznak meg egyetlen férfival kapcsolatban.

A férfi udvarláskor gyakorlatilag a tökéletes alfahím legyen, erőteljes szexuális kisugárzással (általában ezt szokták keverni a "kémia" fogalmával), egy macsó, aki minden nőnek kell, de aki természetesen a kiválasztott delikvenst akarja éppen. Majd későbbiekben férjként odaadó, példás családapa, aki megjavítja a kerítést, és kitörli a gyerek szaros pelenkáját. Aztán amikor kiderül, hogy valójában ez a két merőben eltérő tulajdonsághalmaz meglehetősen ritkán találkozik egyetlen hím-plédányban, jön a síránkozás, és a csalódások a férfiakban, a válások 4-5 év után egy gyerekkel, mert nem az eszményi férj volt, stbstb.
A nők hajlamosak elfelejteni, hogy az alfahímek azért alfahímek, mert minden nőt megkaphatnak, és mivel megkaphatják, így meg is akarják kapni (ugye a szocializáció a külvilág visszajelzései alapján), az úgynevezett "jófiúk", akik olyan "jó barátok", és "cuki férjek" lennének, valójában tényleg férjnek valók.
Ezzel szorosan összefügg a másik jelenség, amikor 26-30 éves nők remekül el vannak magukban, mint hogy egy kapcsolatban "vergődjenek", hiszen "bőven ráérnek még", ekkor jön a szokásos 30 év feletti bekattanás, amikor egyszeriben beindul a gyerekcsináló program, amihez villámgyorsan kerítenek maguknak egy férjet. El lehet képzelni, ilyen esetekben mennyire sikeres "beválasztások" jönnek létre.

Mielőtt itt valaki nőgyűlölettel vádolna, jelzem, hogy ellenkezőleg: én nagyon sajnálom a nőket, hogy a modern világban ennyire zavarosak és tisztázatlanok a szerepkörök, és hirtelen a korábban férfifeladatoknak tartott szerepkörökben is szitne száz százalékos teljesítményt várnak el tőlük, csak annak egyelőre sajnos a fentiekhez hasonló eredményeik vannak.

És még annyi, hogy ennek ellenére nem érzem magam totál elveszettnek ebben a virtuális világban, noha nem gondolnám, hogy itt érvényesülnének legjobban az erényeim, mindenesetre a csak részben beszél a csalódottság belőlem, a következtetéseim nagy részét már évek megfigyelsérée alapozom, amit a társkeresők speciális működésük miatt csak erőteljesen igazoltak.
Turambar 2012.12.09 18:42:26
@Turambar: az elütésekért elnézést.
Turambar 2012.12.13 15:39:49
@Andi 77: Bocs, Andi, de az alfahím biológiából átemelt fogalma alapvetően nem egyezik azzal, amit megfogalmaztál. És azt vettem észre, hogy alapvetően azokkal a preferenciákkal sem, amiket a nők elvárnak az alfahímektől, legalábbis az első jónéhány találkozáskor.
A tisztelet kivívása ugyanis hosszabb idő munkája, a sugárzó önbizalom meg manapság szerintem már lassan kezd irreális elvárás lenni.
Utolsó epizód idénre, basszus, pedig igazán elnézném még, de ne legyünk telhetetlenek. Maradunk a helyszínekre bontott hogyvótnál. Királyvár Véreres szemmel nyitunk, Tyrionnak szar napja van megint, az látszik, még jó, miközben a várat védelmezte, Ser Mandon olyat húzott…..
Turambar 2012.06.07 11:36:43
@fran7: Azért tizenévesek a könyvbeli hősök, mert a középkorban tizenévesen már nagykorúnak számítottál. A mortalitási mutatók kicsit rosszabbak voltak, mint ma.
Turambar 2012.06.07 11:38:35
@Felagund: Nekem gyerekkoromban egyik kedvenc könyvem Az északnyugati átjáró volt, egyszerűen kezembe akadt. Pedig gondolom, ott is volt néhány dolog, amit nem feltétlenül úgy értettem, mint ma értenék.
De ott pl. az angol csapatok megbuggyant káplárja egy levágott indián fejét hurcolgatta hazafelé a vadonon, és időnként elővette szopogatn, nyalogatni. :)
Turambar 2012.06.07 11:46:27
@Felagund: Nem adták a kezembe, de nem is dugdosták előlem. Otthon volt a bazinagy könyvespolc, és azt vettem le róla, amit akartam.
Olvastam én 12 évesen a Tövismadarakat is, pedig annál részletesebben még nem olvastam dugást szépirodalminak szánt műben. :)
Én úgy vélem, a gyerek szűrője szépen működik, ami kell, átmegy rajta, ami meg nem, azt úgysem érti. :)
Az előző epizód annak ellenére volt nagyszerű, hogy akció, igazi történés nem nagyon volt benne a fogságba eső Havas Jonon és a hisztispicsa Theon gyerekgyilkosságán kívül, de hát azt David Nutter rendezte, ő meg nagyon ért a szakmához. Meglátjuk, ebből a részből mit tudott…..
Turambar 2012.05.22 13:48:04
Kisebb SPOILER lehet, bocs...

@Felagund: Oké, lehetett volna a most látott bőséggel is kifejteni, csak ugye ahhoz legalább egy rövid csatajelenet, vagy valami dukált volna (bár sztem megoldható anélkül is), az anyagi keretek meg, mint tudjuk, a külső helyszínekre, és a sorozat végi várható "tüzijátékra" összpontosulnak.
Turambar 2012.05.22 20:21:34
@Letienne: Ezzel csak az a baj, hogy ugyan az ötlet nagyon pofás és Stannis ebbe bele menne sztem, mert a warden of north az ő hűbérese, de a Robbot támogató urak nem igazán, miután közfelkiáltással szavazták meg királynak, afféle "nekünk nem parancsol holmi déli köcsög" felhanggal.
Ezek után nehezen nyelnék le, hogy mégis vissza a Vastrón uralma alá.
Turambar 2012.05.22 20:23:29
@Felagund: Nem gondolnám, hogy Robbnak bitót szánna, ha Robb hajlandó lenne visszatérni hűbéreseként.
hogyvolt Éden hotel - 2x42 2012.05.16 08:00:00
Turisták vannak a hotelben, kérem szépen, kettő is, Norbi és a rettentő frurfuval bíró Fruzsi, akik (ó jaj) elragadnak majd két versenyzőt, és ettől Hiper először sírógörcsöt majd rohamot kapott, és perszehogy Érzelemnélküli Bárcáskurva Naiván vezette le a dühét. Naominak…..
Próbáljunk ki egy újítást: nem az epizód időrendje szerint haladunk, hanem helyszínek szerint, aztán majd meglátjuk, bejön-e a jónépnek. Deres: A kis hernyó Theon csak megcsinálta, és nekiesett Deresnek, ami azért nem egy nagy truváj ugye úgy, hogy Ser Rodrick minden katonával…..
Turambar 2012.05.11 12:30:00
@zumm: Kb. olyan volt, mint a néhai Baratheon király, szelídebb kiadásban.
Turambar 2012.05.11 13:37:39
@zumm: Bocs, nem állt szándékomban afféle olvasói magabiztossággal spoilerkedni. Meg nincs komoly jelentősége a sztori szempontjából.
De sixx majd törli, ha úgy érzi.
Turambar 2012.05.11 14:35:55
@sixx: Hát, ha spoileresnek érzed, amit írtam. Ezek szerint annyira nem volt az. :)
Van pár szerencsétlen, akik még ebből a viszonylag pofonegyszerű ügyből is szarul jönnek ki, hiába, ha kézközelben van a szopóálarc, könnyen felugrik az ember fejére ...Societas-performansz, Ferihegyi-repülőtér, tegnap 23:00:A videót már felesleges is megnézni, sikerült majdnem…..
Turambar 2012.03.30 20:18:12
@Turambar: Gyerekek, elmegyek jósnak, doktori címem már úgy is van. :D

Délután írtam:

"Nem mond le.
Közli, hogy az apró csorbát kijavítandó, lóhalálában újabb doktori disszertcáió írásába kezdett, amelynek alapjait már a repülőgépen lerakta, igazából órák alatt elkészült vele, egy ekkora elme, az utolsó simításokat végzi, holnap a rektori tanács már újratárgyalja az ügyet, a kimenetel nem lehet kétséges.
"
hogyvolt VV5 - 1X96 2011.12.19 17:15:00
Na akkor az van, hogy azok a kommentelők, akik a Napoli-Romával savaztak tegnap, most szépen sorokba rendeződnek, a lábam elé hevernek és megbánják bűneiket. Ma kegyes hangulatban vagyok, és megbocsátok. Itt ragadom meg az alkalmat arra is, hogy köszönetet mondjak mindazoknak, akik,…..
Turambar 2011.12.19 21:26:47
@bigél: Az az.
Csabában meg volt a kellő mértékű józanság, Fecó meg egy papíron lévő szöveget sem tudott értelmezni. Úgy fest, azóta sem.
Turambar 2011.12.19 21:31:28
@bigél: Igen, úgy fest.

@kamarti: Fecónak semmi önreflexiója nincs, de ez már nagyon korán kiderült sztem.
hogyvolt VV5 - 1X92 - 1X95 2011.12.18 18:05:00
Hát, Villatörténelmet írtunk, hiába minden. Fecót férjül adták, sírt, hogyne sírt volna, de csak sorjában, egyelőre ott tartunk, hogy lázban ég a Villa, nem, nem járvány tört ki, készülődnek a Nagy Napra. Már, aki, Gergőnek például dagad. Az orra, meg más is, gyanítom, de…..
Turambar 2011.12.18 22:31:47
@Turambar: Csak hát ezért nem kell iq 80-as emberkék társaságát keresni, még ha más nem marad, akkor sem.
Már csak a butasága miatt is megbízhatatlan.
hogyvolt VV5 - 1X91 2011.12.14 21:20:00
Kezdek komolyan tartani attól, hogy azok az olvasók, akik nem nézik a ValóVilágot, csak a Hogyvoltot olvassák, kóros hazudozónak fognak tartani - amit elmebéli képességeimről gondolnak, azt általában megírják – higgyék el, én ennyi állatságot akkor sem tudnék kitalálni,…..
Turambar 2011.12.17 23:35:48
@Turambar: Kíváncsi vagyok, Csabi leállította-e Fecót, vagy szokás szerint asszisztált hozzá.
Nyilván semmi infot nem kapott kívülről ez az Aranyember.
Turambar 2011.12.17 23:37:27
@mocskosmacska: Igen, és ebből hogyan jutott a mi drága Fecókánk arra a következtetésre, hogy az anyja nem akarja látni Veront?
Turambar 2011.12.17 23:51:01
@kamarti: Nem taktikailag nem jó, hanem, ha valaki figyelmesen nézte eddig, akkor gyakorlatilag karakteröngyilkosság.

"Szüleimet a szájára vette."
"Nálunk az igazság, mi vagyunk a jók..."

Fecó, baszki...
hogyvolt VV5 - 1X81 2011.12.04 19:40:00
Te úristen, te úristen, Isten odateremtett egy ringet a nappali közepére, hát, nagyobb csoda, hogy én ma egy szál pulóverben sétáltam, ragyogó napsütésben, később vadásztunk is, azt úgy kell, hogy Pötyi felzavarja a fácánt, aztán ordítva rohan utána, hát mit mondjak, ebből…..
Turambar 2011.12.04 22:00:41
@Némber Ván: Külön verseny lesz, hogy ki bírja tovább ébren Vera vallomásait. :)
hogyvolt VV5 - 1X79 és 1X80 2011.12.03 20:15:00
Boldog névnapot a Ferenceknek, a lányok ne felejtsenek el holnap Borbála ágat törni, ja, vannak ilyen mániáim, a néphagyományok is ilyen, szóljatok, ha unjátok. Én ezt a boksz hetet nagyon. Ott tartottunk, hogy BTA megkapta a zöld kendőt és megkezdődött a szavazás. Aszti, az van,…..
Turambar 2011.12.04 00:42:30
@genevieve: Senki sem objektív. Objektivitás csak filozófiailag létezik.

De ha nem akarod érteni: nem vagyok szubjektívebb, mint te pl. :)
Turambar 2011.12.04 00:48:38
@genevieve: Én is. :D
És persze azt is, ha Csaba épp vicces vagy jófej volt.

Sosem Attilát akarom jobb fejnek feltüntetni, mint amilyen, mert egy faragatlan bunkónak tartom, ahogy ezt már többször is jeleztem.
Csak hát látom, hogy ettől még rohadt sok dologban igaza van, és nagyon sok helyzetben felismeri egy-egy dolog visszás, vagy nevetséges voltát, akár a többi játékos akár ők és a szerkesztőség viszonylatában.
Turambar 2011.12.04 00:49:54
@nosce: Nem akarod érteni, úgy látom, miről beszélek, és hát marhára nem arról, hogy nekem Balázs és Lilu véleménye lenne etalon. De elég vak vagy, ha azt gondolod, hogy ők csak úgy lazán a saját véleményüket nyomhatják "cenzúra" nélkül.
hogyvolt VV5 - 1x76 - 1x78 2011.12.01 19:00:00
Tegnap este pont arra a jelenetre estem be az ajtón, mikor Fecó fogadkozott, fúdemostakkómajd, mire Csaba., térdnadrágban, csak úgy, minden előzmény nélkül léggitározni kezdett úgy, hogy közben nézte magát az ablaküvegben. Szó nélkül felálltam, levettem a csizmám, elkapcsoltam…..
Turambar 2011.12.03 12:12:34
@antiszociális taho_kismama: Én meg totál gáznak tartom ,hogy a csatorna a játékosoktól kér tanácsot, hogy egy másik versenytársukat miként és hogyan, meddig büntessen. Mivel egymás ellen játszanak, a válaszokat illetően alapvetően nem is lehet kétség.
Ha ki akarják zárni, zárják ki, de ne a többi játékoson keresztül igazolják magukat, akik, ha annyira meg akartak volna már szabadulni tőle, 3 párbaj alkalommal is megtehették volna, egyszerűen csak rá kellett volna rakni a jelet. Ja, hogy féltek volna a kihívástól? Hát sorry, akkor viseljék el az embert.
Turambar 2011.12.03 13:05:19
@antiszociális taho_kismama: Ez nálam egyenlő a rejtett tanácséréssel. Ne a játékosoktól kérdezgessék már a büntetés jogosságát egy ellenfelükkel szemben! Micsoda dolog már ez?
hogyvolt VV5 - 1X72 2011.11.25 18:20:00
Vannak ezek a napok amikor reggel, már ébren ugyan, de még csukott szemmel tudjuk, hogy. És igazunk lesz, bár ennek semmi köze az önbeteljesítő jóslatokhoz. Tudjuk. Azt hisszük, akkor vagyunk a gödör alján, mikor véletlenül belerúgunk a felmosó vödörbe, összeszűkült szemmel…..
Turambar 2011.11.25 22:23:17
@beebeer: Halálosan unnám 3 szám után. :)

Akkor már inkább Dark Tranquillity. :D
Turambar 2011.11.26 00:41:26
@genevieve: Nekem a beszólás a vicces, az képvisel humor értéket. Nem az olajos hal.
Turambar 2011.11.26 00:42:51
@genevieve: Látszik, hogy nem éltél még át hasonlót. :)
Oké, Peti nem szerelmes, de én ismerem az érzést, amikor olyan állapotban vagy, hogy a legrosszabbkor jön egy óra. :)
hogyvolt VV5 - 1x70 2011.11.23 15:40:00
Nem tudom azt írni, az éjszakáim szebbek, mint a nappalaitok, sőt, hajnalban fel is adtam. Pedig tegnap viszonylag korán mentem hajcsizni, még mielőtt basztak volna a cágerok, ahogy gyerekkoromban, Alvégen mondták. Jött a rézfaszú bagoly is, ment is, ittam langyos cukros tejecskét,…..