Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gery1987

0 bejegyzést írt és 1175 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
bircahang Ügyes 2024.05.02 12:12:00
Nagyjából 60 %-át meghallgattam - átugortam az unalmas, ismétlős részeket. Meg kell mondanom: baromire ügyes. Talpramagyar Péter kiválóan adja azt, amit megkíván a pártatlan és jobbhíján-ballib réteg: alapvetően fideszes mondanivaló gondosan összekeverve ballib hívószavakkal. Akit a…..
Gery1987 2024.05.03 11:06:37
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tehát nem vagy antikapitalista, csak neolib kritikus.
A munka/tőke tengelyen inkább a tőke ("nemzethy thőke") pártján vagy, a "természetes "egyenlőtlenségek, a hagyományok, a vallás és a tekintély oldalán állsz, szóval te jobboldali vagy.
Gery1987 2024.05.03 11:24:10
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

neolib csak szerinted nincs.

Lennél te vega de folyton szembe jön a meki, értjük:)
A tőke pártján vagy, a "természetes" egyenlőtlenségek, a hagyományok, a vallás és a tekintély oldalán állsz, szóval mindent összevetve a gyakorlatban jobboldali vagy.
Nincs ezzel baj.
Gery1987 2024.05.03 12:44:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Annyira nem tartod annak hogy legyen nemzeti tőke.
A Medián előrejelzése: Ha az az eredmény igaz, ez a következő mandátumarányt jelenti: Fidesz: 11, Tisza: 6, DK: 2, Kétfarkú: 1, Momentum: 1. Viszont ezek közül csak az első 3 biztos, a többi hibahatáron belül van. A hangulatot érezve (távolból ez még jobban is…..
Gery1987 2024.05.03 10:54:42
Gery1987 2024.05.03 11:05:19
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem vinni fog el szavazókat a Fidesztől is idővel.
Gery1987 2024.05.03 12:42:01
@Deak Tamas:

"viszont lényegesen magasabb a proliirigy és a bérkommentelő."

Te is köztük vagy Drakul..
bircahang A libbantak összeomlanak 2024.04.30 12:12:00
Pánikolnak a hiszterolibbantak, összeomlik a világ! A kisember viszont ásít. Amikor éber, akkor meg tapsol: jó dolog ez az összeomlás, bárcsak gyorsabb lenne! Ugyanis itt nem a világ rohan összeomlásba, csak a felvilágosult polgári-liberális rendszer. A röhej az, hogy ezt még a…..
Gery1987 2024.05.03 12:30:42
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

a "legkeményebb diktatúra" nem szörnyű hely?
Ha nem az, akkor nem a legkeményebb.
Gery1987 2024.05.03 12:32:58
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A McDonald`đ egy amerikai liberális jelkép. Logikád szerint nem szabad ott ennem emiatt"

ja hogy így érted.

Most akkor döntsd el hogy jelképekről, gyorséttermekről vagy rendszerekről beszélünk mert kurvára nem ugyanazok.
Gery1987 2024.05.03 12:40:56
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ahogy a lakóhelyben se azt nézem mi az adott hely politikai rendszere.
Most már világos?"

Teljesen világos, a "legkeményebb diktatúra" érved elolvadt és semmi értelme annak amit mondasz, mert magad sem így gondolod....
ha valamit nagyon "elnyomó rendszernek" tartunk akkor abban élni sem jó, hisz pont emiatt is gondoljuk annak!

Bulgáriában élni nem olyan mint a mekibe járni enni.
Inkább olyan mintha ott dolgoznál, úgy hogy közben az "szar munkáltató" vagy nem az és állításod téves.
bircahang Korrupcióellenesség 2024.05.01 06:06:00
Dübörög a kampány Bulgáriában. Itt se szimpla EP-választás lesz, arra az emberek negyede szokott elmenni, hanem dupla választás lesz, lesz parlamenti választás is. Szóval meglesz a 45-50 % részvétel is akár. De a lényeg: közéleti műsorban kétszer is elhangzott az, amit én évek óta mondok. Az…..
Gery1987 2024.05.03 10:54:14
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A korrupció gazdasági tevékenysége vonatkozik.
Gery1987 2024.05.03 11:19:59
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

nincs egységes fogalma. A korrupció fogalmának számos meghatározása ismert, de általánosan elfogadott definíciója – éppen a jelenség megfoghatatlansága, ezerarcú sajátossága következtében – nincs.

A korrupció a legtöbb esetben kétirányú tranzakcióként – sajátos cserefolyamatként – írható le, mivel operatív módon általában mindig két személy, csoport vagy intézmény között jön létre, így a benne részt vevők egyidejűleg korrumpálók és korrumpáltak.
Gery1987 2024.05.03 12:28:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor ne csináld:)
Pl a kommunista fogalmad, mint "rendszerkonform baloldal".
bircahang Kényszersorozás 2024.05.01 12:12:00
"Fideszes" cikk a Mércében: kényszersorozásnak nevezik az újabb ukrajnai mobilizációt. Szentségtörés ez a ballib oldalon. A ballib szabály szerint ugyanis csakis ujjongani szabad mindenért ami ukrán. Orbán azzal szerezte a legnagyobb szörnyülködést 2022-es választási győzelmi beszédével,…..
Gery1987 2024.05.03 10:52:49
@Deak Tamas:

A nyugat végignézett már sok népírtás errefelé, sőt szervezte is: svábok, népi németek szudétanémetek esetében.
Nem kell ezen meglepődni.

Erdélyi szászok vannak? nincsenek kvázi.
bircahang Nagy pofáraesés lesz 2024.04.25 06:06:00
Ujjongás a ballibeknél. A Fidesz 34 %-on. Ha ez az eredmény igaz, akkor a Fidesznek 9 EP-képviselője lesz, míg az ellenzéknek 12. A dolognak van egy szépséghibája: ez a Závecz kutatása. Ez az a Závecz, mely 2022-ben 39 %-ot jósolt a Fidesznek, az egyesült ballib ellenzéknek meg 36 %-ot!…..
Gery1987 2024.04.28 15:17:57
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincsenek ilyen célok.
A haverok zsebének kitömése folyik közpénzzel, meg a kinézett vállalkozások állami erővel történő zsarolása és fenyegetése hogy adják el a nerednyik gecinek a céget!!!!
Gery1987 2024.04.28 15:20:20
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Amiatt kritizálja mert lop, rombolja a jogállamot és demokráciát.
Fenyegeti a cégeket és blokkolja a nyugati tömb érdekeit az oroszokkal, kínaiakkal szemben.

Lehet persze ezt csinálni, de akkor:
1, ez lesz....nem jön pénz, ki leszünk nézve.
2, ki lehet lépni és akkor nem kell Brüsszelbe járni hallgatni a kritikát.
Gery1987 2024.04.28 20:07:02
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor viszont alkalmazkodni kell.
bircahang Kimaradás 2024.04.26 06:06:00
Kolozsszarosék blogjának nemrégi cikke csak egy szempontból érdekes. Hogy mennyire megváltozott a narratíva iránya. Az egyik, egyébként teljesen bekattant agyú blogger háborús kiáltványt írt, kb. MZP 2022-es stílusban, mely követeli a bekapcsolódást a valószínűleg nemsokára aktív szakaszába lépő…..
Gery1987 2024.04.28 20:02:33
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem érv viszont a NER mellett.
Gery1987 2024.04.28 20:02:58
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

1 embertől függünk jelenleg, Orbántól.
Gery1987 2024.04.28 20:04:07
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem csak Gyurcsány van ám a világon, te honnan tudod hogy 13 év Orbán helyett kizárólag 13 év Gyurcsány lehetne csak? Megint a csúsztatás, terelés...
A Kubával kapcsolatos cikkeim kapcsán felmerült mi a regionális elhelyezkedése az országnak régiós szinten. Hiszen így a legértelmesebb a helyzet megvilágítása. Nos, az amerikai kontinensen 35 ország + sok egyéb függő terület van. Ezek közül 2 - az USA és Kanada - eleve kiveendő, hiszen ezek a…..
Gery1987 2024.04.27 16:44:05
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Vagyis van egy igaz alaptétele a kapitalizmusnak: a hatékonyság. Kétségtelen, hogy a kapitalizmus a leghatékonyabb a profittermelésben."

Csak mára bebizonyosodott hogy:
1. nem minden a profit, főleg ha ugye a lecsorgás nem igaz, akkor még közérdek sem!
2, eléggé felelős ez a természet és környezet pusztításáért és nem is fenntartható.

Mára tehát a kapitalizmusnak egyetlen tétele sem igaz vagy hasznos.
Gery1987 2024.04.27 16:49:15
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, ezen a viccen mindig jót nevetek:)
Gery1987 2024.04.28 15:10:36
@Madarász Henrik:

Igen, ez az alap legyen hol lakni, legyen megfizethető az élelmiszer, állami EÜ és oktatás mindenkinek....
Nemrég említettem Mező Gábort, most ismét kell. Bekapcsolódott a Talpramagyar elleni kampányba, pontosan azzal a módszerrel, amivel a levitézlett Falkaházi-Karsai duó az új köztársasági elnök ellen. A lényeg: adjon magyarázatot felmenője életéről, meg hogy miért állít családi legendákat a…..
Gery1987 2024.04.20 19:45:04
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Előbb-utóbb az a közösség meggondolja magát, hisz a szemetet eltüntetni kisebbik rossz mint benne süppedni.
Pont ez a lehetőség a ó a demokráciában, lehetsz hülye és tanulhatsz belőle.
Gery1987 2024.04.20 19:45:54
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ott hogy azt mondod a szakértelem hülyeség aztán meg azt hogy nem az.
Gery1987 2024.04.20 19:46:47
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

még egy érv hogy ne szavazz rájuk, amúgy sem szabadna elveid szerint.
bircahang Hazamennének 2024.04.19 06:06:00
A cikk fő mondása: "A kinti jövedelem nagyjából kétharmadát biztosító hazai pozíció lenne a legfontosabb tényező, amiért a külföldön dolgozó magyarok megfontolnák a hazatérést.". Fordítsuk ezt le magyarra! Mivel a magyar árszint kb. a nyugati kétharmada, ez azt jelenti: akkor mennének haza, ha…..
Gery1987 2024.04.20 15:41:58
@0dzsud0:

"a milliós keresőért talán gyorsabban ér ki a mentő? Vagy melegebb víz folyik nála a csapból"

Társadalom vagyunk elvileg, létezik szolidaritás is a világon.

"miért csak az ezek ellentételezéséül kapott javakat kell közelíteni egymáshoz?"

mert pénzből élünk, ez alapja mindennek sajnos.
Gery1987 2024.04.20 18:07:03
@alöksz róz:

Ha megspórolsz a tőkésnek mondjuk 10%-ot akkor zsebre teszi, nem fogja neked meghagyni.
Gery1987 2024.04.20 19:37:15
@alöksz róz:

A lobbi meg arra van hogy mégis:)
bircahang Két zászló 2024.04.19 12:12:00
A kevés országok egyike, ahol nem címervita van, hanem zászlóvita. Soanyolország kialakulása sajátos jelenség. A legelső őslakosok az Ibériai-félszigeten a baszkok és az ibérek (a legtöbben feltételezik, hogy az ibérek és a baszkok rokonnépek). A baszkok sajátossága Európában: ez…..
Gery1987 2024.04.20 18:05:35
@_Neville:

Itt a periférián meg nyugaton a Köztársaságnak van egy demokratikus népszuverenista éle, szembe van állítva az abszolút meg félfeudális monarchiákkal...
bircahang Az elit nem marad 2024.04.03 12:12:00
A tavalyi év végének eredménye: sikerült majdnem minden volt kubai osztálytársammal kapcsolatba lépni a FB-on. 1980-1985 között Havannában jártam iskolába, ott is érettségiztem 1985 májusában. Az egyik akkori havannai elitiskolába jártam, az orosz iskolába. Ez teljesen orosz volt, azaz jogilag…..
Gery1987 2024.04.06 19:46:17
bircahang Szabad iskolaválasztás 2024.04.02 12:12:00
A kérdés persze érdekes. De itt az érdekesség az, hogy ez eredetileg egy ballib szent tabu volt. A 90-es évek egyik ballib alapkövetelések egyike volt, hogy legyen szabad iskolaválasztás mind aktív, mind passzív módon. Mert milyen rossz volt a Kádár-rendszer egyenlősítő, elnyomó rendszere az…..
Gery1987 2024.04.06 15:46:43
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

cserébe viszont többet lopnak, lejáratnak minket és rosszabbul fogunk élni mint ahogy azért lehetne.
Gery1987 2024.04.06 19:45:24
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem meg semmivel nem jobb a helyzet, csak nagyobb az arcuk.
Egy kép, mely bemutatja a 2 lehetőséget: egyébként az eredeti kép a New York-i metróban készült 10 éve, bár úgy terjedt el, hogy Nyugat-Európában Tulajdonképpen tényleg csak ez 2 lehetőség van. Lehet választani...
Gery1987 2024.04.01 16:25:27
@_Neville:

Szerintem a 2-es és a 3-as.
2, Aki mondjuk biszex hajlamú de nem jut el önmagától idáig, mert fél bevallani stb a egy maszkulin társadalomban heteró lesz csak, egy ilyen nyitottabb világban meg megéli azt.

3, Illetve vannak ilyen demiszexuális, pánszexuális stb kitalált fasságok is.
Ezek valójában heterók akik max kíváncsiak de soe lesz belőlük gyakorló buzi.
Gery1987 2024.04.01 16:27:25
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az hogy egy kamasz pánszexuálisnak meg ilyen fasságnak mondja magát..hát, .olyan mint az emo, dark, a punk...majd elmúlik.
Neves ballib megmondóember, sztárolva évek óta. Egyébként az értelmesebbek közül, azaz a valóságot is nézi, nem csak a Párt ukázait. (Semmi személyes érdekeltségem benne: engem régesrég letiltott, a legelső kommentem után.) S ez is lett a veszte: tilos az ukázok ellen menni, hiába…..
Gery1987 2024.03.29 15:48:09
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem sose volt ballib, "technikai okokbó"l támogatta az összefogást Orbán ellen, de nem az ellenzékért.
Gery1987 2024.03.29 15:51:02
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

vezetők kellenek, csak nem mindegy mire, meddig és hogyan.
Lehet vezetőt választani úgy is hogy nagy a kontroll és kb nulla hatalma van, csak végrehajtó, ügyintéző.
Mint egy közös képviselő.
meg nyilván lehet diktátort is választani...

"A hagyományos megoldás: a szellemi hatalom vagy a fizikailag erősek, ill. ezek kombinációja."

A "hagyományos megoldások" pszichopata állatokat juttatnak vezető pozícióba.
Gery1987 2024.03.29 19:37:49
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Senki nem is beszélt ilyesmiről.

Amire nincs szükségünk az hatalommal bíró pszichopata gecikre, akik isten/haza nevében basznak át bennünket közpénzből.
A modern liberális demokrácia, a polgári állam válságával kapcsolatban az ókori Róma rendszerváltozása tűnik alkalmas párhuzamnak. Minden rendszer addig képes működni, míg azok a feltételek, melyekre épült, fennállnak. A leglátványosabb példa a kommunizmus. Alapja a nyílt diktatúra és a…..
Gery1987 2024.03.29 15:46:45
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az eliten belüli cicaharc nem a nép érdekében zajlik hanem a felettük való uralmon.
Gery1987 2024.03.29 19:32:00
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Brüsszellel azért van cicaharc mert Orbán "kuruckodik" (bár nem akarom a kurucokat sértegetni) és nem áll be a sorba a magállami elit érdekei mentén, mindig baszakszik, időt húz, zsarol...

De mindketten pont leszarják a köznépnek jó e ez.
Gery1987 2024.03.29 19:33:10
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egyébként nem magyarellenes hanem orbán ellenes.

Tudom az fideszes újbeszélben, Nerniában már a magyar = Fidesz, de nekem még nem mosták át az agyam.
A Talpramagyar-ügy mellékes haszna: a ballib feministák alaposan lejáratják magukat. Eddig az volt a liberális törvény: csak be kell mondania a nőnek, hogy áldozat, s ezt kötelező elhinni azonnal, minden más hozzáállás áldozathibáztató fasizmus, s innentől a megvádolt férfi köteles bizonyítani,…..
Gery1987 2024.03.29 19:25:30
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már vesztett, teljesen átlátszó mennyire kettős mérce van náluk.
Gery1987 2024.03.29 19:26:43
@Nevem senki.:

Szerintem csak 2026-ban...
Az EP nem akkora súlyú dolog.
Gery1987 2024.03.29 19:29:34
@Nevem senki.:

Tudok jobbat, nem kell egy kibaszott féregnek lenni és akkor nincs ilyen ügy.

"Legalább megismertük Pétert."

Nem, azt ismertük meg mit mond róla a Fidesz.

"Mondjuk én már ránézésre láttam rajta hogy egy pöcs."

Persze, persze...fél éve még neres volt, meleg szarik benyaltatok volna neki.

"Azért az az öngyi story vitte a prímet. Totál pszichopata az ember. Ilyen ember kell miniszterelnöknek!"

öngyi? Nem hallottam még...

"Te, evvel még Csernus doki sem tudna mit kezdeni. Menthetetlen."

ezzel.

Csernus meg egy drogos nárcisztikus idióta, önmagával se tud mit kezdeni:)
A ballib tábor balsó szárnyának sikercikke ez. Csak ezért érdemes foglalkozni vele, egyébként a cikk baromság. Szokás időnként a ballib táborban, hogy előjönnek átfogó baloldali eszmealkotással. A műfaj nagyja TGM volt, de ő legalább nem hazudott: közben nem vallotta magát liberálisnak. Ez…..
Gery1987 2024.03.23 17:58:09
@ZorróAszter:

A tőke mindenhol uralkodni tud ahol a társadalom alapja a magántulajdon, célja a vagyon.felhalmozás.

Valódi népszuverenitás, valódi demokrácia nem is lehetséges kapitalizmusban.
Hiszen a valós viszonyok olyanok (a jogi egyenlőség ellenére, az általános és titkos választójog ellenére) hogy a vagyonos kevesek lobbija erősebb mint a tömegeké.
Gery1987 2024.03.23 18:01:13
@ZorróAszter:

Nincs versenytársa, nincs ellenfele a tőkének, az elitnek, így várható hogy csak rosszabb lesz!
Ez se nekünk, se a környezetnek, se a klímának nem lesz jó....
úgy látszik mindent elkövet az emberiség hogy kipusztuljon.

Az Orbán meg Trump féle "belső kihívók", valójában nem (kapitalista-) rendszer kritikusak, nem hoznak változást.
Kőkemény ideológiai harc zajlik. A ballibek megoszlottak 2 kibékíthetetlen táborra: a talpramagyaristákra, szerintük: az ellenzék Zorbánt szolgálja, de eljött Talpramagyar Péter, aki legyőzi egyszerre az ellenzéket és a Fideszt, ezért Zorbán retteg, s karaktergyilkolja…..
Gery1987 2024.03.23 16:02:10
@Tapi2021:

Azt mondja rég rájött milyen a NER de a felesége miatt nem lépett ki, de addig is gyűjtötte a "bizonyítékokat" és mikor már a volt felesége is kegyvesztett lett, nem volt ki miatt maradni...
Ezt mondja.

Még hihető is, aztán ki tudja...
Gery1987 2024.03.23 16:05:18
@Tapi2021:

"Milyen ember az ilyen?"

:D
Milyen lenne? fideszes!:)

most mit csodálkozol? Eddig is tudtátok hogy ezek ilyenek, csak akkor épp nem volt gond, mert nem ellenetek irányult.
Még tetszett is nektek, "úgy neveztétek: "rafinált, racionális, okos, előrelátó.."...
mi a gond?

Nem kell kétszínűnek lenni.
Gery1987 2024.03.23 16:17:51
@Tapi2021:

Ő ezt mondja, azt nem mondtam hogy biztos így is van...
bircahang A "szakmának" kuss! 2024.03.19 06:06:00
A 90-es évek liberális vészkorszakának szép emléke a HVG-ben: a "szakemberek" akarnak dönteni a "politika" helyett. A mai fiatalok már nem tudhatják ezt, de annak idején ez volt az egyik varázsszó a korabeli ballib propagandában: a "szakember" és a "szakma". A dolognak alapvetően 2 valós oka…..
Gery1987 2024.03.23 16:16:23
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincs olyan hogy "normalitás", ez egy tradicionalista konteó hogy "régen jobb volt"...
Volt egy "szakrális aranykor".
nem volt ilyen.

Te nem meghaladásról beszélsz, hanem visszafejlődésről "besötétedésről"...

"A modernitáson belüli reformpróbálkozások - mint pl. a fasizmus vagy a szocializmus - nem oldanak meg semmit."

Utóbbi megoldja.
Életem egyik látszólag tragikus eleme: csupa olyan anyagilag profitáló dologban vagyok jó, amit viszont valamilyen magasabb elvi ok miatt nem akarok csinálni. Amit viszont csinálni akarok, abban vagy nem vagyok jó, vagy az anyagilag nem hoz profitot. A probléma súlyos. Hiába is próbálja bárki is…..
Gery1987 2024.03.23 16:07:13
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

13 éve várjuk ennek bizonyítékát...
Gery1987 2024.03.23 16:11:53
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Gyakorlatilag nincs.
Ha nincsenek rákényszerítve nem tőkés szempontok vezérelte elvek, erők által (állam, társadalom, szakszervezet) akkor ez semmit nem jelent.

Mészáros többet adózik e mert magyar, többet fizet e egy magyarnak, jobbak e a munka körülménynek? stb?
Lófaszt jobb.

De mint mondtam a rablott vagyon úgy is külföldi számlákon köt ki...
Gery1987 2024.03.23 16:12:42
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

persze persze...ezért voltak/vannak 10 évente puccsok, meg válságok...
bircahang Az álkereszténység 2024.03.11 06:06:00
Sose jó, ha a kereszténység csak szólam. Mert akkor ilyen "keresztények" jönnek elő, mint ez a Jákob ex-nyilas gyerek, ma a Soros Népe Pártja fűrere. Eddig azt hitte, nem jó a homoklobbi programja, de most rádöbbent: nagyon is jó. S közben állítólag alapelvei cseppet se változtak. Mert…..
Gery1987 2024.03.15 18:53:14
@cvsvrs:

A fideszt/NER-t se lehet leváltani az országon belül.
Ez kimondva is a célja Orbánéknak a "haza nem lehet ellenzékben" "ők hazaárulók"" "mi vagyunk a nemzet"...
Gery1987 2024.03.16 13:23:27
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nem mindegy, hogy a hatalom melyik bábja a kormányfő?"

Mindegy.

"Míg nálunk ténylegesen választani lehet, ki legyen hatalmon."

:D
persze, megint mindenki hülye csak mi vagyunk helikopter:D
Gery1987 2024.03.16 15:35:43
@vasútihíd:

Rákosinál is így volt?
bircahang Eheti ukázok 2024.03.10 06:06:00
A Ballib Agytröszt eheti parancsolatai a következőek. Egyrészt Novák Kaletalinnak Zorbán parancsolta meg a pedofil Kónya kiengedését. Szóval Pedofidesz van. Másrészt aki erről beszél folyamatosan, az Zorbánt segíti, mert eltereli a figyelmet. Aztán az influenszerek jók és rosszak. De erről…..
Gery1987 2024.03.16 13:20:26
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Attól függ kivizsgálták e rendesen az ügyét és nem csak gyorsan lezárták hogy ne égjen rájuk...
Én el tudom hinni ezt róluk.
Gery1987 2024.03.16 13:22:05
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te mondtad hogy ahhoz hogy sikeresen legyen, nem lehet hazug, szerintem meg lehet.
Gery1987 2024.03.16 13:22:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem meg ez erkölcsi kérdés és nem "torrent megosztási" kategória csak!
Alapvetően szinte az egész világon jár valami plusz a volt államfőknek. A kérdés magyar rendezése viszont extrém. Annak idején azért lett ilyen, mert Göncz Árpád életében szentté lett avatva, plusz ki lett kiáltva világrengető politikusnak és híres írónak (valójában teljesen ismeretlen…..
Gery1987 2024.03.15 16:01:29
@Wildhunt:

Nem, te a szervilis jobbágytempóra a seggnyalásra építed:)

Egyébként 5 millió forint a költségvetésben valóban nem sok.

Eddig minden elnökváltásnál el lett mondva hogy a leköszönő elnök milyen juttatásokat kap, nem volt belőle soha botrány, nem lett belőle téma.

Én akkor adnék pénzt ex elnököknek ha már 65 felett van, tehát eleve nyugdíjas korú.
Árpi bácsi múltja és anyagi helyzete a kivétel, az elnökök rendre nem a telepről jönnek, nem szorulnak rá hogy életük végéig az állam juttatásokat adjon nekik.

De értem hogy ez miért huszadrangú probléma.

Most is azért feszegetik mert Novákot "méltatlannak" látják rá.
Gery1987 2024.03.15 16:02:56
@Deak Tamas:

Nem szaros 6 millión fog múlni hogy ne kotyogjon ki valamit te nagyon hülye.
Gery1987 2024.03.15 16:03:55
@vasútihíd:

Arányaiban nem sok, de hogy megéri e?
Mit nyerünk vele?
bircahang Nem tanultak 2024.03.07 06:06:00
A németek mindig fanatikusak. Most éppen liberális-ateista-szivárványos lobogók alatt. 1941 október és 1944 áprilisa között övék volt a Krím, most szeretnék ezt megismételni. Ha ez tényleg megvalósul, akkor persze tudható a végeredmény: mint múltkor. Ebben az esetben azonban keményebben…..
Gery1987 2024.03.08 18:51:06
@vasútihíd:

:D
jaj ez jó volt, már majdnem bevettem hogy komolyan gondolod:)
Gery1987 2024.03.08 18:51:52
@GyMasa:

"Ahhoz meg az kell, hogy ne legyen erős hadserege."

Pont ellenkezőleg.