Adatok
Smuka
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zoli online jegyvásárlásra adta a fejét, de ahogy a Megint Állunk Vazze blogon is olvashattuk pár hónapja, a rendszernek még mindig vannak hiányosságai. A MÁV Informatika szerint még tesztelés alatt van, így érthető, ha nem megy minden zökkenőmentesen, de attól még a problémát…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pestről járok Gyulára, Győrbe és még soha nem volt semmi probléma az internetes vásárlással, pedig vettem már vagy 10 jegyet. Ezen felbuzdulva gondoltam kipróbálom a gyulai automatát...hát nem kellett volna.
Szépen beütöttem a kódot, vártam, nyúlok be a jegyért, erre egy fél centis fecnit találtam, majd a képernyőn azt hogy technikai okokból nem mükszik próbálja meg később... hát jött az idegeskedés, majd újra próbálkoztam, minden rendben ment a képernyő szerint csak a jegyemet nem adta oda. Beálltam a jegypénztárba, megkérdeztem a hölgyet pontosan mit is kéne csinálnom, mire ő: 'hát ide nekünk nem mondtak semmit csak idetették ezt a masinát, de hogy minek...' hát oké, gondoltam magamban végül is mire is számitottam. Előkaptam a telefont, hivtam a MÁV ügyfélszolgáltatot, rögzitették a problémámat, elkérték az email cimem, nevem, telefonszámom és hogy mondjam el a kallernak mi történt.
Jött is a kaller a vonaton, elmondtam neki szépen, kiállitott egy Utasleadási lapot, mondta hogy olvassam el és irjam alá, hogy nem értek egyet a birság kifizetésével. Ott helyben nem is kellett fizetnem semmit. Jelen pillanatban itt tart az ügyem, most már csak azt kell kideritenem hova menjek ezzel a doksival pontosan...