Regisztráció Blogot indítok
Adatok
GibiDani

1 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Onlinemarketing blog Civil pálya 2010.03.24 23:01:10
Ahogy a közösségi média egyre erősebb és egyre nagyobb a befolyásoló ereje, úgy fogja egyre jobban formálni a reklám nyitottságát, elérhetőségét. A reklám eddig ugyanis szinte minden esetben pénz befektetéssel járt. A legegyszerűbb megoldás is pénzbe került, legyen szó…..
Onlinemarketing blog Bukta 2010.01.24 16:48:27
Ma kivettem a postaládából egy fecni szórólapot. Igénytelen egyszínű vacak, fehér papíron világosbarnássárgás színnel lett nyomva. Így kezdődött: INGYEN!Nagy, hatalmas betűkkel ott visított a képembe: ingyen! Ingyen! INGYEN!A folytatás pedig, sokkal kisebb betűkkel: ...mi sem…..
GibiDani 2010.01.24 18:58:45
@$Norbert$: Az a baj, hogy az ilyen "ingyen" dolgok, csak figyelmet hívnak fel és továbbolvasásra ösztönöznek, de a következő szónál ismét fordulóponthoz érkezünk, hogy tovább olvassuk-e a hirdetést. Én ezt nem nevezném kreatívnak. Nem elolvasás, hanem kapcsolat, valamilyen szintű párbeszéd, érdeklődés és értékesítés generálása a cél.
És nem hiszem, hogy a "nagy arányú nem felháborodás" sikeres lenne.. De különbözőek vagyunk és így szép az élet. :)
Így teljesen egyet kell értenem Konráddal, nálam is a szemetesben landolt volna a szóban forgó "kreatív".
Kell a reklám Kell a reklám!!! 2008.11.24 22:32:25
Köszönjük szépen az idei év reklámzabálóinak, hogy az ifjú penge tehetségkutató verseny témájának pont a reklám szükségességét választották. Hajrá ifjú pengék!!! Szavazzatok ti is ITT !!! ..