Regisztráció Blogot indítok
Adatok
RandomGenerált

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
IDDQD Checkpoint Mini #147: SiN 2021.02.19 23:44:21
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
RandomGenerált 2021.02.23 13:54:33
Tök jó, hogy a Nightdive megvette a játék jogait, így tavaly ingyen megkapta minden Gog/Steam Sin tulaj a kiegészítőt a játékhoz egy olyan javítással egyetemben, amely a modern gépekhez igazítja a játékot (pl. felbontás) és visszaállítja a cenzúrázott tartalmakat.

Játékmenet oldaláról nem tettetek említést arról, hogy a játékban a testpáncél 3 területre oszlik: fej, törzs, lábak (és eszerint vannak a felvehető páncélok is). Így a játék külön számon tartja, hogy melyik testfelületen mennyi páncélunk van, így ha a fejpáncélunk 0, akkor az oda bekapott találatok végzetesek lehetnek, hiába van még rajtunk más testrészen még páncél.

Tavaly sikerült végigjátszanom és egyszerre szerettem és utáltam. Az ellenfelek elhelyezése néhány pályán nagyon frusztráló (mesterlövészeké meg pláne), így a gyakori mentések olykor elkerülhetetlenek. Ezek mellett még jól is céloznak az ellenfelek.

Aztán ott vannak a nagyon sötét pályarészek (nem véletlen, hogy a kiegészítőben helyett kapott a lámpa és az éjjellátó). A sötétség és néha labirintus élménnyel kecsegtető pályák tovább növelhetik a frusztráció faktort (ilyenre példa a banki meló utáni Mancini üldözés). Továbbá van lopakodós küldetés is :)

Illetve még az rémlik, hogy 98-ban nagy gépigénye volt a játéknak, legalábbis engem ezért beszéltek le róla akkoriban (és választottam helyette a Half-Life-ot).