Adatok
vérgáz_esztétika
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem szép dolog egy totálisan megbukott kampányt tovább alázni, de nagyon érdekes tanulságokat hozott a Häagen-Dazs super premium jégkrém gerillakampány ötlete és lefolyása.A Kreatív Online oldalán értesültünk a "gerillaakcióról", amely szerint a kampányt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Az egész tehát az ügyetlen gerilla kampány magasiskolája, ennél tényleg sokkal többet ért volna egy "szép kép" a termékről, vagy esetleg valami jól bevált vonalkódbeküldős játék." Ebből csak az jön le, hogy annak aki a cikket írta, valószínűleg lövése sincs a marketinghez, kb. 20 évvel ezelőtti sablonokban gondolkodik. Ezek után nemcsoda hogy beszop egy fotosoppra épülő kampányt... :D Ehhez csak gratulálni tudok...