Adatok
Miklós Borsi
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A védelmi beszerzésekért felelős kormánybiztos évzáró rendezvényén újabb bejelentést tettek december 21-én: A Magyar Honvédség számára megérkezett az első 10 darab robbanásvédett, vagyis MRAP kategóriába tartozó harcjármű, 40 darab további példány beszerzéséről szintén aláírták már a szerződést,…..
Az An-26-osokról írott posztomat azzal fejeztem be, hogy az utolsó példány kivonása nagy űrt hagyott maga után. Azóta ugyanis nincs harcászati rámpás szállító repülőgépünk. Időközben viszont megérkezett a régóta várt hír, aláírták a szerződést a váltótípusról. A Magyar Honvédség 2 darab KC-390-es…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A tőlem lassan megszokottá váló elégedetlenség ismét: van a Magyar Honvédség számtalan portálja - ám (amiket én megtaláltam) egyetlen egy sem adott ennyi fényképet és leírást, ismeret anyagot. Nem értem, hogy mi ennek az oka. (ismét).
A másik lassan megszokottá váló elégedetlenség ismét: nyilvánvalóan előre l- és megtervezetten vettük/vesszük meg majd gyártjuk a járműcsaládot. Valóban "ki kell találni" ,hogy melyik fegyvernemnél miként/mire van tervezve?
Én maradok a kaptafánál, de a GIDRÁN szép számmal lesz - nyilván nem mindegyik a tüzérség számára - azonban a D-20 lövegből maximum 1 osztályt, 18 löveget tudunk kiállítani - ami max. lövegenként egy vontató. Persze lehet(ne) lőszeres is.
A tüzérségnél mindenki most a PzH2000 rendszerre koncentrál - ami ugye alapból önjáró - ám ezeknek (vélelmezem önjáró tapasztalatomból) is kellene vezetési pont(ok) is. Ezekről viszont földi halandó még csak nem is hallott vagy talált információt. Erre a célra - ha már ugyan az a cég - nem alakítható ki- avagy át a belső rendszere? Jó lenne erről is tudni, ha "az első eszközöket a tüzérség kapja meg".