Adatok
Laszlo Gyorfi
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Pofátlanság kimaxolva: a járvány végéig ül az utas pénzén a Ryanair
2020.04.21 17:45:34
Pár napja még azt hittük, hogy nehéz győztest hirdetni a "ki tartja magánál a legpofátlanabb módon az utas pénzét" versenyben, de a Ryanair a friss húzásával nehezen behozható előnyre tett szert.
Azt, hogy a légitársaságok többsége sunnyog és a koronavírus-járvány miatt törölt járatok után nem…..
Laszlo Gyorfi
2020.04.23 11:40:39
@ComLo: Légyszíves olvass pontosabban és értelmezd pontosan, amit írtam:
1. 03.25 óta várok, soha nem gondoltam, hogy azonnal fog jönni a pénz, bár erre van jogszabály 7 napos határidővel.
2. első körben ezt vissza is igazolta a Ryanair.
3. utána egy vpuchert küldött, amit nem kértem.
4. és itt a baj, hogy elkezdett trükközni, mert nem azt ajánlotta, hogy választhatok a voucher és a pénzbeli visszatérítés között, hanem egyzerűen kiküldött egy vouchert, abban bízva, hogy az emberek többsége elfogadja a jövővbeli utazás igéretét, bizonytalan feltételekkel.
5. én egy adott útra, adott időpontra, adott áron kötöttem velük szerződést azzal, hogy kifizettem nekik előre a jegy árát.
6. ezt bármilyen okból is nem teljesítették, visszajár az ára, erre jogszabály van.
7. engem nem az zavar, hogy késve fizetnek, én szerencsés helyzetben vagyok nincs szükségem azonnal a pénzre, de az nem szép dolog, hogy több ezer munkáját vesztett ember pénzével játszadoznak, akiknek ez az összeg most nagyon hiányzik a kasszából.
8. az a bosszantó, hogy mismásolnak, hazudnak, nem válaszolnak: a voucher mellett azt üzenték, hogy akinek mégis a pénz kell az keresse a Raynairt, nem egy linket küldtek, amin automatikusan lehetne ezt kérni. gyakorlatilag sehol nem lehet elérni a céget, próbáltam, on-line chatboton vártam kb. 4-5 órát, senki nem jelentkezett.
9. ha milliószámra tudnak automatikusan foglalásokat intézni, ugyanígy lehetne a visszatérítéseket is, sztem a technológia adott, csak nem akarják.
10. mégegyszer, nem az a gond, hogy késnek, hanem az, hogy hazudnak és trükköznek. Ha tisztességesek lennének akor azt mondanák, hogy pl. a márciusi jegyeket május végéig, az áprilisi jegyeket június végéig, stb. térítik vissza, vagy bármilyen megadott csúszással, de ez a gerinctelen mellébeszélés és az emberek bizonytalanságban tartása nem tisztességes.
+1 volt már pár eset, amiket senki nem akart figyelembe venni és nem készültek fel ilyen esetekre (pl. mikora vulkánkitörés miatt leállt majdnem egész Európa légiforgalma jó pár napra), de ugye a profit mindig fontosabb volt.
1. 03.25 óta várok, soha nem gondoltam, hogy azonnal fog jönni a pénz, bár erre van jogszabály 7 napos határidővel.
2. első körben ezt vissza is igazolta a Ryanair.
3. utána egy vpuchert küldött, amit nem kértem.
4. és itt a baj, hogy elkezdett trükközni, mert nem azt ajánlotta, hogy választhatok a voucher és a pénzbeli visszatérítés között, hanem egyzerűen kiküldött egy vouchert, abban bízva, hogy az emberek többsége elfogadja a jövővbeli utazás igéretét, bizonytalan feltételekkel.
5. én egy adott útra, adott időpontra, adott áron kötöttem velük szerződést azzal, hogy kifizettem nekik előre a jegy árát.
6. ezt bármilyen okból is nem teljesítették, visszajár az ára, erre jogszabály van.
7. engem nem az zavar, hogy késve fizetnek, én szerencsés helyzetben vagyok nincs szükségem azonnal a pénzre, de az nem szép dolog, hogy több ezer munkáját vesztett ember pénzével játszadoznak, akiknek ez az összeg most nagyon hiányzik a kasszából.
8. az a bosszantó, hogy mismásolnak, hazudnak, nem válaszolnak: a voucher mellett azt üzenték, hogy akinek mégis a pénz kell az keresse a Raynairt, nem egy linket küldtek, amin automatikusan lehetne ezt kérni. gyakorlatilag sehol nem lehet elérni a céget, próbáltam, on-line chatboton vártam kb. 4-5 órát, senki nem jelentkezett.
9. ha milliószámra tudnak automatikusan foglalásokat intézni, ugyanígy lehetne a visszatérítéseket is, sztem a technológia adott, csak nem akarják.
10. mégegyszer, nem az a gond, hogy késnek, hanem az, hogy hazudnak és trükköznek. Ha tisztességesek lennének akor azt mondanák, hogy pl. a márciusi jegyeket május végéig, az áprilisi jegyeket június végéig, stb. térítik vissza, vagy bármilyen megadott csúszással, de ez a gerinctelen mellébeszélés és az emberek bizonytalanságban tartása nem tisztességes.
+1 volt már pár eset, amiket senki nem akart figyelembe venni és nem készültek fel ilyen esetekre (pl. mikora vulkánkitörés miatt leállt majdnem egész Európa légiforgalma jó pár napra), de ugye a profit mindig fontosabb volt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekem 03.25.-én visszaigazolták, hogy megkapom a visszatérítést az eredeti formában, 7 nap alatt. Majd jött két elnézést krünk késünk. Majd tegnap jött egy mail egy voucherrel, amit nem kértem.
Én a pénzt akarom visszakapni, amit használtak hónapokig, mert ugye előre fizettem ki a jegyet.
Ha esetleg sokan írunk a Fogyasztóvédelemnek, talán valami történik (ha jól emlékszem a nyáron meg is büntették a Ryanairt, az otthagyott utasokért és csomagokért)
Itt az e-mail cím: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu