Regisztráció Blogot indítok
Adatok
30 év tapasztalat

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vagy értékesítő, ügyfélkapcsolati menedzser, sales … sokféle néven fut ez a munka, de a lényege tömören összefoglalható: el kell adni valamit valakinek. Az, hogy a munkát keresők közösségi oldalakon megjelenő posztjaik végén szinte rendszeres, hogy „eladni semmit nem akarok”, és a tény, hogy a…..
30 év tapasztalat 2020.04.11 16:17:04
@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Ha tudsz olvasni és szöveget értelmezni akkor olvashattad, hogy milyen termékeket értékesítettem és értékesítek. A pénzügyi és a biztosítási terület mindig távol állt tőlem.
30 év tapasztalat 2020.04.11 21:40:42
@Zabalint:
Szia,
Nagyon szívesen válaszolók a kérdéseidre.
Mindig kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, kivitelező cégeknek értékesítettem. A lényeg az, hogy egy külföldi cégnek van Magyarországon egy leányvállalata és azon keresztül vagy közvetlenül vagy nagykereskedő segítségével értékesítik a terméket. De dolgoztam olyan cégeknél is akiknek Magyarországon van gyára. A kommunikációs csatorna minden esetben személyes. Mert a legfontosabb, hogy Önmagát kell elfogadtatnia a partnerrel. A fogyasztónak nem adok el, csak nagykernek, kiskernek, kivitelezőnek.Kapcsolatban vagyok tervezőkkel is. Ezen kívül oktatásokat tartok a nagykerek képviselőinek, szerelőknek és ha igénylik a kiskerekben dolgozóknak.A terméket soha nem tukmáljuk. Egy igény felmérés után a partner számára a legmegfelelőbb árut javasoljuk. Az első időszakban mindig olyan céget kerestem akik minőségi felső-közép vagy drága terméket forgalmaznak. A 2000-es évtől már én válogathattam az ajánlatokból. Jelenleg egy Közép-Európai cég magyar leányvállalatánál dolgozom. A gyárainkból a nagykereskedőkön keresztül történik a kiskerek és a kivitelezők kiszolgálás. Én ugyan úgy járok a kiskereskedésekbe mint a nagyker képviselője. Katalógusokkal szakmai, műszaki és értékesítési tanácsokkal látom el Őket illetve a reklamációkat is én intézem ha van. Minden kereskedőnek más, más igénye van. Van aki olcsó de megbízható terméket szeretne. Van aki a drágább különlegesebb és magas minőségű árut kedveli. Ezen kívül még sok más igény is van amit figyelembe kell venni. Szállítás, árrés, bemutatóval támogatás, garancia, reklamáció kezelés, vevőszerviz.
Jelenleg közel 500 vevőkapcsolatom van. A 30 év alatt több mint 800 céggel alakult ki kapcsolatom van olyan akivel több mint 20 éve dolgozom együtt.
Ha még van kérdésed írjál, szívesen válaszolok.
Ha van még kérdésed szívesen válaszolok.
30 év tapasztalat 2020.04.11 22:31:51
@jobangel:
"Az értékesítési munka mindig jutalékos munka, ez benne a jó."
Ez nem igaz. Nem mindig jutalékos és nem mindig jó ha jutalékos. Ha egy cégnek gyenge rosszul eladható terméke van akkor kevés a jutalék, ha válság van és a termék nem megfelelően értékesíthető kevés a jutalék. A normális cégeknél úgy működik a rendszer, hogy van egy magas alapbér és ehhez kapcsolódik egy forgalmi bónusz ami negyedévenként kerül kifizetésre. Így biztonságban van a képviselő és a cég is egyre magasabb forgalmat tud elérni.
Nagyon jó oktatások és tovább képzések vannak, ahol magas szinten képezheti magát a képviselő. Ráadásul most már úgy működnek a tanfolyamok, hogy egy előzetes felmérés alapján egyénre szabottan folytatják le a képzést. Akinek nincs affinitása az értékesítéshez azt erre nem lehet megtanítani, legfeljebb arra lesz jó hogy egy élelmiszerboltba felvegye a megrendelést.