Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lord Protector

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egészen bizarr történetet küldött MR, akinek állítólag a Generali visszamondta a biztosítását és visszafizette az utolsó negyedévet, amikor bejelentették, hogy pinceüzletüket elpusztította az esőzések után beömlött víz. Most megtörtént eset: érvényes szerződéssel…..
Shy apró nézeteltérésbe került az UNION Biztosítóval. Bár a szilveszter előtt felrobbant kandalló megsemmisítette házukat, a biztosító genyózik, a kárnak csak töredékét akarja kifizetni. Logikájuk szerint januárban újra lehetett volna építeni mindent, így hiába volt…..
Lord Protector 2011.04.18 18:22:51
Hello!

Január 1-én leégett a fél házunk, jól kezdődött az új év! Elektromos zárlat volt. Generalinal van a lakásbiztosításunk, a legnagyobb csomag(Házörző Prémium). Amikor bejelentettem a kár, gondoltam, hogy kemény menet lesz. A biztosító kárszakértői nem tudom, hogy hogyan vannak kiképzve, de amit mi tapasztaltunk az az arrogancia. Hihetetlenül lekezelő módon bánt eddig velünk a biztosító. Nincs párbeszéd, úgy kell vadászni a kárszakértőket, hogy mondjanak már valamit. A kezdeti szívélyességnek már nyoma sincs. Tisztában vagyok vele, hogy milyenek a biztosítók, nem voltak illuzióim. A mi házunk is lakhatatlan. Albérletben lakunk. "Jó ez a biztosítás", mert minden utólag fog kifizetni ha nem lett volna egy kicsi tartalékunk, akkor leshettünk volna. Se szó se beszéd valami átszervezés folytán az eredetileg kirendelt kárszakértőnket "átszervezték". Kaptunk helyette egy másikat. Felhívhattak volna, hogy mi történt, vagy küldhettek volna egy e-mailt, de semmi. Nekünk kellett nyomozni, hogy kihez kerültünk. A második kifejezetten arrogáns és lekezelő volt. Folyamatosan érzetette, hogy Ő van hatalmi pozicíóban. A legnagyobb felháborodást az váltotta ki belőlünk, hogy azt mondta az élő állatainkra, hogy "az érték nézőpont kérdése". Itt elszakadt a cérna és panaszt tettünk, kértünk másik kárszakértőt. A tűzeset óta csak papírtologatás megy a biztosítónál. Az építész véleményét csak bíróságon támadhatjuk meg. Szinte meg sem hallgatott minket a kárfelvételnél, csak sztorizgatott, meg leszólta, hogy milyen házunk van. Statikai vizsgálatot nem csinált csak szemrevételezett. Amikor jeleztük a kárszakértő felé,aggályainkat foggal körömmel védte az öreget. Mivel jelzálog van a házon, így az otp engedélye is kell a kifizetéshez. Ők dolgoznak rendesen, jönnek mennek a levelek, folyamatban van az egyeztetés.
Nagyon remélem, hogy ebben a hónapban már sikerül lezárni az ügyet, mert már unom. Maximálisan elégedetlenek vagyunk a Generalival! Soha többet nem választom semmilyen területen a Generalit!
Nem csalás, nem ámítás, Magyarországon mindent lehet. A Pannon "a szezon legnagyobb köcsöge"-versenybe a számlabefizetési díjjal nevez. Ezt azon kedves ügyfeleinek számolja fel, akik házhoz viszik neki zsebbe a dellát. A Homár érti a tréfát, de nem kedveli. Egy…..