Adatok
Maybe
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A nap végére rettegtünk minden egyes letört gallytól, dilatációs hézagtól, a vasúti sínek esküdt ellenségeinkké váltak, az egész világ az életünkre tört, még az olyannyira szeretett kanyarok is a hátunkba döfték a tőrt. Pedig papíron minden tökéletesnek tűnt, a Mazda3…..
Maybe
2009.03.30 18:52:51
@Maybe:
Rosszul fogalmaztam :) szóval nem mindegy, hogy el kell venned a gáz, amikor elkezdi tolni az orrát az autó, vagy a segge indul el, és csak húzol egyet a kormányon gázelvétel nélkül.
Rosszul fogalmaztam :) szóval nem mindegy, hogy el kell venned a gáz, amikor elkezdi tolni az orrát az autó, vagy a segge indul el, és csak húzol egyet a kormányon gázelvétel nélkül.
Hétköznap a hétköznapi eszemre hallgatok és ötajtós Ignissel (is) járok, de ha kicsit elkalandozok éjszakánként a neten, mindig azon kapom magam, hogy csak kétajtós gépeket nézegetek. Akinek kedve van, tartson velem! Először is ráhangolunk az icebergradio.com-ra, mert…..
Maybe
2008.09.01 14:18:58
skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2882-davers-rs-1/49682/
És ennyi :) mondjuk egy gyári pályafelni kéne rá, de így sem ronda...
És ennyi :) mondjuk egy gyári pályafelni kéne rá, de így sem ronda...
Maybe
2008.09.01 14:27:34
Vannak, akik megszállottan szeretik az autójukat, szinte már gyerekként vagy a szerelmükként tekintenek rá. Ez már talán a szélsőséges kategória. Ők azok, akik már egy aprócska, alig látható karcolástól is kiborulnak. Péter nem tartozik közéjük, de leveléből…..
Maybe
2008.08.12 10:49:41
Névtelen nulla:
Konkrétan Matizról nem találtam gyorsulási adatokat, de itt egy Tico, ennél azért egy fokkal jobb a Matiz is sztem:
timeslip.hu/reszletes.php?car=0541
4 mp alatt 50-nél van. Egy Matiz simán tudja ennyi idő alatt a 60-65-öt. Nem a 0-100 értékből kell kiindulni :)
Egyébként ha már én is elindulok, akkor nem 80 m-t kell megtennie, hanem mondjuk 130-at, mivel gyorsulás közben nem áll az autó. Ha már számolunk, számoljunk korrekt módon :)
Elékanyarodtam, ő meg a gázba lépett. Ennyi a sztorim ;)
Konkrétan Matizról nem találtam gyorsulási adatokat, de itt egy Tico, ennél azért egy fokkal jobb a Matiz is sztem:
timeslip.hu/reszletes.php?car=0541
4 mp alatt 50-nél van. Egy Matiz simán tudja ennyi idő alatt a 60-65-öt. Nem a 0-100 értékből kell kiindulni :)
Egyébként ha már én is elindulok, akkor nem 80 m-t kell megtennie, hanem mondjuk 130-at, mivel gyorsulás közben nem áll az autó. Ha már számolunk, számoljunk korrekt módon :)
Elékanyarodtam, ő meg a gázba lépett. Ennyi a sztorim ;)
Üdv mindenkinek a napsütötte azúrkékségből, Trpanjból, a Peljesac-félsziget egyik falucskájából, a dadogó műholdas net birodalmából. Ami nagyon messze van. És vannak itt jó borok, cicergő kabócák, mutatóba néha delfinek, finom halételek, üvöltő sakálok (de tényleg, az…..
Maybe
2008.08.08 10:46:08
Már az ombudsman is vizsgálja a szlovák rendszámok vizsgálatát. A VPOP nem igazán mondja meg, hogyan ellenőrzik a szlovák rendszámosokat, de a jelek szerint az Apeh vezérkarnak sincs sok ötlete, mi legyen a büntetés.
Vélemények az azonos című cikkről...
Vélemény: Ezt tudja a Mercedes és az Opel 2008-ban Rövid időn belül két nagyon modern, nagyon környezetbarát autó is járt szerkesztőségünkben. Ennek kapcsán szerzőnk meghasonlik úgy emberi, mint autós újságírói mivoltában, világvégét vizionál és kikel magából.…..
Szombaton a tikkasztó meleg ellenére elmentem nyálat csorgatni, méghozzá gyönyörű oldtimerekre. Ezt bárki megtehette, aki figyelemmel kísérte az Oldtimer Szuperkupa negyedik fordulóját, amelyet a Balaton-felvidék kanyargós útjain rendeztek meg, az út mentén álldogáló kiéhezett…..
Igazából mi, vevők vagyunk a hülyék: elhisszük, hogy egy tízéves, középkategóriás dízelautóban lehet 125 ezer kilométer. Nem lehet. Vélemények az azonos című publicisztikáról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"szerintem az RWD mögött lehet más előny is, mint a hülyegyerekeskedésre való alkalmassága."
Persze, van. Bizonyos helyzetekben sokkal gyorsabb az fwd-nél. Pl. nem mindegy, hogy el kell venned a gáz, amikor elkezdi tolni az orrát az autó, vagy csak húzol egyet a kormányon, és gázelvétel nélkül maradsz az íven. Mondjuk ezt az fwd fanatikusok úgyis megcáfolják majd, én így látom.