Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Maybe

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Jó, jó, de... 2009.03.30 02:25:00
A nap végére rettegtünk minden egyes letört gallytól, dilatációs hézagtól, a vasúti sínek esküdt ellenségeinkké váltak, az egész világ az életünkre tört, még az olyannyira szeretett kanyarok is a hátunkba döfték a tőrt. Pedig papíron minden tökéletesnek tűnt, a Mazda3…..
Maybe 2009.03.30 18:50:53
@Riasom:
"szerintem az RWD mögött lehet más előny is, mint a hülyegyerekeskedésre való alkalmassága."
Persze, van. Bizonyos helyzetekben sokkal gyorsabb az fwd-nél. Pl. nem mindegy, hogy el kell venned a gáz, amikor elkezdi tolni az orrát az autó, vagy csak húzol egyet a kormányon, és gázelvétel nélkül maradsz az íven. Mondjuk ezt az fwd fanatikusok úgyis megcáfolják majd, én így látom.
Maybe 2009.03.30 18:52:51
@Maybe:
Rosszul fogalmaztam :) szóval nem mindegy, hogy el kell venned a gáz, amikor elkezdi tolni az orrát az autó, vagy a segge indul el, és csak húzol egyet a kormányon gázelvétel nélkül.
Hétköznap a hétköznapi eszemre hallgatok és ötajtós Ignissel (is) járok, de ha kicsit elkalandozok éjszakánként a neten, mindig azon kapom magam, hogy csak kétajtós gépeket nézegetek. Akinek kedve van, tartson velem! Először is ráhangolunk az icebergradio.com-ra, mert…..
Maybe 2008.09.01 14:18:58
skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2882-davers-rs-1/49682/
És ennyi :) mondjuk egy gyári pályafelni kéne rá, de így sem ronda...
autózz! Tapadós Swift 2008.08.11 12:39:00
Vannak, akik megszállottan szeretik az autójukat, szinte már gyerekként vagy a szerelmükként tekintenek rá. Ez már talán a szélsőséges kategória. Ők azok, akik már egy aprócska, alig  látható karcolástól is kiborulnak. Péter nem tartozik közéjük, de leveléből…..
Belsőség Autóbuzik sivataga 2008.08.08 10:11:00
Üdv mindenkinek a napsütötte azúrkékségből, Trpanjból, a Peljesac-félsziget egyik falucskájából, a dadogó műholdas net birodalmából. Ami nagyon messze van. És vannak itt jó borok, cicergő kabócák, mutatóba néha delfinek, finom halételek, üvöltő sakálok (de tényleg, az…..
Belsőség Ötletük nincs 2008.07.24 00:30:34
Már az ombudsman is vizsgálja a szlovák rendszámok vizsgálatát. A VPOP nem igazán mondja meg, hogyan ellenőrzik a szlovák rendszámosokat, de a jelek szerint az Apeh vezérkarnak sincs sok ötlete, mi legyen a büntetés. Vélemények az azonos című cikkről...
Vélemény: Ezt tudja a Mercedes és az Opel 2008-ban Rövid időn belül két nagyon modern, nagyon környezetbarát autó is járt szerkesztőségünkben. Ennek kapcsán szerzőnk meghasonlik úgy emberi, mint autós újságírói mivoltában, világvégét vizionál és kikel magából.…..
Maybe 2008.07.21 12:13:01
"De mitől is fogyaszt többet, ha annyira korszerű? Attól, hogy bár kicsit jobb hatásfokú, de sokkal nehezebb, biztonságosabb, kényelmesebb és gyorsabb ez a V6-os dízel limuzin, mint az egykori sor ötös volt harminc éve."

Ez itt a lényeg. Hogy van az, hogy évtizedekig tudtak emberek élni klíma nélkül? Hogy lehet, hogy senkinek nem okozott gondot az ablak tekergetése? Hogy lehet, hogy nem gyártottak túlszervozott autókat, mégis tudtak vezetni az emberek? Ja, hogy a 17 éves műpicsa nem tudná eltekerni a nehéz kormányt, letörne a körme az ablaktekerőtől? Hát bizony megesik ez. Akkor viszont ne vezessen. Úgyis ezek miatt van a legtöbb baleset. Aki TUD vezetni, az bármilyen autót TUD vezetni. Természetesen rokkantak számára jó megoldás ez, és támogatnám is h minden mozgáskorlátozott autóban benne legyen a sok elektromos cucc (nem, nem a mozgáskorlátozott igazolványos X5-ben, ami a múltkor is 3 helyet foglalt el keresztben, biztos csak így fért ki a tolószék, hogy baszná meg a k. anyját (és igen, elfért volna 1 helyen is, az átlagnál jóval nagyobb volt a parkoló)), de a többibe minek? Megrendeli a paraszt a 8 hangszórós hifit, aztán berakja a 128 kbps dc++-ról leszedett empéhármat. Na az aztán minőség. Az elektromos tükör is fontos, elvégre legalább naponta 3 másodpercet spórol meg vele az ember.
Túlszervozott autóval meg nem lehet biztonságosan közlekedni. Biztosan kényelmes, de hogy nem veszed észre azonnal ha gáz van, az is fix...

Nem értem, hogy a mai világban, amikor már csak dísznek vannak a kasznielemek, alattuk a gyűrődőzóna, miért nem lehet pár dolgot üvegszálas műanyagból gyártani? Nem is lenne sokkal drágább, főleg nagy tételben. Az én autómra a gyári sárvédő 9e ft, az üvegszálas 13. És az üvegszálas sokkal könnyebb, nem terhelném fölöslegesen vele a motort, jobban menne, kevesebbet fogyasztana, és soha nem rohadna el. Csak ez senkinek nem érdeke. A tetőn és a merevítő elemeken kívül mindent lehetne üvegszálból gyártani. Persze ez is környezetszennyező, de örök életű. Hosszú távon mindenképpen megéri. Azt sem gondolom, hogy nagy gondot jelentene a gyártóknak elindítani 1-2 ilyen gyártósort, azok után, hogy a kocsiban már szinte minden műanyag belül, a sokezer apró bizbasz után talán beleférne 4 sárvédő, csomagtérajtó, motorháztető, stb...
Ehelyett megadják a 165-ös gumit gyári méretnek, mert azzal kevesebbet eszik, mint a 195-össel. Aztán ha leesik az útról, és semmi elektronika nem segít már, akkor széttárják a kezüket.

Amíg az autókat max. 5 évre gyártják, addig ilyen nem lesz. És ez csak a vásárlók miatt van, mert megveszik a szart, drágán. És ugye fogyasztói társadalomban élünk... Hányingerem van ettől.
Szombaton a tikkasztó meleg ellenére elmentem nyálat csorgatni, méghozzá gyönyörű oldtimerekre. Ezt bárki megtehette, aki figyelemmel kísérte az Oldtimer Szuperkupa negyedik fordulóját, amelyet a Balaton-felvidék kanyargós útjain rendeztek meg, az út mentén álldogáló kiéhezett…..