Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nagrand (törölt)

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tékozló Homár Betelt a DigiTV? 2008.08.08 13:00:00
Vagy annyira sok pénzük van, hogy már nem létszükséglet az új ügyfelek bekötése, vagy elfogyott az anyag a DigiTV-nél. Akárhogyis, Vandáék hónapok óta hiába várják, hogy a bekössék a tévéjüket. A Homár nem hisz az elavult műsorszóró médiában, de érti, hogy az internet…..
nagrand (törölt) 2008.08.08 16:39:23
Kispesten béreltünk lakást, ott még anno a Digi Tv Lanos netét használtuk , mely 20 Mbit/s volt, illetve a kábeltv szolgáltatásukat is, ez a kettő összesen 7200 HUF volt. Ezért valóban nem sok. Nemrég átköltöztünk a IX.- kerbe, ahol digis kábeltv már volt. Párommal mindketten nagy MMORPG fanok vagyunk, így minél előbb ide is netet szerettünk volna......bár idővel lett is.
Idén június 20-án kötöttük meg a szerződést a 2 Mbites (itt nem tudnak LAN-ost :()vonalra a szerződést.Az előfizetői szerződésen 30 munkanap van megadva, mely időtartam alatt kijönnek a modemmel, és "beüzemelik", meg ugye net is lesz. Szerződéskötéskor abban egyeztünk az ügyintézővel, hogy a szerelő telefonon szól, hogy mikor jönne szerelni. Az ÁSZF-ben 30 naptári nap van feltüntetve,de inkább pesszimistaként kalkuláltunk, a max időtartamot figyelembevéve. Eltelt 1 hét, 2 hét, 3 hét...lóf@sz sem történt. Vagyis de ;)
A következő havi (júliusi) kábeltv számlával , ami 2700 HUF, kiszámlázták a netet 06.20-tól 08.31- ig, így egy közel 11 ezer forintos számlát kellett volna kicsengetni a semmiért. A telefonos ügyfélszolgálattól azt az infót kaptam, hogy a szerződéskötés napján elindították a netet, de ugye szerelő még nem jött. Felkerestem a személyes ügyfélszolgálatot, ahol egy hihetetlenül magasan kvalifikált ürge tőlem kérdezgeti, hogy miért lett kiszámlázva, meg elindítva a net. Hát anyádért.....
A fickó azt mondta, hogy nem létezik náluk olyan információ közlés, mint a "telefonon odaszólokmá' hogy megyünk". Akkor mivan?? Szerinte ez úgy megy, hogy szerz. kötéskor meg kell adni egy napot, hogy mikor jöjjenek ki, és akkor 3 órát a (szó szerint!!) rendelkezésükre kell állni. Ez egy hétfői napon volt (július utolsó hetében), péntek 13:00-16:00-ig kell otthon lenni,és várni a szerelőket. Hmmm, ezért szabit vettünk ki. Egész nap kinn volt a fejünk az ablakban, és néztük, h vajon mikor kanyarodik be a digis kocsi az utcában. 16:05 perckor ismét felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, és érdeklődtem, hogy na "na mi a helyzet? " . A hölgyemény azt mondta h a szerelők kivitték a munkalapot, szval várjunk még. Ahogy letettem a telefont, 5 percen belül hívott a szerelő, hogy sok melójuk volt,de 4 -ig dolgoznak , nem tudnak jönni. Igazából mindketten informatikusok vagyunk, így tudjuk h mennyi idő egy modem beüzemelése. Győzködtük h jöjjön már ki, hisz 5 perces meló, meg h ezért vettünk ki szabit.(kis naívan)Sajnos letojta.Na
f@sza.... Adjunk egy másik időpontot.... Hétfő reggel (pontban) 8-ban egyeztünk. Hétfőn 8:30 körül ért ki egy papucsos ipse, aki 3 perc alatt összehányta a modemet. Így pár napja netünk is van.
Én is dolgoztam internetszolgáltatónál. A szolgáltató 5 munkanapot vállalt a beszerelésre. Rengetegszer előfordult, hogy a szerződést hetekig ott hánykolódott a polcon,és nem adta tovább sehová, mert az illetékes kolléga szart az egészre. Hihetetlen, de általában egy két emberen múlik az egész dolog. Ezeket kellene jól pofánb@szni....elnézést
Köszönöm a figyelmet:D