Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szucs Andras

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Kell.Bele.Erős 2009.06.19 13:35:00
Amikor ez a belső levlistára kikerült, szinte egy emberként emelte magasba hüvelykujjait az egész szerkesztőség, még tán Angéla is. Ez az! Van minden, ami kell: V8 a Mercedestől (márpedig a V8 ugye a pokolban is...), váltó a BMW-től, bódé Togliattiból, kardán, póver, móka és…..
Szucs Andras 2009.06.23 02:47:31
Elkepeszto ez a hangvetel es az anyazas. Nem errol kene, hogy szoljon a forum.

Visszaterve az eredeti temara es mellozve akarki munkajanak es edesanyjanak az ocsarolasat, szerintem ezek azok a V8-asok, amik az R107-es SL-ekben es SLC kupekban vannak. Nem lepne meg, ha ezeket raktak volna az akkori S osztalyba es a nyolcvanas evekben inditott hosszu kupeba (nem jut az eszembe a kategoria, de az SLC-t valtotta le).

Nehezen tudom elkepzelni, hogy egy ilyen konnyu kaszniban van ertelme egy ontottvas V8-nak. En direkt vettem SL 280-ast, soros hatost (1983) es igy is rendkivul neheznek talalom az auto orrat. Uresen masfel tonna folott van az enyem, nem hiszem, hogy a V8-asok konnyebbek lennenek, bar arra nem vennek merget, hogy nem hasonlo tomeguek. Az SL Mercedes semmifelekeppen nem nevezheto sportautonak, ezek az autok touring/cruiser kategoriaban megfeleloek, de nem illik hozzajuk a farolgatas, se az aszfalton, sem a rally palyan. Megjegyzem, az SLC-k voltak talan a Mercedes egyetlen sikeres rally autoi, de azok kb. 30-35 centivel nagyobb tengelytavval birnak es termeszetesen a teto jelentosen noveli a szilardsagukat.

Mindenesetre a Lada tulsagosan is keskeny, rovid es konnyu ahhoz a motorhoz. Nem kedvelem a japan autokat kulonosebben, de szerintem ehhez a farolos mulatsaghoz jobban illene valami 2.5-3 liter koruli japan motor. Bar nem ertek hozza.

En eletemben egyszer vezettem Ladat. Az akkori fonokom es jobaratom autojat vezettem Debrecenbol Szegedre es pecsre talan a kilencvenes evek legnagyobb kodeben friss jogsival es fel lampaval. Akkor persze nem esett le a hatsokerekes hajtas elonye es hatranya, de a spartai korulmenyek ellenere is orommel gondolok vissza arra az autoutra. Talan sokan azok kozul, akik ezekbol a Ladakbol ultek at a Samarakba vagy import Kadettekbe, nem is gondoltak volna, hogy egy modernebb formaert es minosegibb belso terert cserebe mekkora elmenyrol mondanak le.

Nem vennek Ladat, szamomra az E30-as BMW-k lenyegesen jobbnak tunnek mindenfele szempontbol. De ha annyira rossz lenne a Lada, nem lett volna ekkora sikere rally korokben. Sot, nekem mindig is ugy tunt, hogy az akkori keleti mezonyben a Lada kiemelkedoen jol teljesitett. Jo ertelemben veve igenytelen es tartos autok voltak. Bar a Nepiteletben a legtobben tiz liter koruli fogyasztasrol beszelnek.
Véleményük mai cikkünkről...
Szucs Andras 2009.03.22 16:32:33
Mad Merci...

Könnyű másokról ítélkezni, de csúnya dolog. Szóval megteszem.

Nekem ezek a Mercik mindig tetszettek, bár a korabeli SL volt az igazi kétajtós (kupéban az SLC, abból sikeres rally autó is készült). Ha én egy törött példányhoz jutnék, akkor sem festeném feketére és nyúlnék a belsőhöz.

A motorháztetőhöz pláne nem. Sajnálom, de csak nem fér belém. A múltkori Toyotánál legalább volt funkciója és emlékeztetett a hetvenes évek szabadságára. Itt már csak ízléstelen és céltalan, közelebb van a kilencvenes évek KGST piacának szomorú realitásához. Nem is illik az autó stílusához ez a kafferkedés.

Aki olyan szépen tud motort felújítani, mint a Toyotán, annak érdemesebb lenne nem ilyen reménytelen és törött példányokat bevállalni. Értem én a beleszarós mentalitást, de újrafesteni és akármennyit költeni már nem poén, hanem komoly dolog. Ez már nem cool.

Erre mondja Michelle Pfeiffer a Sebhelyesarcúban, hogy abba az autóba be nem szállna, mert úgy néz ki, mint valaki rémálma. Pedig a szóbanforgó Cadillac jobb állapotban volt. Én például szívesebben vezetném a törött, de háborítatlan Mercedest, mint ezt a Mad Mercit. Akkor inkább már az optikailag tuningolt BKV Ikarus.

A 185 lóerőből pedig jó, ha 140 megmaradt mára. Akkor is, ennél az autónál az még egy kényelmesen sportos autós élményt biztosíthat. Nem szabad hozzárakni a motorhoz, tessék felújítani vagy legalább az olajat és szűrőket cserélni!
  Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
Szucs Andras 2009.03.16 06:16:16
Nem kell "autobuzinak" lenni, hogy az ember tudja - ez egy gyenge auto, de szinte minden szempontbol.

Talan az ar-arany erteket kiveve. Errol szol a cikk. Hogy ennyiert lehet, de nem szabad uj auto venni. Csak ha mar feladtad az eletedet es egy ilyennek is orulni tudsz. Nyugdijaskent vagy videki kupeckent.

Ha fiatal vagy es egyebkent ez az alom, akkor valoszinuleg nincs is eleted, ami emlitesre melto lenne. Vagy nem tudod, mi az az auto. Esetleg nem erdekel. Ez sem szegyen, de akkor nem kell az autos blogot nezni, mert ugy tunik, hogy neked csak negy kerek es egy belsoegesu motor kell egy kasznival. A-tol B-be, ertjuk mi... Szerintem legalabbis errol van szo. Nem a minoseget szidja a szerzo, sot szerintem arrol pozitivan beszel, kedves elegedetlen nepseg!

Csak azzal van baja, hogy egy unalmas, gyenge, stilustalan es olcsonak kinezo autot kapni ennyi penzert. Amiert fizetsz, azt kapod. En nem beszelnek le senkit errol az autorol. De az hotziher, hogy soha a budos eletben eszembe nem jutna egy ilyen fostalicskat venni. Jo nekem a hasznalt nemet premium. Azert, mert sznob vagyok. Azert, mert azokban bizom es nem hagytak eddig cserben sem az eladasnal sem egyebkent. Azert, mert szamomra egy vadonatuj rossz auto rosszabb, mint egy hasznalt normalis.

Vegul azert, mert szeretem, ha mas fingja tele az autot, szoval nem nekem kell.

Egyebkent szart lehet venni ketszer ennyiert is, szoval a szarok kozotti csataban lehet, hogy a kis Suzi verne a romanokat, franciakat, indiaiakat, meg a majakat. Gondolom, oket alkalmazzak masok is, azert tudnak ennyibol kihozni egy autot es nem azert, mert meg a karosszeriat is a konyvelo tervezte.
Úgy tűnik, a Belsőség kollektív tudatalattija ezt a hétvégét az utólagosan beépíthető tempomatoknak szentelte. Esküszöm, egy büdös szót se szóltunk egymásnak, de hetek óta eldöntött tény, hogy ma ezzel fogok szívni. Kicsit messzebbről kezdeném, azokkal az időkkel, mikor…..
Belsőség A nem létező autó 2009.03.12 21:11:00
Döbbenet 1. TéZé még be sem ért a szerkesztőségbe, mikor este felhívott: az új Focus RS zseniális autó. Másnap kivirult arccal ért be, amit nem értettem, hiszen van neki rendes, hátsókerekes gépjárműve, mégis lelkesedik egy olyan sportautóért, aminek hajtott kerekei egyben…..