Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Haraszti

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A COVID-19 elleni küzdelem mindent felülír és emiatt a közösségi közlekedéssel utazók száma drasztikusan csökken(t). Ennek ellenére egy lassan 4 éve várt, fontos levelet kapott a „Vonattal a belvárosba!” mozgalom. A MÁV START Zrt. Szolgáltatásfejlesztési és értékesítési vezérigazgató-helyettese…..
Haraszti 2020.03.31 07:59:31
@Mach Péter: Tudja kedves képviselő úr, a 151-es annyira vacak járat, hogy én a munkahelyemre hamarabb beérek Ferencváros -
1 villamos - 99-es busz - 7 perc séta útvonallal, mint Erzsébet - 151-es - 5 perc séta útvonalon.
Egyébként meg nem rossz a Keleti, ha azon is lobbizna, hogy akiknek a Köki lenne jó, azok hamarabb kapjanak csatlakozást Ferencvárosban, reggel is és délután is. Nézze meg a menetrendeket, a minden óra 27-kor induló Székesfehérvári vonattal nem lehet elérni az óra 29-kor Ferencvárosban lévő Kunszentmiklósi vonatot. Így az ember kénytelen a minden óra 57 perckor Kökiből induló Martonvásári vonatot megvárni és Ferencvárosban még eltölteni 20 percet. Ez délután 1 óra kiesést jelent, nem 10 percet.
Haraszti 2020.03.31 13:53:57
@Mach Péter: Nem kötözködésképpen, csak pontosításként.
16 óráig dolgozom, a Kökiből induló 16,27-es Székesfehérvári vonattal nem érem el a 16,29-kor Ferencvárosban lévő Kunszentmiklósi vonatot. Tehát vagy várok Ferencvárosban 17,29-ig és leszállok 17,48-kor. Vagy bóklászom feleslegesen a Köki Terminálban, megvárom a 16,57-kor induló Martonvásári vonatot, ami 17,05-kor van Ferencvárosban és ott is várok még 24 percet és leszállok 17,48-kor
Míg tavalyig 16,21-kor felültem a vonatra és leszálltam 16,48-kor.
Ön szerint ez nem 60 perc?
Vagy, igen, felszállhatok a 151-esre és gyomorideggel utazhatok végig, hogy vajon odaér-e 16,36-ig Erzsébetre(lámpák, megállók, forgalom miatt) vagy várnom kell Erzsébeten 50-55 percet.
Még mindig úgy gondolja, hogy ez 20 perc?
Nem vagyok egyedül ezzel a problémával, ugyanazokat az arcokat látom várakozni, nap mint nap.
Haraszti 2020.03.31 13:57:54
@_Neville: Pontosan, egyetértek!
Egy több, mint 3 éves küzdelemben értünk el egy hatalmas részsikert! 2019 április 7-től az S25 Budapest — Kunszentmiklós-Tass között közlekedő zónázó járat végre betölti elővárosi vasúti funkcióját és a területen élő diákok, munkába járók kényelmesen és gyorsan eljuthatnak a belvárosba. A mostani…..
Haraszti 2019.04.01 19:17:52
@Zabalint:
Semmi probléma a közbeszólásával, csak nyugodtan.
Félreértés azonban ne essék, nem az a probléma, hogy nem fog "házhoz vinni" a vonat. Az a gondom, hogy a csatlakozásokra nem fordítottak kellő figyelmet a javaslattevők. Nem okozna gondot Ferencvárosban átszállni, ha az átszállás nem jelente napi szinten reggel 20 perc, délután pedig 1 óra többletet.
20 éve élünk Harasztiban. Feljebb írtam már, hogy sokféleképpen jártam dolgozni, ugyanarra a helyre Kőbányán, és igen, nagyon örültem, amikor már nem kellett leszállnom Erzsébeten és nem kellett igénybe vennem a BKK járatait.
"Pl. a 151-es, a 148-as és a 66-os busz útvonalának megreformálása, hogy azok ne cikkcakk útvonalon járjanak. Vagy a 3-as villamos meghosszabbítása, a többi közlekedési viszonylathoz való jobb integrálása."
Teljes mértékben egyetértek a fenti mondataival egyébként.
Haraszti 2019.04.30 08:04:37
@_Neville:
Én nem látom úgy, hogy a Keleti teljes siker lenne. A 06,08-kor és 06,42-kor Ferencvárosba érkező vonatokról rengetegen szállnak le és mennek tovább BKK-val. Sokan vagyunk azok is akik átszállunk a Székesfehérvárról vagy Kápolnásnyékről érkező vonatokra, hogy tovább menjünk Kökibe. Tudok olyat aki azért száll le Ferencvárosban, hogy metrópótlóra szállhasson mert Határ út felé kell mennie. (De jó, hogy a metrópótló miatt van az egész, hehe) Alig marad utazó aki tovább megy a Keletibe. Tudok olyan utast aki azért megy a Keletibe, mert neki teljesen mindegy hova megy a vonat, mindkét cél jó. A 06,42-es vonat dupla Flirt. Tegnap reggel a 2. kocsiban összesen 10-en ültek. Ez nem valami sok.
Délután 16,36-kor Keletiből érkező vonaton alig van ember. Akkor telik meg a vonat, amikor Ferencvárosban felszáll az utazóközönség zöme.
A 18,20-as vonaton azért vannak olyan sokan, mert azt mindig 1 kocsival indítják.
Haraszti 2019.03.29 10:27:32
@_Neville:
1. Nem gondolom, hogy egoista lennék. Nem csak én járok arra, diákok is többen, de önök ez mindig elfelejtik.
2. Ha ön a Nyugatiból utazott tovább évekig, akkor nem értem miért nem Kökin szállt át egy Nyugatiba tartó vonatra.
3. Köki nem a város széle. A város szélén Ferihegy van, ahova a Kökiről járnak emberek napi szinten dolgozni.
4. Tudom milyen Harasztiról és Erzsébetről közlekedni.
34 évig éltem Erzsébeten, utaztam Újpestre napi szinten, még abban az időben mikor a 3 metró csak Lehel térig járt (akkor még Élmunkás térnek hívták). Utaztam Budára a Karolina útra, nagy pocakkal is.
Utaztam az Országhoz, és a Rákóczi útra is.
Soha nem jutott eszembe, hogy vonattal is mehetnék. Erzsébetről rengeteg módon el lehet jutni a város többi kerületébe.
Miután kiköltöztünk Harasztiba évekig jártunk vissza gyerekeimmel Erzsébetre iskolába, óvodába. Már akkor is amikor ez a vonal még Józsefvárosba ment és nem járt óránként. Héveztünk, volán buszoztunk. Mikor ez a vonal átállt az óránkénti indulásra, akkortól vonatoztunk Erzsébetig. Onnan 66E-vel és 99-es busszal mentem tovább. Pedig felszállhattam volna a 151-esre. De a tegnap délutáni és a ma reggeli tapasztalatom alapján változatlanul katasztrofális és BÜDÖS járat.
4. Értem, hogy a metró felújítást kéne valahogyan kikerülni. De úgy lett volna korrekt a képviselő úrtól, hogy megoldást talál azok számára is, akiknek jó Kőbánya-Kispest. Mondjuk úgy, hogy a benyújtott javaslatában, kérelmében benne szerepel a csatlakozó vasúti járatok összehangolásának kérelme is a Kunszentmiklósi vonattal.
De majd kíváncsi leszek, venni fogom a fáradságot, időt és a változtatás után végig utazom a Keletiig.