Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kuba

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pisti egy kézben eltört telefontkijelzővel kereste fel a Nokia szervizét, ahol a mechanikai hibáknál általános "nem garanciális" választ kapta: Nem hittem volna hogy írok neked valaha, de eddíg velem mindíg csak pozitív dolog történt ha valami panaszos dolgom adódott a…..
kuba 2008.07.15 17:31:24
Meg is lehet ezt fordítani: ha a nagy cégek Magyarországon úgy viselkednének, mint ahogy nyugatabbra, be lehetne zárni a boltot. Pl. telefonügyben. A magyar ember a jótállást úgy értelmezi, hogy annak lejárta előtt kap majd ingyen egy új készüléket, hiszen a szemét nagy gazdag cégnek úgyis túl sok a pénze. Kérdezgess meg mobilszolgáltatóknál és telefongyártóknál dolgozó embereket, meg fogsz lepődni: furcsa módon a telefonok végzetes hibája mindig akkor jelentkezik, amikor éppen lejáróban van a jótállás. Ez statisztikailag is valószínűtlen, ráadásul más országban ugyanaz a telefontípus nem produkálja ugyanazt. Azaz csak egy lehetőség marad: az ügyfél hazudik. Eleve e cégek alkalmazottainak az ügyfelekkel követendő magatartás ügyében azt is mondják "sosem higyj a vásárlónak, mert mindig hazudik". Néha még a legelemibb logikára sem figyelnek oda a vásárlók panasztételkor. A cégek panaszokkal foglalkozó munkatársai gyűjtik is a hülyébbnél hülyébb kifogásokat. A kávényomot tartalmazó telefon tulajáról pl. kiderül, hogy nem is tudja mi az a kávé, a mélyen megrepedt készülék meg az éjjeliszekrényen repedt meg, miközben a tulaj aludt, stb.

Mivel belülről is ismerem az ügymenetet, tudom, hogy a tisztességtelen hozzáállás abszolűt nem jellemző a cégek részéről. A neten terjengő rémhírek, miszerint pl. a szervízben direkt leöntik a készüléket, meg hasonlók, egyszerűen nem igazak.

Mint ahogy az itt közzéadott történet is egy sci-fi történet... aki foglalkozott kicsit is telefonokkal tudja, hogy a leírt eset képtelenség...