Adatok
SoSaRx
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Remélem, kevesen olvassák majd ezt a blogposzt, mert bálványdöngetésbe hajlik a mondanivalóm, és igazából nem akarok senkinek rosszat. De mint mindenkinek, aki még a Liener György-féle Autótípusokkal szívta magába az autóbuzériát, amely szarrá sztárolta az NSU Ro80-at,…..
Mert ha mondjuk egy óvodáscsoportot vagy egy turistabuszt vertek volna végig ezek az elállatiasodott szlovákok… azt még le lehetne nyelni. Az óvodások néha valóban idegesítők tudnak lenni, aki meg oda hordja a pénzét üdülés ürügyén, az meg is érdemli. De hogy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ja, és 10 ezrenként amúgy is cserélek benne olajat - ezért nemigen kellett utánnatöltenem. (A Wankel-eknél nagyobb az olaj igénybevétele, a rotor hűtését is az végzi -nem véletlen a dupla ojahűtő. Szóval jobb a békesség.
Amennyire tudom a motorceréket azért "követték" el mert a Mazda nem engedi a motorokat szétszedni, hanem inkább felújitott motorokat ad javítás helyett. Ami csak egy dolgot jelent, nem bízik a szervizekben. Ez megint nem nagy csoda: olyan kevés rotary fut az országban, hogy egyetlen szerelőnek sem igen lehet nagy gyakorlata a szerelésben.
Kiképezni embereket pedig többe van, mint központilag felújítani a motorokat.
Visszatérve a még egy dologra: japánban futnak hidrogénüzemű RX-8-asok, sőt tervezik az USA-ban is bevezetni a hidrogénes kocsikat.
A cikk nekem is teccik, de én elfogult vagyok és a hetvenes évek óta wankelmániás.