Regisztráció Blogot indítok
Adatok
valaki1233

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
"Az érintett címen 2G/GSM hálózatunk jó beltéri, 3G/GSM hálózatunk gyenge beltéri, 4G/LTE hálózatunk gyenge beltéri jelerősséggel érhető el." - hát, hogy egy jó 2G-s lefedettség nem teszi túl boldoggá olvasónkat, az azt hiszem teljesen érthető. Sérelmeit és az ügyben eddig történteket egy jól…..
valaki1233 2018.11.27 09:43:06
Ha 2G sincs vagyis még telefonálásra sem nagyon használható a szolgáltatás és korábban pedig volt, az tényleg gáz. De nem biztos hogy ez a telenor hibája.
Simán lehet hogy alapból gyenge volt ott a jel és most épült valahol, valami ami zavarja.

Azok nem publikus infók, hogy hol vannak adótornyok és melyik mit szolgál ki, mit bontanak el. Én egyáltalán nem vagyok benne biztos hogy elbontottak bármit is, ha igen akkor kellett hogy gondoljanak rá, hogy mi veszi át a feladatát. Ez egy sűrű háló, nem olyan egyszerű mint ahogy azt elképzeljük.

Én biztos nem hagynám annyiban.
- Ha telenoros akarnék maradni, akkor következetesen tenném a részletes hibabejelentéseket, helyszíni vizsgálatokat kérve, adatokat és méréseket mellékelve. (nem='nemjó')

Nem faggattnám őket arról hogy 'mit bontottak el' mert semmi közöm hozzá meg másrészt amúgy sem mondanának el annyit, hogy azt helyén tudjam kezelni.

Ezenkívül ragaszkodnék a privát bázis kihelyezéséhez (ez megoldást jelent ha van vezetékes interneted), ha kell bírósági útra elmenve. A hűségidős szerződés és a körülmények megváltozás erős fegyver a poszter részére azt gondolom.

- Ha nem akarnék telenoros maradni akkor a kötbér elegendését VAGY mérséklését követelném. Ha havidíjkedvezmény a kötbér, akkor annak szerintem jogos igény az elengedésének követelése.
De ha készülékrészletből ered a kötbér, annak szerintem nem jogos igény kérni az elengedését.

Elvégre ha készüléket vásároltál készüléket megkaptad és még nem fizetted ki.
A boltban sem hivatkozhatok arra hogy vettem egy TVt de fél év múlva kikötötték nálam az áramot, így engedjék el a részleteket (kötbért) de a készüléket meg azért megtartanám.

Más az ha az áramszolgáltató kéri a havidíjat, úgy hogy áram meg nincs.

Egy szó mint száz, ha TÉNYLEG nincs szolgáltatás akkor ezt jogi/peres útra kellene terelni. Ez csak az én véleményem. Persze előtte meg lehetne próbálni mégegyszer békésen.

Viszont remélem a poszter más telefonokkal is ellenőrizte a jelenséget, nehogy aztán kiderüljön hogy nem az adótornyot bontották el hanem az ő telefonja romlott el... Vagy telefonjai
valaki1233 2018.11.28 18:36:47
@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: de, olvastam a Telenor levelét. Én megértem őket de valahogy a póóószternek is szeretnék segíteni.

A levelük alapján igazat adok a Telenornak. Nem hibásak. Mármint úgy értem, nem garantálnak 100%os lefedettséget.

DE!!! Azt írják : megvizsgálták, a megadott helyen jó a beltéri és kültéri 2G lefedettség.

Na most ez vagy nem így van, vagy a B eset érvényes miszerint a póószter háza árnyékolja le a jelet. Ez is lehet.

Olvasgattam a kommenteket, szövegeket, tényleg nem az van hogy nem tud telefonálni, hanem tud de megszakad.

Szerintem póószterünknek az egyedüli megoldás a privát bázis kérése mint írtam. Lehet hogy határozatlan ideig nem értékesítik stb., de fogalmazzunk úgy hogy nekem adnának ha én lennék a pószter. Szóval hajrá pószter.

Pereskedni a frissített infók ismeretében már én se javaslok. Köszi a pontosítást.

Ha ez nem járható út akkor csak ott kéne hagyni őket. De semmi garanciát nem látok rá hogy a másik majd jobb lesz, mivel van rá esély hogy a pószter háza azaz maga az épület árnyékol.

Tehát kedves Pósztert kérem menjen ki az udvarra, az út középére, háztól párszáz méterre és ott nézze meg jó-e a dolog.

Ha nem akkor alap dolog hogy hívom újra a telenort. Ebbe kell kapaszkodni amit írtak.

Volt nálunk is hálózati gond régebben, igaz az voda volt de hasonló.
Megfelelő bejelentések után (ami kicsit részletesebb a "nem működiknél") bár jó sok időbe telt de kijavították a vételt.

Ott ők hibáztak. Másik esetben az épület szerkezete tompította el a jeleket, ott mini/privát bázis lett a megoldás.

Ez még nem lefőtt kávé, tessék tovább irogatni a Telenornak.