Adatok
Berkes László
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Korunkban bicskanyitogató reklámokból nincs hiány. Ezek között akad néhány kirívóan aljas darab, amik arról ismerhetőek meg, hogy többről szólnak, mint pusztán egy adott márka népszerűsítéséről. Azért jöttek létre, hogy a néző világnézetét, gondolkodásmódját tudatalatti üzenetekkel befolyásolják.…..
Berkes László
2018.11.10 10:53:14
Szégyen hogy olyan alapvető dologgal sincsenek tisztában hogy a színtévesztés/színvakság csak a férfiaknál fordul elő és egy fiatal nővel mutatják be a videóban. A doktornő aki kifejlesztette gondolom fogja a fejét. Az ilyen reklámokat egy komplett team készíti. Valaki nem végezte el a házi feladatát vagy ami még valószínűbb, nem hitték hogy ez az utca emberének fel fog tűnni. Ezért a nagy feminista szellemben ahova csak lehetséges nőt nyomták be. A legsikeresebb magyar modell (mondják ők), de sosem hallottam róla, a neve sem magyar és töri is a nyelvet. Palvin Barbi nem ért rá? Pont egy platinaszőke lányt kellett magyar népviseletbe öltöztetni?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz