Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ttoommikkaa

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Puzsér Róbert feldobta a labdát, hogy elindulna a budapesti főpolgármesteri székért a jövőre esedékes választásokon, s azóta a sajtóban több helyen is interjút adott a témában. Ne legyünk naívak, ismerjük a politika működését. Jelenleg egy nyilvánvaló előfelmérés…..
ttoommikkaa 2018.11.09 18:07:04
@gerasz: Nem, nem csapom hozzá, mert nem lesz dugódíj, mert ha lenne, kettő pillanat alatt összeomlana Budapest közlekedése. Nem véletlenül nem merte Tarlós bevezetni, annak ellenére se, hogy a 4-es metró szerződése értelmébnen kötelezve lenne rá.

A zóna határán adhoc P+R parkolók jönnének létre, a kötöttpályás közlekedéssel a belvárosnál jóval ritkásabban ellátott külső kerületek közlekedése megbénulni, a buszok ott állnának a dugóban, a metróba meg jöhetnének ázsiai mintára a tömeg toló emberek. Kiváncsi vagyok hány nyári nap telne el a klíma nélküli 3-as metróra terelt autós tömegekkel, amíg a most autók kitiltásáért ajvékolók elkezdenék az egész visszcsinálását követelni. De nyugi, ilyen nem lesz, ennyi esze még Tarlósnak is van, hogy előre lássa a következményeket. Puzsérnak nincs, de ő a polgármesteri szék közelébe se fog kerülni soha, nem is azért indult.

Sok száz, vagy inkább ezer milliárdnyi infrastukrúra fejlesztésre lenne itt szükség ahhoz, hogy az autós közlekedés bármiféle korlátozása komolyan felmerülhessen a város közlekedésének összeomlása nélkül. Ez a valóság, a többi csak gumicsont a hiperzöldeknek.

Azt én se értem, hogy az itt hozzászóló autósok miért állnak le magyarázkodni, mentségeket keresni olyasmire, amihez minden joguk megvan. A benzinár adótartalma több mint 50%, minél többet autózik valaki, annál többet fizet a közösbe, innentől kezdve nehogymár még meg akarja mondani bárki, hogy mire és mennyit használhatom az autómat.

Mondom, nyugodtan hörgicsélhettek, én élvezem, jót röhögök rajtatok.
ttoommikkaa 2018.11.09 18:18:49
@8CyB4: Ez egyre jobb lesz. :) Annyira kis tündibündi, ahogy nyomod az öko dumát, egy 2 milliós város közepéről, ahová teherautókkal hordanak a segged alá mindent, nehogy 20 méternél messzebbre kelljen menned bármiért. De te nagy környezetvédő vagy ám. :)
Gondolkoztál már azon, hogy a közmédiában vállalj munkát? Csak ki kell cserélni a mondandóban az autósokat migránsra meg Sorosra és hatalmas karriert futhatnál be. Semmiben nem különbözöl tőlük, csak az ellenségképed más.

Nagyon élvezem, ha hozzád hasonlókat idegesíthetek, kérlek ne hagyd abba, szeretnék még röhögni az ámokfutásodon!

Lesznek majd autós koncentrációs táborok is gázkamrával meg minden? Gyerekülés hová lehet majd tenni?
ttoommikkaa 2018.11.09 18:30:44
@8CyB4: Nem tudom hallottál-e már róla, de Budapest nem ér véget a körútnál. Sőt, szigorúan véve, még a Budapest táblánál se ér véget. Szóval az, hogy a Deáktól szupergyorsan el lehet jutni a Nyugatihoz 300 Ft-ból, az nem jelenti azt, hogy jó a tömegközlekedés.

És igen, sokkal kényelmesebb az autóval pöfögni, ezért is csinálják annyian világszerte (Londonban, Berlinben nem tűnt fel?), ezért is meghatározó a világgazdaságban az autóipar, ami amúgy a magyar gazdaság legfőbb ágazata is egyben. De a kedvedért majd biztos be lesz tiltva. :)

Ennek ellenére - tetszik vagy sem - a károsanyagkibocsátás igen kis részét adja csak a közlekedés, azon belül pedig még kevesebb részét az autók, pláne a benzinesek. Ettől még höröghetsz tovább, csak gondoltam szólok. Tudod, a tények makacs dolgok. :)