Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Blogozó

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Lewis Hamilton még mindig harminc ponttal vezeti a bajnokságot, de már nem a csapattársa előtt. Max Verstappen gondoskodott róla, hogy idén se legyen száz százalékos a Mercedes győzelmi aránya...
Sebastian Vettel és Charles Leclerc egymást vádolja az ütközésért, a csapatuk mindkettejüket. A szezon utolsó előtti fordulóján bekövetkezett, amire kezdettől fogva számítani lehetett. Mondjuk nem arra, hogy Pierre Gasly nem a Red Bull pilótájaként áll dobogóra. ..
Blogozó 2019.11.21 22:03:44
@gyorgyh74:
Miben látod a fúrást?Ricsivel nem volt semmi nézeteltérése,igaz,hogy tudták,hogy le fog lépni.A red bullos időkben inkább Webber próbálta fúrni Vettelt.Leclercet nem látom egyáltalán nyuszinak,elég megnézni a bahreini futam első köreit.Egyébként a monacói is nagyszerűen játssza ki az áldozati kártyát.Valahogy mindig úgy alakítja a dolgokat,hogy őt kelljen sajnálni,ebben csillagos ötös!
Vettel egy kicsit azért is küzd,hogy a ferrarinál maradhasson,a jó híréért,azért,hogy top pilótaként tekintsenek rá.Leclerc meg azért,hogy falkavezér legyen a csapatnál.De minden pilótára igaz,hogy le akarja győzni a csapattársát.
Blogozó 2019.11.26 16:42:46
@gyorgyh74:
Vettel és a politizálás?A politikai képessége nulla,ebben biztos vagyok.Az volt a szerencséje az RB-nél,hogy Marko a hóna alá nyúlt.Pont az a baj vele a Ferrarinál,hogy nincs mögötte senki.Ellentétben Leclerc-el,akinek a menedzsere, Todt, még a megbeszéléseiknél is ott van,hogy az érdekeit képviselje.
2015-ben az rb-től hozott tapasztalatait akarta megvalósítani és Arrivabene lehurrogta,hogy csak a vezetéssel foglalkozzon,ne szóljon bele abba,ami nem az ő dolga.Vettelt Montezemolo embere, Mattiachi szerződtette,de mire megérkezett,már egyik sem volt sehol.Új nagyfőnök,új csapatvezető,akik Vettelt csak megörökölték.Arrivabene szerintem mindig is Kimihez húzott,csak Marchionne rászólt,amíg élt.A halála után Vettel körül elfogyott a levegő és ha Binotto nem veszi át a hatalmat,talán nem is marad a csapatnál.
A kettes pilóta legyen a ferrarinál dologgal elméletben egyetértek.Valóban az a legcélravezetőbb felállás,ha van egy top pilóta és egy picit gyengébb a csapatnál.Gyakorlatban viszont ezt nehéz összehozni.A kettes számú is nyerni akar,legyőzni a csapattársát.Csak egy Massa vagy Bottas képes elfogadni,hogy háttérbe kell szorulniuk és az egyes számút kell segíteniük.Bari vagy Webber sokat sajnáltatta magát,vádaskodott a sajtóban,ami nem tesz jót a csapat hírnevének.Webber még tovább is ment,a pályán is keresztbe tett Vettelnek.
És ki az,aki automatikusan aláír egy ilyen szerződést?Leclerc nagyon fiatal,egy idősebb versenyzőnek irtó ciki lenne a "wingman"-jének lenni.Gondolok itt Hülkenbergre vagy Ricciardora.Különösen az ausztrálról nem tudom elképzelni,hiszen ezt a szerepet már Verstappen mellett sem volt kedve betölteni,inkább lelépett.Egy fiatal pilóta valószínűleg megtenné,de akkor két "tapasztalatlan" versenyzőjük lenne.
Ha visszagondolok,elméletben a Kimi-Vettel páros ideális lett volna.De ha alaposan megnézzük a történteket,Kimi nagyon bosszús képet vágott a dobógón 2017-ben monacoban,amikor a kerékcserénél Vettel átvette tőle a vezetést és megnyerte a versenyt.A hungaroringen nem kapott engedélyt a sérült kocsival hajtó Seb megelőzésére,egy új szerződés volt a jutalma.2018-ban viszont már egyáltalán nem segített Vettelnek megnyerni a világbajnokságot! Bizonyos szempontból igaza is van,ő is egy világbajnok,nem egy csicska.Remélem Vettel se lesz csicska.
Blogozó 2019.11.26 20:49:37
@MRNN_F1:
Én Vettel szurkoló vagyok,amire valószínűleg rájöttetek.Nagyon rossz nézni,hogy ütközik,de még rosszabb látni,olvasni a reakciókat.Mintha ki akarnák önteni a gyereket is a vízzel együtt.Vettel nem fogja hátráltatni Leclercet,nem az a fajta,Ricsit is elismerte,ütközés se lesz többet.Tőlem év végén nyugodtan visszavonulhat,nem lesz jó érzés,de elfogadom.De már lassan ott tartunk,hogy Vettel a kerékkötője a Ferrari sikereinek és bárki jobb lenne,mint ő...
Sebastian Vettel két helyet nyert a rajtnál a futam előtti megállapodást felrúgásával. Elnézést az ócska kibeszélőshow témára emlékeztető címért, de muszáj villámposzttal visszatérnem a hallgatásból, mert a Ferrari átesett a palánkon a csapatutasításaival. ..
Blogozó 2019.10.03 23:11:09
@MRNN_F1:
Tudom!:) Bocsánatkérés az biztosan nem lesz.:D
A legújabb hír,hogy tegnap állítólag összeült Binotto a pilótáival megbeszélést tartani a kialakult helyzetről.Vettellel biztosan beszélgetett a gokartozása után,erről hivatalosan is beszámoltak.A cikk szerint Vettel nem hajlandó Leclerc kettese lenni.Az oldal úgy gondolja,hogy kenyértörésre is sor kerülhet és év végén távozhat.Ebben az esetben Ricciardot szerződtetnék a helyére.Mondjuk én kétlem,hogy Ricsi belemenne abba,hogy a monacói fegyverhordozója legyen.Ez a szerep már a Red Bullnál se tetszett neki,de ki tudja.Inkább Hülkenberget tudom elképzelni .Vele több legyet is üthetnének egy csapásra.Hülköt nem kell kivásárolni sehonnan,olcsóbb,mint Ricsi és szerintem ő wingman-séget is bevállalná,csak hogy párszor dobogóra állhasson.Ráadásul német,amivel csökkenthetnék a Vettel kirúgása miatti nemzeti dühöt,amíg meg nem érkezik a kis Schumi.Már ha ez szempont számukra.
Számítottam rá, hogy ez lesz a vége. Előbb visszafordíthatatlan se veled, se nélküled helyzetbe kerültem az idei szezonnal, és hónapokon keresztül tiltakoztam, nehogy szakítófélbe kerüljek a blogolással is. Nem Kanada után volt az első rajongót próbáló időszakom, de most olyan, mintha örökké…..
Blogozó 2019.09.25 19:05:30
@MRN@Flowey:
Jaj..Vettel lenne a segéd? Nem mennek a világbajnoki címért,minek ide segéd.Nem lehetne egyszerűen hagyni őket versenyezni?:((
Egyébként Leclerc végigmorogta a futam második felét.Támadott volna,csak elkoptak a gumijai.
www.f1analisitecnica.com/2019/09/gp-singapore-2019-analisi-onboard-ferrari.html
A hozzászólásomban lehet félreérthető voltam.Nekem visszás,ha egy pilóta,aki milliókat kap a csapatától,nyilvánosan bírálja őket.Ezt csinálta Webber,Alonso és Leclerc is az idén már többedszerre.Alonso nem is kellett senkinek,még a Renaultnak sem.Nyilván Leclerc még fiatal,be kell törni egy kissé,de célszerű lenne,ha tanulna az elődök kárán.Leo Turrini a monzai időmérő után azt írta,hogy néhány fejesnél kihúzta a gyufát azzal,hogy nem adott Vettelnek szélárnyékot a megbeszéltek szerint.Ha megteszi, talán Ferrari 1-2-ből indulnak.
Blogozó 2019.09.25 20:12:36
@MRNN_F1:
Szerintem Vettel ferraris pályafutásának így is úgy is vége van.A kérdés csak az,hogy most látjuk az utolsó futamait,vagy marad még egy évet.Nem úgy alakult,ahogy elképzelte.Ebben ő is hibás,de a csapat sem teljesen vétlen.Emlékszem 2015-ben Arrivabene leállította azzal,hogy ő csak az autó vezetésével foglalkozzon és ne szóljon bele másba.Pedig gondolom segíteni akart a red bulltól hozott ötleteivel.
A legnagyobb hibát Vettel 2017-ben követhette el.Mark Hughes,akinek jó kapcsolatai vannak a ferrarin belül,biztos benne,hogy a német mostani szerződésében nincsenek előjogok.Az előzőben voltak,de a most érvényesben nincsenek.Azt gyanítom,hogy Vettel arra számíthatott,hogy Kimi marad a csapattársa és mivel barátok,ha úgy alakul,akkor a cimborája segít neki.Talán még ígéretet is kapott erre.Ha visszagondolunk 2018-ra ,Kimi nem volt túl előzékeny vele.Németországban 10 kört autózott mögötte Vettel és Monzában is keményen védekezett a rajtnál.Ha hozzávesszük,hogy az idén elvették a szerelőit és Leclercnek adták,akkor azt kell mondjam,igaza lehet Hughesnak.
Leclerc szerződését viszont most tárgyalják újra vagy már kész is van.Ha abban esetleg szerepel az egyes számú státusz a jövő évre,akkor Vettel nagyon pórul jár.Annyit tudok feltételezni,hogy 2020 végéig egyenrangúak maradhatnak.
Igazad van abban,hogy a Red Bullnál más volt Ricciardoval,ott már fél lábbal a Ferrariban volt.Mattiachit azért szerződtették,hogy levezényelje az Alonso-Vettel helycserét.Megint csak Mark Hughesra hivatkozok.Ő úgy látszik mindent tud.:)
www.motorsportmagazine.com/opinion/f1/mattiacci-and-alonso-real-story
Blogozó 2019.09.23 23:12:17
@Flowey:
Leclerc lement kutyába?Nem győzött hisztizni!Tiszta Alonso és Webber,a média előtt vádaskodik,mert tudja,hogy azok azonnal rárepülnek.Nekik Briattore volt a menedzserük,Leclercnek meg a kis Todt,aki a futam után rögtön odament Binottohoz számonkérni.Vettel megint megszívta a csapattársával.Volt a kvalifikáció utánról egy videó,ahol Seb jön és kezet fog a csapattársával.Leclercet mutatják szemből,mit mondjak,cseppet sem vág barátságos arcot.Nem úgy,mint Hamilton,aki mosolyog.A két ferraris már legfeljebb a kamerák előtt haver.Leclerc mindent akar,elpusztítani Vettelt és magáénak tudni a Ferrarit.És ezt most azonnal!Mindent bevetnek ennek érdekében.
Semmi meglepő nincs azon, hogy folyton Sebastian Vettel visszavonulása a téma, de mikor veszi észre a csapata, hogy az eredményei alapján már nem volna szabad feltétel nélkül a németre építkezni?..
Blogozó 2019.07.29 13:34:03
Ez egy fantasztikus futam volt,olyan amit szívesen visszanéz az ember!:)
Szeretnék megosztani Veletek valamit,amiről itthon nem igazán esik szó.Vettelnek egy igen különleges vezetési stílusa van.Az angol szaksajtó,Mark Hughes és a többiek sokszor elemezték,cikkeztek róla annak idején és "counter-intuitive"-nek nevezték el.
Egyenesen menni mindenki tud,csak nyomni kell a gázt és kész,időt a kanyarokban lehet nyerni.Seb a gyors kanyarokban soha nem vitézkedett,annál inkább a lassú és közepesen gyorsakban.A technikája lényege,hogy elég nagy sebességgel megy be a kanyarba,majd amikor a kocsi eleje túlkormányzottá válik,már fordítja is el a kormányt.Ilyen esetekben az autó hátsó része automatikusan elkezd kitörni,megcsúszni,csökkentve a sebességet.A normális,ösztönös reakció ennek az elkerülésére a fékezés,Vettel azonban ehelyett a gázra áll!Nem a fékre,a gázra!Ennek az az oka,hogy a magasabb sebesség nagyobb leszorítóerőt generál,ami odatapasztja az autót az aszfalthoz.Így bitang gyors tud lenni a kanyarban,mivel eleve nagy sebességgel ment be oda,kevés lendületet veszített a fékezéssel,gyorsan váltott irányt és nagyon korán a gázra állt.Könnyebb elmondani,mint megtenni,akármilyen logikusan is hangzik.Ehhez a technikához azonban nagyon bízni kell az autóban,szükség van a nagy leszorítóerőre a hátsó tengelyen.A francia futam óta hozott ferraris fejlesztések,amikkel a kocsi alulkormányzottságát akarták orvosolni,instabillá tették a hátsó részt.Ezért szenved most a német.A futamok elején,amíg nehéz az autó az üzemanyagtól,addig kevésbé,de az időmérőn és a versenyek végén elég látványosan.Állítólag Silverstone-ra hoztak valamit,hogy segítsenek a problémán,de nem működött,talán a Hungaroringen újra felrakják.
tinypic.com/view.php?pic=2vvtfyq&s=6#.XT7PD3vYXIX
www.f1analisitecnica.com/2019/07/where-do-vettels-difficulties-come-from.html
Blogozó 2019.07.29 17:47:59
@MRNN_F1: Ja és mint kiderült,a stratégiai döntéseket is Vettel hozza.:DD Szóval ezentúl,őt kell hibáztatni.:)

www.reddit.com/r/formula1/comments/ciyupt/how_ferrari_vettel_makes_decisions_during_a_race/
Megszakadt a Mercedes egyik nagy sorozata, de nem a fontosabb: a hatodik versenyhétvégén is ezüstnyilat intettek le elsőként. De miért kellett ehhez ekkorát drámázni?..
Blogozó 2019.06.14 14:23:57
@MRNN_F1: Már nagyon várom!:)
A 2019-es szezon első futamán rajt-cél győzelmet arató Valtteri Bottas új fejezetet nyitott a tavalyi nyeretlensége után. „Miért vagyunk ilyen lassúak?” – kérdezte Sebastian Vettel a csapatrádión, mire azt a választ kapta, hogy még nem tudják...