Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HochesG

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Aki próbált már összeszerelni Jysk vagy Mömax bútort, szinte biztosan találkozott azzal a jelenséggel, hogy egyszer csak a rövid káromkodások közti szünetekben az ember előtt feldereng a jó öreg ikeás imbuszkulcs- és csavarcsomag meg a kis hegyesorrú vonalemberke a kottából, aki hol bíztató…..
HochesG 2018.08.05 00:13:12
@Xezs7: azt remélem, hogy jelen esetben csak egy dolgozói túlkapásról van szó, hiszen ők sem gondolhatják komolyan, hogy megvásárolsz egy bútort, majd az összeszerelés közben megsérül, úgy néz ki hogy nem szívesen nézel rá, majd erre csuklóból csak annyit képesek válaszolni, hogy "bocs de sehol nincs készleten". :-(
Mit kezdjek azzal a szlogenjükkel, hogy "Számunkra fontos, hogy vásárlásodat követően elégedetten távozz az IKEA áruházakból"?
(a postban nem említettem, de a feleségem elég gyakorlatias és nagyon kompromisszum kész, így érezte hogy a felesleges köröket úgy lehet kihagyni, ha vásárol egy új elemet de a külföldi IKEA áruházakkal szemben itthon ez nem lehetséges)
HochesG 2018.08.26 23:06:51
@Balfredo Alfredo: Köszi a választ. Internetes felületen keresztül elküldtem a Békéltető Testületnek a panaszomat. Amint valamilyen ítélet születik az ügyben, úgy azt el fogom küldeni a Homárnak.
A GVTI tanácsadóinak hálásan köszönöm a válaszukat.