Regisztráció Blogot indítok
Adatok
larys88

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A magyar gyorsforgalmi útfejlesztés az elmúlt években elérte azt a kiépítettségi szintet, ahol a további fejlesztések egy részét szakmai indokok alapján már meg lehet kérdőjelezni. Ennek remek táptalajt ad az ismert, és unalomig ismételt miniszterelnöki mondat az egri…..
larys88 2018.08.02 22:20:44
Már az minősíti a cikket, hogy az szerző szerint a gyorsforgalmi utakkal az a baj, hogy tönkreteszik a "falusi árusokat", és hogy a legégetőbb dolgok közé sorol egy Erdély felé vezető autópályát...

Győr mellett lakom. Nem utazom rendszeresen, de azért évente pár alkalommal megyek az M1-esen, illetve jól ismerem a Győr-Balaton útvonalakat. A témához a következőt tenném hozzá.
Az M1-esen Budapest felé látva a rengeteg kelet-európai járművet, egyből le lehet szűrni, hogy őnekik semmi keresnivalójuk Budapest felé. Biztos, hogy ugyanez igaz rengeteg belföldi járműre is, mert az a szerencsétlen, aki Tatabánya után velem együtt szüttyög 90-100 km/h-val a zsúfolt pályán, lehet hogy Szombathelyről Szegedre tart, de neki sincs más út, minthogy a Bp.-i elosztó rendszer felé halad...
Konklúzió: a kelet-nyugat irányú közlekedést kiépíteni, eltolni délebbre is! Ez lenne égetően fontos. Aztán ezután kellene újragondolni mindent, hogy mit kellene csinálni az M1, M0 (M7, M3) helyenként katasztrofális forgalmával, mert ha először alternatívát

Győr - Balaton... A 83-as és a 82-es is katasztrófa. Másfél-két óra jobbra balra kanyargás községeken keresztül. 2016 nyarán Keszthelyig a kb 120 km-t 2 óra alatt tettük meg. Helyenként cikkcakk-ban, úttalan utakon, elkerülők nélkül. És a gyorsforgalmit Pápánál tovább nem tervezik...

Közlekedési morál... Engem nagyon tud bosszantani, amikor 130-nál, néha 140-nél levillognak, és az M1-en ezek mindig a németek és osztrákok. Hogy aztán meg 100m-rel később beleérjenek a következő sornak a seggébe...