Adatok
Sándor J Benedek
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Újbuda másként
Több száz ember életét keseríti meg az átgondolatlanul felújított remíz
2018.07.31 09:42:33
Korábbi cikkünkben már foglalkoztunk a nemrég felújított Budafoki (de Albertfalván található) remízzel. Akkor nem sokkal az átadás előtt derült ki, hogy rossz tervezés miatt nem tudtak beállni a villamosok a remízbe, ugyanis a tervezők-kivitelezők egy felső vezetéket tartó oszlopot a járművek útjába…..
Sándor J Benedek
2018.08.01 21:03:50
Sziasztok bloggerek. A problémára átmenetileg a következő alacsony költségvetésű megoldást célszerű alkalmazni. Kell venni 20-30 kg fasza gépzsírt, vödrös kiszerelésben. Kell venni hosszú szárú festőhengert szőröst 10 cm széleset, hogy hajlongás nélkül lehessen kenni. Este le kell ballagni komótosan a szintén álmatlan segítséggel, majd jó cuppogósan 50-80 m hosszan mindkét sínt az íves kanyarhoz legközelebbi részen végig kell pacsmagolni. Ezt pedig annyi este ismételni, amíg szépen elcsendesedik. Meg kell csinálni a beosztást, heti 2x váltásban rá kell járni az ívre zsírozni, hogy ne nyikorogjon. Automata zsíradagolóval csinálják ezt máshol normáliséknál. Hosszú távon nem a hangszigetelés, hanem a nyikorgás megszüntetése a megoldás. Automata zsírzó lett amúgy a Hengermalom úti 1-es villamos éles kanyarodó ívében is, ott az út szélén az adagoló szekrény. Na ott nem kell a lakók éjjelente lejárjanak váltásban zsírozgatni. No lám nem is nyekereg annyit.
Sándor J Benedek
2018.08.01 21:11:21
Például a Lincoln-nak vannak faszántos kis központi sín zsírzó rendszerei kisebb pénzekért.
Itt van megfejtés:
www.flocomponents.com/sln_rail_automatic_lubrication_systems/
Ha már valaki netán elindult volna zsírozni, még annyi, hogy a sín pálya belső sávjait érdemes kenni, mert ott kontaktol a kerék a sínpályával, kár pocsékolni a kenőanyagot.
A hengermalom út szerémi út sarkától visszább a kőházy festékház bejárata mellett van hasonló zsírzó, tanulmányútra érdemes meglátogatni érdeklődőknek.
Itt van megfejtés:
www.flocomponents.com/sln_rail_automatic_lubrication_systems/
Ha már valaki netán elindult volna zsírozni, még annyi, hogy a sín pálya belső sávjait érdemes kenni, mert ott kontaktol a kerék a sínpályával, kár pocsékolni a kenőanyagot.
A hengermalom út szerémi út sarkától visszább a kőházy festékház bejárata mellett van hasonló zsírzó, tanulmányútra érdemes meglátogatni érdeklődőknek.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz