Regisztráció Blogot indítok
Adatok
molyhos

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Éjjel borzalmasan feltámadt a szél, és ugyanolyan erős maradt, míg le nem jöttünk Írott-kőről. Pont napkelet előtt ébredtünk, de sajnos most jóval párásabb volt az idő, mint tegnap. Mivel most nem állítottunk sátrat, reggel hamar összepakoltunk, és a hidegre való tekintettel…..
A reggeli összepakolás ma sem ment zökkenőmentesen, viszonylag későn indultunk. Pedig erősen tartottunk a mai távtól: terv szerint is 35km-t kellett mennünk, igaz, úgy döntöttünk, kihagyjuk a Szajki-tavak kempinget, elég volt mostanában a kultúrszállás.Hosszú aszfalton…..
Elég nehezen kezdődött a reggel, most valahogy nem akaródzott kibújni a hálózsákból...Tegnap olvastam, hogy két ismerősöm, Enikő és Jani csatlakoznának hozzánk egy kis időre, ennek ellenére kicsit meglepett, hogy az Ilona-kápolna romjai felé menve valakik nagyon kiabálnak…..
A kb. 26 km-es napi távhoz képest ez egy könnyű nap volt, igazi „pihenőnap”. Gyors reggeli „zuhanyzás” után frissen és üdén robogtunk le Cserhátsurányba, ahol egy kávé mellett megreggeliztünk és mesét néztünk. Sajnos pont a Hupikék törpikék közben…..
Számomra a mai nap azzal megdöbbenéssel kezdődött, hogy felismertem, az M6-os autópálya mindössze 47 kilométer hosszú, azaz Dunaújvárosig tart. Hogy megérte-e 1500 forintért pályahasználatot vennem, erősen kétlem, de a lényeg, hogy igyekeztem minél előbb a Szekszárd közelében…..
molyhos 2008.06.09 21:35:44
Kedves Dániel!

Gyanítom ez ebben az írásban szereplő, zöldkártyára vonatkozó, tényként közölt megállapításod valamelyik újságban olvastad, a TV-ben hallottad, vagy hasonló forrásból vetted.
Tavaly én is vettem egy kétütemű Trabantot, és szembesülnöm kellett azzal, hogy mérhetetlen mennyiségű butaságot (t)erjeszt a média ezeknek a gépeknek a környezetvédelmi felülvizsgálatáról. Sajnos ezzel az írásoddal te is beálltál a sorba. Amennyiben az volt a célod, hogy a közszájon forgó tévhit-mennyiséget tovább fokozd, valóban szép sikereket értél el.
Ám vedd figyelembe azt, hogy mi trabantosok, rongyosra koptatjuk a szánk, hogy ezt az ártalmas tevékenységet valamiképpen ellensúlyozzuk. Nehéz elhinni, de sajnos igaz, hogy néhány műszaki állomás már kerek perec megtagadja a kétüteműek bemérését, mondván, hogy csak akkor lehet ha; és itt jön a médiából vett mondat.
Látom, van érzéked az íráshoz, és éppen ezért jobbító szándékkal arra kérlek, ne süllyedj arra a színvonalra, hogy másodkézből, hallomásból szerzett információkra alapozod az írásod, mert akkor egy lapon fognak emlegetni a már említett műszaki állomások személyzetével, vagy ami még rosszabb, a piaci pletykálókkal. Ezzel pedig lőttek a hitelességnek.
Javaslom, mielőtt bármit leírsz, nézz utána dolgoknak. Itt az internet, itt fenn van az összes jogszabály, rendelet, de ha ez kevés, vannak könyvtárak, ahol ha kéred, szívesen segítenek neked ha pl. egy Magyar Közlönyt keresel.
Még egyszer kérlek: mielőtt leírsz valamit, nézz utána, kérdezz, olvass, tanulj másoktól. Tanulni nem szégyen. Sosem az.

Üdvözlettel:
Sipos Tamás