Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kiselemer

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Talán nem is akarja, mert csak átverés az egész. Pávatánc...
kiselemer 2018.05.17 22:06:01
@molnibalage:Nem vagyok a maghasadás tudora, de az agyhasadást is igyekszem tényekkel elkerülni. Azt gondolom, hogy egy konzervatív dogmakövetés, miszerint mi volt régen, mi van most-ból, nem szögezhetjük le, hogy mi lesz később. Az őskorban nem volt űrhajó, most van. Nikolaus August Otto is benzin motort épített, ma elektromos kamion készül. Azt gondolom haladni kell a korral. De, inkább a komment: „3700 milliárdból kilehet parkettázni…” szimplán matek, osztás, szorzás 3.700.000.000.000 ÷ 50.000Ft/db = 74.000.000db x 1,73 m² = 128020000 m² ÷ 1000 = 128020km². Én ennyit írtam. Cáfolat?
„Ennek többszöröse kell a sugárzó….” Kicsengeted a 3700 milliárdot + kamat, kihordási idő végén lebontod. A német erőművet 1990 óta bontják jelenlegi költségterve 4 milliárd euro, és évtizedekben számolják még a felszámolás végét. Meg kell nézni, aztán csodálkozni.
www.youtube.com/watch?v=kfZCqgzK0u4 és még nem beszéltük a 250.000 éves hulladéktárolásról, ami sehol a világon nem megoldott véglegesen. Tényszerű?
„Az alacsony atomerőműszám ellenére…” Csernobil 43000 km²-re történelmi adat, a mai napig tartó, egyértelműen a balesethez visszavezethető tipikus betegségekkel egyetemben.
Össze lehet hasonlítani Csernobil és Fukusima halálos áldozatainak számát az összes repülőgép szerencsétlenség áldozataival. Csak két katasztrófát hasonlítok több százhoz, melyiknek nagyobb a százalékos aránya? Marhaság? Persze amíg messziről nézik. Valós?
„Mi melyik országban leszünk megtűrt migránsok?” Nézz körbe, melyik szomszédos ország nem utálja a magyarokat? Tényszerű?
„Murphy törvénye…” Csernobil, Fukusima? Nem mindennapi de, ez is tény. Lehet esetleg vitatkozni Murhyvel!
„Stratégiailag tökéletes…” Sok dologra mondták már a világon, hogy marhaság, aztán jött a fejvakarás.
„Összességében olcsón…..” Marhaság, hogy olcsó az üzemeltetés, akkor miért korteskedünk mellette? Brutálisan sok pénzbe kerül az olcsó üzemelés és végén ebből is 3-as metró lesz. Marhaság? Lehet! A 3-as metró kivételével ez már mind tény.
Tisztában vagyok vele, hogy kell valamilyen alternatíva, de nem gondolom, hogy olyan kell, amit használat után sok ezer ember, évtizedeken keresztül szed szét, jól megtervezet közbeszerzésekkel, albáni módszerekkel.