Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LV1

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Évek óta szorgalmazza a Levegő Munkacsoport, hogy a főváros vezessen be racionális, a fölösleges utak, rakodóhelykereső keringések számát csökkentő városi fuvarozási szabályozást. Hiába, a városvezetésnél süket fülekre talált az az érvünk, hogy így megszüntethetők a szabálytalanul rakodók által…..
LV1 2018.05.13 17:29:49
@Peetee: Látom, még életedben nem használtál elektromos autót. A gyár által megadott távolság - legyen pl. 400 km - csak ideális esetben közelíthető meg. (22 fokban, éjszaka, üres jármű, maxra fújt gumikkal, akkor amikor nincs forgalom.) Nappal, dugóban több megállás (15-20 perc várakozás, a napon a kasztni felmelegszik, pláne a 2 ajtónyitásra a ki / be szálláskor) 30+C melegben nincs ez 150km sem. Természetesen télen és nyáron a klíma és a fűtés szinte végig maximumon megy. (10+ megállás sem sok 1 nap) Még az általad felhozott példában is min 300km hatótáv kell, de a 100km megtett úthoz is necces a 250km-es hatótáv. A szerző szvsz. ostoba, vagy anyagilag érdekelt az elektromos autózás reklámozásában - én az utóbbira tippelek. Abban a pár percben, amikor maxon megy a komoly teljesítményű klíma (napi 10+ alkalom) addig sokkoló látni, hogy milyen gyorsan merül az aksi. És akkor még a hasznos teher szóba sem került.
LV1 2018.05.13 17:43:34
@teéjesenmindegy: Felhasználástól függ, nyáron BP-en lehet akár a harmada is a hatótáv.
LV1 2018.05.13 17:50:59
@Levegő Munkacsoport: Igen, láttam a számokat az előző cikkben, de annak linkelése simán átverés. Kényelmes középkategóriás autó esetén simán megvan 0,25-0,3kWh / km a fogyasztás, kisteher esetén pedig e felett. És az emberek többsége, ha 10+ misit kidob az ablakon, akkor nem spórolni akar, hanem kényelmesen utazni.