Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bitte mach weiter

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2019-ben belevágtunk és csináltunk egy videókampányt azért, hogy bemutassunk három olyan fővárosi helyszínt, ahová régóta nagyon kellene kijelölt gyalogátkelő. Jártunk a Corvinus Egyetem mellett a Sóház utcában, a Rákóczi úton a Kazinczy és a Szentkirályi utca vonalában és az Örs vezér téren is. Az…..
bitte mach weiter 2020.01.06 00:38:35
@monddazigazatmar: Ahol van ott lemegyek, nem az aluljáróval van gondom, hanem ha a 70-nel közlekedő autók között kell túlélni átkelési lehetőség hiányában. Attól a helytől vagy három kilométerre van a legközelebbi aluljáró ahová a lámpás zebrát kértem. Őszintén, mint autóst és gyalogost is egyben, kicsit frusztrál az aluljárók betömése, de emellett sajnos ezer sebből vérzik a budapesti közlekedés.
Az elmúlt napok egyik legnagyobb meglepetést keltett, fővárosi vonatkozású híre az volt, hogy – mint Tarlós István főpolgármester bejelentette -,  a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa döntése alapján  el kell bontani a Nyugati téri felüljárót. A hivatalos indokolás szerint a főváros szakadatlan…..
bitte mach weiter 2019.05.21 23:21:41
Kíváncsi vagyok, az elmúlt 20 évben hány méter aluljáró épült Budapesten. Szerintem negatív előjelű lehet. Merthogy ezen idő alatt Münchenben csak a Mittlerer Ringen (ez a Hungária körgyűrű ottani megfelelője) 5123 m ! Mellette tervben van még 2575 m. www.tz.de/muenchen/stadt/mittlerer-ring-tunnel-wie-geht-weiter-tz-5284906.html
Tömegközlekedés: Metróhálózat: Budapest 38,2 Km, München 95 km (Bécs 78,5km). Teljes utasszám Budapest 1,3 milliárd utas/év, München 670 millió/év, Bécs 966 millió/év. A három város hasonló méretű, hasonló mennyiségű lakóval. Persze igaz, az egy főre jutó GDP-ben Budapest az EU átlagát éri el, a másik két város meg fényévekkel előrébb jár.
Az egyik legnagyobb gáz szerintem mégis az, hogy az ország leggazdagabb városában járhatatlanok az utak. Ha autóval, ha busszal megyek, de még kerékpárral is, szétrázza a lelkemet is a sok kátyú. A Mercedes, Volvo buszok, amik máshol millió km-eket futnak, errefelé rövid időn belül futómű javításra szorulnak. Így járnak az autók is, de még a villamospályák is rengeteg helyen zörögnek, ráznak, főleg az újabb villamosokkal. Szóval arra is kíváncsi lennék, a minősíthetetlen utak miatt mennyi baleset történik, mekkora a járművekben esett anyagi kár, mekkora az előbbiek miatt az emberek életéből kieső idő és mennyivel romlik az életminőségünk a stresszfaktor emelkedése miatt.
bitte mach weiter 2019.05.22 00:18:22
@Arcade Macho: Azt nem tudnám megmondani. A Mittlerer ringet gyakran használom, ott szembeötlő,hogy folyamatosan viszik a föld alá, így egyre tűnnek a szintbeli kereszteződések és gyorsul a forgalom. Ha véletlenül a Hungária gyűrűre tévedek, szigorúan estefelé csak, el sem tudom képzelni mi lehet ott napközben.