Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Terrax

2 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Már több, mint 10 év telt el azóta, hogy az ÖBB prémium kategóriás távolsági vonata, a Railjet forgalomba állt Budapest Keleti pályaudvar és München Hauptbahnhof között. Az eltelt évek már nyomot hagytak a szerelvényen és a technika is fejlődött, nem beszélve az utazóközönség folyamatosan változó…..
Terrax 2019.04.21 09:12:58
@Benbe: 7 egész darab van is belőle :D
Ismét egy gyakorlati tippel érkezem hűséges olvasóim számára, mégpedig a személyes pénzügyek egyik legfontosabb kérdésében. Hallomásból talán mindenki ismeri az elterjedt tanácsot, miszerint a bevételeink 10%-át érdemes mindig félretennünk, és erről én is írtam már korábban. De vajon ez a tíz…..
Terrax 2019.04.10 20:59:19
Valahogy ez a vicc ugrott be

A halász hazatér fatörzsből vájt csónakján a napi halászatból és találkozik egy külföldi piackutató szakemberrel, aki ebben a fejlődő országban dolgozik. A piackutató azt kérdezi a halásztól, hogy miért jött haza olyan korán. A halász azt feleli, hogy tovább is maradhatott volna, de elég halat fogott ahhoz, hogy gondoskodjon a családjáról.
- Mivel tölti az idejét? - kérdezi a szakember.
- Hát, például halászgatok. Játszom a gyerekeimmel. Amikor nagy a forróság, lepihenünk. Este együtt vacsorázunk. Összejövünk a barátainkkal és zenélünk egy kicsit - feleli a halász. A piackutató itt közbevág, és ezt mondja:
- Nézze, nekem egyetemi diplomám van, és tanultam ezekről a dolgokról. Segíteni akarok magának. Hosszabb ideig kellene halásznia. Akkor több pénzt keresne, és hamarosan egy nagyobb csónakot tudna vásárolni ennél a kis kivájt fatörzsnél.
Nagyobb csónakkal még több pénzt tudna keresni, és nem kellene hozzá sok idő, máris szert tudna tenni egy több csónakból álló halászflottára.
- És azután? - kérdezi a halász.
- Azután ahelyett, hogy viszonteladón keresztül árulná a halait, közvetlenül a gyárnak tudná eladni, amit fogott, vagy beindíthatna egy saját halfeldolgozó üzemet. Akkor el tudna menni ebből a porfészekből Párizsba vagy New Yorkba, és onnan irányíthatná a vállalkozást. Még azt is fontolóra vehetné, hogy bevezesse a tőzsdére az üzletet, és akkor már milliókat kereshetne.
- Mennyi idő alatt tudnám ezt elérni? - érdeklődik a halász.
- Úgy 15-20 év alatt - válaszolja a piackutató.
- És azután? - folytatja a kérdezősködést a halász.
- Ekkor kezd érdekessé válni az élet - magyarázza a szakember. - Nyugdíjba vonulhatna. Otthagyhatná a városi rohanó életformát, és egy távoleső faluba költözhetne.
- És azután mi lenne? - kérdezi a halász.
- Akkor volna ideje halászgatni, játszani a gyermekeivel, a nagy forróság idején lepihenni, együtt vacsorázni a családjával és összejönni a barátaival zenélgetni kicsit...

Spórolni persze jó. De mi a garancia arra, hogy holnap nem gázol el a villamos? Nem visz el egy szívroham? És akkor a spórolt pénzbol élet helyett lesz egy szép sírkő.
Eddig a priority utasok voltak a karám királyai, akiket nagyjából senki sem buzerált. Ők azok, akik elsőként mehetnek ki a fagyba ácsorogni a gép előtt, de persze a lényeg, hogy felvihetnek a fedélzetre a kistáska mellett egy normál kézicsomagot. A fizető vendég nagy úr, nem illett nézetegni a…..
Terrax 2019.02.16 14:18:41
@VT Man: "Mondjuk árban valószínűleg drágább így is, mint ryanair + csomag." Ha kedd este akarsz menni és mindegy hová :) Nekem sose sikerül kifogni. Március végére foglaltam, Lufthansa £120 volt amiben feladott csomag+szék is benne van (eco light még olcsóbb), Ryan meg £130 lett volna csupaszon.
Terrax 2019.02.16 14:24:58
Kisbarlang Csapongás 2019.01.20 00:23:54
Nem szeretem az estéket. Minden elcsendesedik körülöttem és a sötétséggel együtt rámnehezedik valami, amitől nem érzem túl jól magam. Nehezen tudok elaludni, cserébe reggel is nehezen kelek. Hétvégente néha hajnalig is fent vagyok. Szeretem azt az állapotot, amikor a testem már fáradt, de az agyam…..
Először is, egy dekát se fogytam, hovatovább a helyzet tovább romlott, de ahogy az lenni szokott, mindig találtam okot arra, hogy elodázzam a fogyókúrát. Pedig egészen jól alakultak egy darabig a dolgok, pár hónapig vega voltam, de rájöttem, hogy hosszútávon nem tudom fenntartani azt az életmódot…..
Továbbra is áll a bál a Ryanairnél, sőt a helyzet fokozódik: a most pénteki sztrájkba beléptek a német pilóták is, további tömeges törlés az eredmény. A magyar utasok még szerencsések is, hogy csak két újabb budapesti járatot töröltek. Eddig azt tudtuk, hogy az írországi, belga és svéd bázisok…..
Terrax 2018.08.08 20:39:57
@blackshíp: Szegény Ryan, épp ki tudnak jönni nullára..
A propaganda lejáratta, az emberek gyűlölték őket, ám mégis sorok álltak a boltjaik vagy a szállásaik előtt. Mi volt a hetvenes évek magánzóinak a titka?..
Farkasfog-mintájú partszakaszokkal és gyöngyfüzérszerűen elterülő mesterséges szigetekkel oldotta volna meg két mérnök a tó problémáit...
Terrax 2018.07.29 09:25:21
@gee202: Mérnöknek tetszik lenni ugye? :D
Pedig az a három sor összesen nem olyan nehéz ám
Valóban durva, hogy két egymást követő Budapest-Gran Canaria járat is úgy indult el, hogy az utasok csomagjait szándékosan Ferihegyen hagyták. Miért? Röviden: mert a rossz szabályozás miatt megtehetik. Kicsit hosszabban: a maga szempontjából a Ryanair a kisebbik rosszat választotta. Ez egy heti…..
Terrax 2018.07.23 18:56:19
@cradbox: Elég szomorú, ha ez naponta megesik.
A főszezonban talán már nem variálnak többet a szabályokkal a fapados szolgáltatók, nem árt összefoglalni, kinél mi az ábra. Az utasoknak leghúsbavágóbb szabályokat szedtük össze, ezeket ajánlott ismerni repülőre szállónak, sőt, foglalás előtt is jó velük megismerkedni, a nekünk legjobb szolgáltató…..
Egyre valószínűbb, hogy a Ryanairnél túlfeszítették a húrt, addig szívatták saját dolgozóikat, hogy már lehetetlennek tűnik a szellemet visszatuszkolni a palackba. A cég történetének legnagyobb sztrájkja jön a jövő héten, eddig 600 járat törlését jelentették be, köztük egy Budapest-Barcelona és két…..
Terrax 2018.07.19 21:35:11
@csincsilla72: "De amíg Hollandiába háromezerért eljutok a wizz-el"
Na igen, amíg. De tőlünk haza közvetlen csak Ryan megy, "háromezerért" max a helyet leht megvenni a nem annyira vicces árú jegy mellé. Most megyek jövő héten és amikor vettem június elején, simán egy kategória volt Lufthansával...bizniszen :D
Kisbarlang Legelső 2018.06.25 18:56:24
Mert persze két r-el már foglalt volt. Egy egybejegyzéses blog 2010-ből. Hurrá. Mindegy, akkor is megcsinálom, majd lesz ebből is egy olyan :)   Ez meg itt a véleményem az emberekről általában. Az indulás után általában 5 perccel idekerülnek és a többség marad is :)..
A Munkáspárt széthúzása A Brexit népszavazás óta 23 hónap telt el, és alig 10 hónapja maradt a briteknek a megfelelő szerződés kiharcolására és a kereskedelmi viszonyok kialakítására. Az EU-t a tárgyalásokon képviselő Michel Barnier szerint nagyon kevés előrelépés történt az első fázist lezárta…..
A napokban több órát töltöttem vonaton, és módomban állt megfigyelni, hogyan viszonyulnak az emberek az automata ajtó témájához. Az IC első osztályon (lehet, hogy máshol is) olyan ajtó volt, amelynél a kilincset a nyitásirányba kissé megnyomva kinyílt, majd automatikusan bezáródott. Ezt…..
Terrax 2018.05.19 01:49:21
@BEKO: Péntek estére talán elfér. En jót szórakoztam, az n+1-edik poliblogot pedig már politológusként is unom.
Vicces, hogy most meg a Ryanair követi a Wizzt: június közepétől csak 48 órával a járat indulása előtt tudják elvégezni az utasfelvételt a Ryananir járataira azok, akik nem vesznek maguknak ülőhelyet, jó nekik az, amit a gép dob - vagyis egy fő felett a szétültetést. A Ryanair ezt legalább…..
Terrax 2018.05.15 21:34:49
@mrazziee: Nekem a Wizz app "üzent", hogy Schönefeldnél ne próbálkozzak. Nem is olvasta be, még papírról se :D Úgy pötyögték be mindenhol.
Terrax 2018.05.16 20:54:48
@rezgaras: Évekig etették be a halakat, most lehet húzni a nagy hálóval.

Pontosan. Sok ismerősöm meg se néz mást csak Wizz vagy Ryan, mert az az "olcsó" aztán meg..
Terrax 2018.05.15 21:02:49
A Wizz hivatalosan is bejelentette azokat az útvonalakat Debrecenből, amelyekről az előző posztban beszámoltunk. Sőt, még azokon kívül kettőt. Arról nem szóltak, hogy egy meg megszűnik. Rákérdeztünk, ezért magyarázat is érkezett arra, hogy miért döntött a cég az utasok szándékos szétültetése…..
Tudjátok, hogy bölcsész vagyok, tehát kötelező olyan dolgokon gondolkodnom, mint a boldogság. Ki boldog és miért és mikor és hogyan? Mi a boldogság? Azt is tudjátok, hogy pénzből élünk, mindnyájan, tehát kötelező a pénzről is gondolkodnom. Na de mennyi az annyi? És hogy találkozik ez a két…..
Egy hónapja és két napja döntött az ország úgy, hogy ismét a FIDESZ-re bízza magát. ’Mi-vagyunk-a-töpsék’ így, ’mi-vagyunk-a-töpsék’ úgy, ezek a tények. Régóta szeretnék Orbánt köpködni a blogon, de még sosem sikerült igazán, és ma sem fog. Ma megint úgy keltem fel, hogy nyafogni olyan buzis.…..
Terrax 2018.05.13 13:10:28
@Jakab.gipsz: Azt a rohadt, nagyon nagy trauma volt a nyelvtanóra, ugye?