Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Benyovsz

3 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A banner halott? Sokan kérdezik tőlem, hogy van-e értelme a banneres hirdetésnek. Hiszen itt van nekünk az a jó kis PPC, meg mostmár a Facebook-on is lehet mindenféléket csinálni, "a banner meg úgyse hatékony".Hát, lássuk be, ez tök hülyeség. Olyan ez, mintha azt…..
Benyovsz 2011.03.23 02:38:21
Nagyon kevés sajnos a jó példa a bennerek sikeres működésére és az index pont az egyik ritka kivétel a viszonylag minőségi userek arányát tekintve, ahol el lehet érni még azt a bizonyos ritka kivételt is.
A kattintási arányok/árak folyamatosan egyre rosszabb arányban állnak egymással (amit a kutatások pontosan igazolnak), ezért most értünk el arra a pontra, hogy senkinek nem éri meg. Az oldalnak nem éri meg, a hirdetőnek sem. Ha az oldal olyan olcsón adja, hogy a hirdetőnek is megérje, akkor már az oldalnak ez lényegtelenné válik (bevétel szempontból), vagyis most tartunk ott, hogy nem jó üzleti modell. Ez tény, nincs értelme ezt boncolgatni. Csak az a hátralévő egy - két év kell, amíg a piac ehhez igazodik, hogy beteljesüljön a jóslat, bocs - inkább konkrét statisztikai görbe a banner piacon. Más, és jobb modellek kellenek, hogy egy oldalnak megérje működnie (ha ez a cél) és ezek vannak már (ugyan itthon még nem), de ez két három dologtól függ alapvetően:
1. A hazai piac túl kicsi a nemzetközi szereplőkhöz képest (pl. Google, Facebook hirdetési modell tökéletes),
2. másrészt, hogy szokás szerint nem figyelünk kifelé (a hírhedt -x éves lemaradás bejátszik a nyugattal szemben még folyamatosan).
3. nincs elég bátorságunk itthon előre nézni/lépni (konkrét példa erre nincs a piacon).
Összegzés: Ami nem megy ne erőltessük, mert csak időleges megoldást jelent. Keressünk más utakat, mert vannak. Higgyük el, hogy jobban kell azokra figyelnünk, akik pár lépéssel előttünk járnak, mert Ők már túl vannak ezeken a gondokon.
Itt az év vége, és ilyenkor jönnek az unalmas és semmitmondó "ez történt 2010-ben" jelegű írások, és persze jönnek a még unalmasabb és még általánosabb "mi lesz 2011-ben" írások is.Hiszen aki kicsit is a piacon van, az pontosan látja, mi történik: látja,…..
Benyovsz 2010.12.22 19:17:34
A hirdetéspiaci igény meghatároz mindent: alakítja, irányítja a piacot. A hirdetői piac a következőt szeretné:
1. vásárlás után fizessen
2. adott idő alatt a lehető legtöbb vásárlás jöjjön létre
3. olyan áron hirdessen, aminek az üzleti megtérülése garantált profitot hoz.
A Google, a Facebook az affiliate stb. hirdetési modelljei ezeket az igényeket csak részben szolgálják ki, de haladnak azon az úton, hogy a fenti igényre a megoldást szállítsák. Ha a megoldás valahol megszületik azonnal integrálják majd (már csak azért is, mert különben az Ő piacukat rontja el). Egyenes következmény, hogy a globális szolgáltató árai lesznek mindig a legalacsonyabbak, mert nagy piacon neki a sok kicsi bevétel összesen sok bevételt jelent (értelemszerűen).
Ha kitaláljuk az igényre a megoldást, akkor vagy lemásolják a globális szolgáltatók, vagy nem tud felnőni egy olyan megoldás, ami nem globális oldalon fut, mert a kis profit kevés lesz számára (egyszerűen nem éri meg).
Egy érdekes esettanulmányt csináltunk a közelmúltban, amit csak azért osztanék meg, hogy visszaigazolja azt, hogy elég nagy gond van az online hirdetési piacon.
Leteszteltünk rengeteg weboldalt (egy konkrét ügyfél kérése alapján)(kicsiket és nagyokat egyaránt), hogy szeretnénk futtatni egy - 1 hónapos CT kampányt náluk (szabad keretből), viszont maximum 30 Ft/CT -áron. Ez 30 weboldal számára ment ki. (Az ügyfél azt gondolta, hogy szerinte Ők is mondanak egy árat és majd megalkuszunk valahogy a kettő között, ezért induljunk alulról).
Az eredmény: 70 % körül elfogadták az ajánlatot (kicsik és nagyok) egyaránt. Egy oldal sem jelezte ezek közül, hogy esetleg magasabb árat tudnánk -e fizetni. A maradék 30% (vagy elutasította, vagy kitért egy más jellegű ajánlatra, amire rá akart rábeszélni).
Hát szomorú, de itt tartunk jelenleg.
Szerintem a kör bezárult a hirdetési piacon.
Mégis valahol hiszek benne, hogy van megoldás, ami mindenkinek jó (csak az észérvek nem erről szólnak egyenlőre).
 Az életben talán az a legfontosabb, hogy boldognak érezzük magunkat. A boldogsághoz igen sok mindenre van szükség. Vagy csak egész kevésre? Már az is boldogság, ha „jól érezzük magunkat a bőrünkben”, vagyis kívül-belül elégedettek vagyunk önmagunkkal,…..
Az elektrolipolízisről bővebben Civilizált világunkban a legelterjedtebb népbetegség az elhízás. Nemcsak esztétikai probléma, számos egyéb, az elhízás talaján kialakuló kórkép miatt egészségpolitikai, gazdasági kérdés is.Az egészségtelen – szénhidrát- és zsírdús,…..
ÖRÖMTELI VESZTESÉG - TARTÓS HELYI FOGYASZTÁS ZSÍROLDÁS LIPOLÍZISSEL - A LEGKORSZERŰBB MÓDSZERREL Francia módszerrel és műszerekkel, magyar orvosi közreműködéssel a világsiker most már Budapesten is igénybe vehető. Plasztikai műtét vagy zsírleszívás nélkül látványos…..