Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rroderik

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gondolom az alapesetet már mindenki ismeri, a Vodafone twittben fricskázta meg a T mobile-t a hálózatuk problémáival kapcsolatban, majd adwords reklámot is alapozott a kiesésre, minek nyomán a cég elköszönt az egyébként Muellah felhasználónéven saját twitteruserrel is rendelkező…..
A Reakció és a Comment.com után nem akarnánk túl sok bőrt lehúzni az innen is, onnan is különösen szerencsétlenre sikerült Duna tévé vs. Apáti-Tóth Kata vs. normális ország versenyfutásból, de:  Hogyan lehet egy adás után kitenni egy riportert? Amikor felvették nem…..
Először is nézzük meg együtt a (nagyon hosszú) videót, aztán majd jól le is írjuk, mit gondolunk a Google újabb nagy dobásáról... Az emailt máskor és másra találták fel, mint a csetet. Ám az online kommunikáció az elmúlt években olyannyira életünk részévé vált, hogy…..
rroderik 2009.05.29 12:20:01
Régóta gondolkozom egy olyan bejegyzésen, amiben elmerengek arról, hogy mire és hogyan használható a Twitter marketingkommunikációs szempontból, ha működőképes egyáltalán. A baj az, hogy általánosan gondolkodva nem lehet egyértelmű következtetést levonni, vagy tanácsot adni.…..
Az amerikai filmekben viszonylag gyakran előfordul, hogy az egyik szereplő le szeretne rendezni valamit a másik szereplővel, csak éppen mások is ott vannak körülöttük nehezítő tényezőként. Ilyenkor azonban nem az történik, hogy ezek ketten elvonulnak, neeeeem... Az egyik szereplő…..
De most úgy igazán jó lenne már tudni. Ashton Kutcher meg a CNN csatája után itthon is elindult ugye a nagy Twitterverseny Angelday, Doransky és Hírbehozó között. Ki éri el előbb a 2009 követőt - ez a tét.De hogy valójában tényleg mire jó a Twitter, azt valahogy máig nem érzem…..
rroderik 2009.04.29 12:41:14
írok egy cikket a twitterről egy hazai marketkommos lapba. lassan egy éve fent vagyok, de aktív kb. csak egy hete. eddig leginkább a cikk megírásában és a twitterrel kapcsolatos alapvető tapasztalatok megszerzésében segített. tehát egyelőre elég l'art pour l'art a dolog, de most permanensen esélyt adok neki. a twitternek ti.

bennem is felmerültek ezek a gondolatok, amiket írtok.

még néhány észrevétel:

a mainstream hírcsatornákon érkező "fajsúlyos hírek" ugyanúgy megtalálhatók a twitterezők által megosztott linkek alatt. a többi hír, legyen az akár az index, akár a nyt, annyira esetlegesnek tűnik, hogy akárhonnan jöhet, akár egy kelet-texasi nővértől (@nursewendy) a twitteren. a lényeg, hogy k. sok a hír/információ, és egyre kevésbé van olyan authoritás, ami eldöntheti nekem mit kéne olvasni - illetve ez az autoritás talán a klasszik tömegmédiától (tv, rádió) egy méginkább a tömegek által irányított tömegmédiumba helyeződik át (twitter). persze, ez nem feltétlenül jó.

lehet, hogy ez egy evolúciós dolog, hogy az elképesztő mennyiségű info-val, amit előállítunk megpróbálunk valamit kezdeni.

van akit az info maga, valakit a keresése tesz boldoggá.

azt hiszem nagyon sokan a generációnkból a keresők közé tartozunk.

még néhány dolog:

twitter konferencia:
www.140conf.com/

egy barátom a columbián twitterből vizsgázik, egy fél tanszék foglalkozik azzal, hogy lehet a twitter segítségével megreformálni az újságírást:

columbianm.blogspot.com/2009/01/webcast-twitter-for-journalists.html

egyelőre ennyi.
Critical Miss Anyukád hogy van? 2009.04.29 07:40:00
És most komolyan kérdezem: mit tudsz az anyukádról? Napi hangulata? Egészsége? Mikor vett utoljára új ruhát? A szerencsések gyakran találkoznak, a kevésbé szerencsések telefonálnak - ahogy én is. Felmerül azonban a kérdés, hogy mennyiszer és hogyan kellene kommunikálni…..
Critical Miss Zombikérdés 2009.03.24 07:38:00
Ez egy mutogatós hét lesz, mostmár látom. Szóval adott itt ez a fiatalember az első képen (a barkácsminőségért bocsi). A Givenchy márkát hivatott reklámozni, azaz arra rávenni a kőgazdagokat, hogy vegyenek párat a design-cuccokból. Már csak az a kérdés, hogy miért döntött…..
Múltkor arra kértünk benneteket, hogy küldjétek el az öt legjobb hírforrást, amit szívesen használnátok a Gmail "Web Clips"-ében is. Az emailben és kommentben beérkezett feedajánlók között kisorsoljuk a 7 jegyet az idei Web 2.0 Symposiumra. A konferencia egyébként kerek…..
Nagyon régen nem használom már a Gmail "Web Clips" funkcióját. Igazából már el is felejtettem, hogy miért. Biztos zavart, meg bannervakság, meg úgysem érdekelnek a hírek levelezés közben, stb. Mindenesetre Steve Rubel tegnap felnyitottam a szememet: mégiscsak lehet…..
rroderik 2009.02.12 14:23:10
Critical Miss 525x butább 2009.02.05 07:03:00
Mindig érdeklődéssel nézem a reklámokat. Megnézem a tévében, az utcán, szinte az összes kiadványban, szórólapon, mindenen. A Pesti Estet például csak ezért veszem el. Tök sokat lehet belőle tanulni, még úgy is, hogy nem ez a szakmám.Szóval a jó ötleteket nagyon tudom…..
rroderik 2009.02.05 13:49:23
Biztos, hogy ez a reklám korunk "mennyiségorientáltságára" is rá kíván játszani, amiért nem egy-az-egyben felelős, persze tovább generálja azt. Ha ezt elfogadjuk adottságként, akkor - elképesztő konnotációs mezeje lévén - a "12" gyönyörű választásnak tűnik, nézd csak: en.wikipedia.org/wiki/12_(number)

Azt legalábbis mindenképp elfogadhatjuk, hogy a kreatív ügynökségnek elegendő muníció állt rendelkezésére, hogy lebilincseljék az ügyfelet.

Persze, azzal együtt, hogy én is átlátok az ilyesmiken, sokszor azt veszem észre, hogy ott állok a boltban egy polc előtt, jó mondjuk, nem szempillaspirál, hanem fogkrém, és csak ilyen, hasonló "törékeny" információk állnak rendelkezésemre a döntéshez.

Igazad van, legyen szabályozás, az legalább munkát ad az embereknek.

Munkaidőn kívül meg elmondhatjuk nekik, ahogy te is teszed, hogy az igazán fontos dolgok nem a polcon vannak.
Viszonylag sok érdeklődést kapott az Antagon az utóbbi időben, hogy mikor írunk már arról, mi történik a HírTV és Veres János túlmozgásos kabinetfőnöke között; akkor ki drogozott és ki nem, ki szívott fel egy csík sütőport, van-e Helmeczy ügyvéd úrnak rendőrkutyája,…..
Június végén Friderikusz ismét lezár egy fejezetet az életében. A Friderikusz Most című műsor megszűnését közös közleményben jelentette be a műsorvezető és az ATV a következő mondattal: "úgy érezzük, ennyi idő alatt kimerítettük azokat a kereteket, amelyek között…..