Adatok
koja
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt ez a Caterham-projektünk Angliában a Bende Tibivel, ennek köszönhetően elég sok időt töltöttünk Londonban is. Mászkáltunk, ettünk, intéztünk egy csomó dolgot, meg néztünk ki a bambán a fejünkből, mert az autópark igen-igen érdekes. Éppen ilyesfajta, először evős,…..
koja
2008.06.01 15:10:35
Galamb monológjára szertnék reagálni. Én dolgoztam az Ikarus fejlesztési osztályán és nekem teljesen más a véleményem. Az oroszoknak már akkor is több száz busz kellett volna csak a vezetés nem foglalkozott vele. Sok ingatlant eladtak és abból befolyt pénzeket nem a cég talpraállítására költötték. Az köztudott, hogy a Volvo és a Mercedes megbukott oroszországban, mert nem bírták az ottani utakat és vezetési stílust. Ezt csak az igénytelen , de strapabíró Ikarusok tudták teljesíteni. Nem véletlen, hogy az oroszok annyira szorgalmazzák az Ikarus gyártelepítését. De ne menjünk messzire itt van a Volvo busz , amik a metróátalakítás kezdetén debütáltak és többet voltak szervízben a futóművük miatt , mint az utakon!?! Azért a régi ikarusokat ne szóljuk le . Sajnos ezt a céget a rendszerváltozás után( orosz piacnak hirtelen hátatfordítása ) soha nem akarták talpra állítani. Igaz, hogy egyszerű és puritán volt, de erős és ez volt az erénye. Sajnálom, hogy véget ért egy szép időszak és velem együtt még sajnálja az a több, mint tízezer dolgozó is akik ott dolgoztak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz