Regisztráció Blogot indítok
Adatok
autómotor

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Levélírónk a magyar oktatás problémáját veszi górcső alá, végignézve a családi hátteret, a modern média hatását és az iskolai tartalomszolgáltatást. Egy diák szemszögéből nézve az általunk már annyiszor megvizsgált problémák új aspektusait ismerhetjük meg. Kedves…..
autómotor 2010.03.12 12:11:14
@Cartman (ex Cartman): "az oktatási folyamat sikerét" - ezt megpróbálnád definiálni?
autómotor 2010.03.12 11:42:50
@kolbászoszsömle: Nicsak, egy értelmes ember. Ugyanez pepitában: Piaget.
autómotor 2010.03.12 11:45:38
@autómotor: Bocs, a duplázásért.

Egyébként érdekes, hogy aki akár csak fél füllel odafigyelt az egyetemi pszichológia kurzusokon vagy kezébe vett valaha is egy neveléstudományi szakfolyóiratot, az ugyanúgy látja a helyzetet.

A többi tízmillió szövetségi kapitánynak elég annyi, hogy: "Hajrá, Fradi!". ;-)
X. kerület A parkolás császára 2010.02.27 13:43:00
Nincs pofátlanabb dolog mint rokkanthelyre beparkolni luxusterepjáróval- gondoltam a mai napig. Viszont, amit pár órával ezelőtt láttam az túltesz mindenen. Bőrnyakú emberünk lesötétített fekete BMW-jével a Gyömrői út mellett található CBA bevásárlóközpont bejárata elé,…..
autómotor 2010.02.28 10:15:16
@kopifot: Ha nem ismered az autókat, legalább ne beszélj hülyeségeket. Ezt a szériát 2004-ben váltották le, azaz, ha jól számolom legalább 6 éves.
Az hogy K-s rendszáma van, arra utal, hogy jó nepperszokás szerint nyugati barátaink levetett holmijával villog idehaza. (De az is lehet, hogy egyedi rendszám, és K mint kopaszbarom :-)).
Dark side Hangulat, keltés 2008.05.30 17:18:00
Az index a tegnapi után még komolyabban odatett az újságírásnak, ma egy motorosbalesetről tudósított igen korrektül, ami kivételesen sajnos máshogy végződött, mint ahogy a "nem-adom-meg-az-elsőbbséget-a-főútvonalon-közeledő-motorosgyereknek" típusú balesetek szoktak…..
autómotor 2008.05.31 11:29:09
Sziasztok!
A sok érdekes hozzászólás között nem igazá olvasok pártatlant, pedig a blogbejegyzés sérelme éppen ez volt az eredeti cikkben is.

Sokan nem veszik figyelembe, hogy egyre többen autóznak és motoroznak felváltva. (Többek között én is.) Sokkal több figyelmes autóssal és normális (ez alatt nem feltétlenül szabályosat értek, az a noormális közlekedéshez nagyon kevés) motorossal találkozok. Lehet, hogy csak félelemből húzódnak le az autósok, ha mögéjük érek, de én mindig meg szoktam köszönni. Annak ellenére, hogy nem mászok a seggükbe, és nem előzök beláthatatlan helyeken.

Mindemellett van néhány tény, ami mellett a többség elsiklani látszik:
1. A mototoknak van létjogosultsága a közlekedésben, megkockáztatom, városon belül több is az autóénál. Bp-re én pl. kizárólag motorral vagy vonattal járok. (Az 1kg/1LE gépeket nem feltétlenül értem én sem).

2. A motorost nem védi a kasztni, viszont legtöbb esetben úgy körül van protektorozva, hogy bukás esetén legalább olyan szolgálatot tesz. Az autós viszont nem visel ilyeneket, talán be sincs kötve, és halálát okozhatja éppen a kasztni is. (Elhajló lemez, beszorulás stb.)

3. A cikkben szereplő mindkét fél rutintalan volt. (Legalábbis felkészületlen hasonló szituációkra.) Ilyenekből - sajnos - sok van az utakon, tehát mindenkinek saját érdeke az óvatosság, figyelmesség, tolerancia és - amit sokszor nem hangsúlyoznak - az önképzés. (vezetéstechnika)

autósoknak: nem feltétlenül a motoros húzza a rövidebbet.
motorosoknak: viszont nagyon valószínű.

Ja, az idézett cikk nemcsak hitelességét és pártatlanságát, de megfogalmazását és szerkesztettségét tekintve is az újságírás "csúcsa".
Végére egy személyes (disz)preferencia: a robogó nem motor. (a többi rájuk is érvényes)