Adatok
chicks_for_free
0 bejegyzést írt és 63 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tegyünk egy pillanatra úgy, mintha valóban a magyar progresszívok oldalán állna az intellektuális túlsúly - és itt ne tévesszen meg minket Orbán János Dénes, DJ Jesó, Prőhle Gergely és a többiek szellemi és/vagy erkölcsi színvonala, mert nem ez az ellenfelük, hanem a magyar valóság. A valóság pedig…..
chicks_for_free
2018.08.01 11:23:04
A képen látható bácsi a Legfőbb Hadúr cím büszke birtokosa és ellentengernagy volt.
..
chicks_for_free
2018.07.01 18:18:49
El Pais, Le Figaro, Le Monde, Independent, The Guardian, Dagens Nyheter, Der Standard, Daily Telegraph, El Mundo, De Standaard, El Espectador.
..
chicks_for_free
2018.06.23 10:13:54
chicks_for_free
2018.06.26 13:31:29
@Abulafia:
The Hungarian National Opera confirmed on Thursday (21 June) it was to cancel 15 shows due to a backlash incited by Magyar Idok newspaper which resulted in a ticket sale decrease.
The Hungarian National Opera confirmed on Thursday (21 June) it was to cancel 15 shows due to a backlash incited by Magyar Idok newspaper which resulted in a ticket sale decrease.
chicks_for_free
2018.06.26 13:33:43
@taga20:
azt én értem, hogy homofóbok, és örülök, ha ütik a fideszt, de nem vették le a műsorról végül, hiába hülyézel. 15 előadást töröltek a 41-ből.
azt én értem, hogy homofóbok, és örülök, ha ütik a fideszt, de nem vették le a műsorról végül, hiába hülyézel. 15 előadást töröltek a 41-ből.
Az Ifjúkommunista nevű kádárista lap vezető szerzője, Fricz Tamás ma domináns kultúrát követel Magyarországon, a német Leitkultur mintájára.
A domináns kultúra természetesen azt jelenti, hogy az Orbán altestébe nyelvükkel behatoló felnőttfilmszínházi karakterek, mint például a konzervatív…..
chicks_for_free
2018.06.20 00:48:27
@zsírPubli:
mondjuk nem szavaz a fideszre?
ezen már nem tudom sírjak vagy röhögjek, ezen az állandó önfelmentésen.
tömegdemokráciában a nép mint szegény áldozat.
bäzmeg.
szegény áldozat az, akinek pisztolyt tartanak a fejéhez.
aki beikszel a soros terv ellen a tízezer nyugdíjprémiumért, az nem áldozat, hanem egy f@sz. 2 millió faß konkrétan.
mondjuk nem szavaz a fideszre?
ezen már nem tudom sírjak vagy röhögjek, ezen az állandó önfelmentésen.
tömegdemokráciában a nép mint szegény áldozat.
bäzmeg.
szegény áldozat az, akinek pisztolyt tartanak a fejéhez.
aki beikszel a soros terv ellen a tízezer nyugdíjprémiumért, az nem áldozat, hanem egy f@sz. 2 millió faß konkrétan.
A parlament.hu oldalon látható az Alaptörvény hetedik módosításának tervezete. Ebben található az alábbi módosítási javaslat.
Az Alaptörvény R) cikke a következő (4) bekezdéssel egészül ki:„(4) Magyarország alkotmányos önazonosságának védelme és a struccokkal folytatandó - akár intimnek is…..
chicks_for_free
2018.06.15 16:52:55
@Online Távmunkás:
OK, akkor szerinted mit fog jelenteni a gyakorlatban a keresztény kultura védelme?
OK, akkor szerinted mit fog jelenteni a gyakorlatban a keresztény kultura védelme?
chicks_for_free
2018.06.15 20:40:49
@közösperonos átszállás:
igen, hát pl az ateisták, ateizmus elleni fellépéshez jogalapot ad egy ilyen módosítás. szerintem erről szól a történet. mi másról?
igen, hát pl az ateisták, ateizmus elleni fellépéshez jogalapot ad egy ilyen módosítás. szerintem erről szól a történet. mi másról?
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökének leváltása kapcsán sokan beszéltek arról, hogy a kormánypribék Pesti Srácokban támadták meg először Pálinkás Józsefet. Mindenki azt emelte ki, hogy Pálinkást azzal vádolták, hogy nem volt elég lojális Orbánhoz a CEU-ügy kapcsán.…..
chicks_for_free
2018.06.12 13:53:21
@jotunder:
Hát igen.
A megfelelni akaró Gyurcsány jussa a kigúnyolás lett.
Hát akkor most a csicskáztató Orbán váljék a mélyen T. Értelmiség egészségére!
Hát igen.
A megfelelni akaró Gyurcsány jussa a kigúnyolás lett.
Hát akkor most a csicskáztató Orbán váljék a mélyen T. Értelmiség egészségére!
Örülünk, Vincent?
"civil foglalkozás fedezékébe húzódva politizálnak" (nocommentposzt)
2018.05.23 12:45:33
"Valamilyen civil foglalkozás fedezékébe húzódva politizálnak, ezzel kivonják magukat a választott politikusokra kötelező szabályok hatálya alól." (Pártélet 1968, Mandiner 2018)..
chicks_for_free
2018.05.30 10:47:40
off (bár közvetve nem az, mert a gondolkodásmód ugyanaz):
hvg.hu/itthon/20180530_Nem_hiszem_hogy_takekoztatast_kell_adnom_onnek__szukszavuak_a_kamupartok
"- Látja, ezek jó kérdések, de inkább azon gondolkodom, akarok-e nyilatkozni egy olyan szélsőségesen liberális lapnak, mint a HVG. Nem, nem akarok: nem vagyunk egy világnézeti állásponton, úgyhogy nem kell tájékoztatást adnom önnek. Viszonthallásra."
Namost ez megint fordulópont a megérzésem szerint, és jók szoktak lenni a megérzéseim...
Eddig arról beszéltünk, hogy az illiberális kecskeboldogítókat (ezt loptam) azért nem szabad megölni, mert a legnagyobb bűnük lényegében a korrupció, a maffiaállam kiépítése. (Egy maffiaállam kiépítése ugyan halálos bűn a magamfajta libertáriusságra hajlók számára, de mi törpe kisebbség vagyunk...) Amennyiben tartjuk magunkat a közmegegyezéshez miszerint az emberélet pénzben nem kifejezhető, akkor értelemszerűen gazdasági jellegű csibészkedésért nem jár halálbüntetés, legyen mégoly méretes, generációkon átívelő károkozásról is szó (mondjuk egy Paks2).
Az emberiség történelme ugyanakkor számos példát ad arra, hogy vannak más dolgok, melyek súlya viszont mérhető az emberélethez, ilyen a szabadság, a hatalom, az igazság, a vallás, stb kérdései. (Biztosan meg lehet magyarázni, hogy ezek sem, de minek? A szabadságra épülő politikai rendszerét a fehér ember nem a korábban fent lévők békés meggyőzése által hozta létre, maradjunk ennyiben.)
A liberális rendszernek teljesen lebutítva lényegében két célja van:
1. Ha valakiket el akarunk távolítani a hatalomból, ehhez ne kelljen őket megölnünk.
2. Olyan szabályok szerint éljünk, hogy el tudjuk viselni egymást. Ne alakuljon ki olyan helyzet, hogy ne legyen helyünk egymás világában, (megintcsak) meg kelljen valakiket ölnünk ahhoz, hogy érzelmileg elviselhető legyen a helyzetünk.
Legvégső soron minden elv, szabály ezeket a célokat szolgálja. Mint pl a lelkiismereti szabadság, a vallásszabadság, a szólás- és sajtószabadság, a tulajdohoz való jog, a polgárok hatalommal szembeni jogai, a hatalom elszámoltathatósága, a törvény előtti egyenlőség, stb.
Tehát fentiek alapján minek kell történnie ha ezek a szabályok sérülnek?
hvg.hu/itthon/20180530_Nem_hiszem_hogy_takekoztatast_kell_adnom_onnek__szukszavuak_a_kamupartok
"- Látja, ezek jó kérdések, de inkább azon gondolkodom, akarok-e nyilatkozni egy olyan szélsőségesen liberális lapnak, mint a HVG. Nem, nem akarok: nem vagyunk egy világnézeti állásponton, úgyhogy nem kell tájékoztatást adnom önnek. Viszonthallásra."
Namost ez megint fordulópont a megérzésem szerint, és jók szoktak lenni a megérzéseim...
Eddig arról beszéltünk, hogy az illiberális kecskeboldogítókat (ezt loptam) azért nem szabad megölni, mert a legnagyobb bűnük lényegében a korrupció, a maffiaállam kiépítése. (Egy maffiaállam kiépítése ugyan halálos bűn a magamfajta libertáriusságra hajlók számára, de mi törpe kisebbség vagyunk...) Amennyiben tartjuk magunkat a közmegegyezéshez miszerint az emberélet pénzben nem kifejezhető, akkor értelemszerűen gazdasági jellegű csibészkedésért nem jár halálbüntetés, legyen mégoly méretes, generációkon átívelő károkozásról is szó (mondjuk egy Paks2).
Az emberiség történelme ugyanakkor számos példát ad arra, hogy vannak más dolgok, melyek súlya viszont mérhető az emberélethez, ilyen a szabadság, a hatalom, az igazság, a vallás, stb kérdései. (Biztosan meg lehet magyarázni, hogy ezek sem, de minek? A szabadságra épülő politikai rendszerét a fehér ember nem a korábban fent lévők békés meggyőzése által hozta létre, maradjunk ennyiben.)
A liberális rendszernek teljesen lebutítva lényegében két célja van:
1. Ha valakiket el akarunk távolítani a hatalomból, ehhez ne kelljen őket megölnünk.
2. Olyan szabályok szerint éljünk, hogy el tudjuk viselni egymást. Ne alakuljon ki olyan helyzet, hogy ne legyen helyünk egymás világában, (megintcsak) meg kelljen valakiket ölnünk ahhoz, hogy érzelmileg elviselhető legyen a helyzetünk.
Legvégső soron minden elv, szabály ezeket a célokat szolgálja. Mint pl a lelkiismereti szabadság, a vallásszabadság, a szólás- és sajtószabadság, a tulajdohoz való jog, a polgárok hatalommal szembeni jogai, a hatalom elszámoltathatósága, a törvény előtti egyenlőség, stb.
Tehát fentiek alapján minek kell történnie ha ezek a szabályok sérülnek?
chicks_for_free
2018.06.01 16:59:37
@Muad\\\'Dib:
igen, ez amit írsz a liberális demokrácia keretei közt működik. a leváltás és esetleges felelősségre vonás.
de ugye vannak, akik kilépnek ezek közül a keretek közül...
nos, ha nekik ezek a keretek nem tetszenek, akkor nyilván a jogaikra sem tartanak igényt... nem érdemes erőltetni.
igen, ez amit írsz a liberális demokrácia keretei közt működik. a leváltás és esetleges felelősségre vonás.
de ugye vannak, akik kilépnek ezek közül a keretek közül...
nos, ha nekik ezek a keretek nem tetszenek, akkor nyilván a jogaikra sem tartanak igényt... nem érdemes erőltetni.
Nemrég döntött úgy a bajor tartományi kormány, hogy a keresztyén értékek elismeréseként az állami hivatalokban ki kell függeszteni a keresztet. A bajor miniszterelnök nem titkolta, hogy ez egyben egy válaszlépés arra az esetre, amikor egy bíró eltávolíttatta a keresztet egy tárgyalóteremből. Miután…..
chicks_for_free
2018.05.16 10:37:01
Schilling Árpád III.Richárdot rendezett a milánói Teatro Piccolóban, Jerofejev Walpurgis-éjét a berlini Schaubühnében és egy Hamletet a bécsi Burgtheaterben. 2019 márciusában lesz egy bemutatója a Berliner Ensemble-ban. Vesztesnek látszik Schilling Árpád?
A Krétakör Színházban dolgozott…..
chicks_for_free
2018.05.10 10:03:29
@Mickey Pearce:
a bolygón 7,5 milliárd ember él. a magyar 9,5 millió ennek 0,00127-ed része. az emberi fajnak k*vára mindegy, léteznek-e magyarok egyáltalán. ahogy az is k*vára mindegy, létezik-e Fönicia, vagy kelták vagy aztékok.
ettől még nem lesznek csúnyábbak a lányok, rosszabb ízű a rántott hús, vagy gyengébb a térerő.
az nem mindegy, hogy Musknak sikerül-e megcsinálnia a marsi kolóniáját. vagy az sem mindegy, megépül-e majd az FCC (az LHC utódja).
én mondjuk beszoptam, mert nem tudok Berlinbe járni Schillinget nézni.
viszont fentiek alapján akkor azt is megkérdezhetjük, nem lenne mindegy-e ha Orbánt mondjuk megölné valaki hirtelen? mit vesztenénk?
de mindegy lenne. semmit.
sőt, lehet, hogy Schilling visszajönne.
win-win.
vagy ez nihilizmus?
és az nem mindegy?
a bolygón 7,5 milliárd ember él. a magyar 9,5 millió ennek 0,00127-ed része. az emberi fajnak k*vára mindegy, léteznek-e magyarok egyáltalán. ahogy az is k*vára mindegy, létezik-e Fönicia, vagy kelták vagy aztékok.
ettől még nem lesznek csúnyábbak a lányok, rosszabb ízű a rántott hús, vagy gyengébb a térerő.
az nem mindegy, hogy Musknak sikerül-e megcsinálnia a marsi kolóniáját. vagy az sem mindegy, megépül-e majd az FCC (az LHC utódja).
én mondjuk beszoptam, mert nem tudok Berlinbe járni Schillinget nézni.
viszont fentiek alapján akkor azt is megkérdezhetjük, nem lenne mindegy-e ha Orbánt mondjuk megölné valaki hirtelen? mit vesztenénk?
de mindegy lenne. semmit.
sőt, lehet, hogy Schilling visszajönne.
win-win.
vagy ez nihilizmus?
és az nem mindegy?
chicks_for_free
2018.05.10 10:05:43
@kameraman:
ez van akkor ha a az Állam (Hatalom) beleugat valamibe.
de akkor a jönnek a balosok és leérvelnek, hogy mi lesz a szegényekkel, akkor ők hogy fognak színházat nézni?
mert ugye így néznek...
ez van akkor ha a az Állam (Hatalom) beleugat valamibe.
de akkor a jönnek a balosok és leérvelnek, hogy mi lesz a szegényekkel, akkor ők hogy fognak színházat nézni?
mert ugye így néznek...
Balázs Zoltán egyetemi tanár (aki a FIDESZ önkormányzati képviselője volt, vállaltan és nem csak az elmúlt három hónapban konzervatív) fájdalmas hangvételű írást közölt a Mandineren.
A Kommentár főmunkatársának avanzsált rezsimpöllencs (jogi képviselőnk kérésére egyre gyakrabban…..
chicks_for_free
2018.04.16 15:43:28
@jotunder:
nem lehetne már abbafejezni a gyurcsányozást és inkább átérni az LMP-zésre?
az megvan, hogy az LMP-n múlt a kétharmad? (igen, bp)
lampagyarblog.blog.hu/2018/04/15/igy_derult_ki_az_lmp-rol_egy_het_alatt_hogy_nem_ellenzeki_part
nem lehetne már abbafejezni a gyurcsányozást és inkább átérni az LMP-zésre?
az megvan, hogy az LMP-n múlt a kétharmad? (igen, bp)
lampagyarblog.blog.hu/2018/04/15/igy_derult_ki_az_lmp-rol_egy_het_alatt_hogy_nem_ellenzeki_part
A szánalmas kis doktoriját is elég érdekes módon megszerző Schmidt Mária megtámadta a CEU oktatóit. Az "árulólistán" ott szerepel Barabási Albert-László az MTA külső tagja.
Barabási Albert-László leginkább skálafüggetlen hálózatokkal foglalkozik. Nem politikával, hanem kibaszott…..
chicks_for_free
2018.04.12 13:44:39
chicks_for_free
2018.04.12 14:21:58
Szájer Józseffel kapcsolatban jogi képviselőnk kifejezett kérésére mellőzni szeretném a jelzők és a határozószavak alkalmazást, a biológiai jellegű hasonlatokról mit sem szólva. Vannak persze elképzeléseim. Szájer most az ellenzék hétszeres médiafölényéről írt párttársainak az EPP-ben. Nem erről…..
chicks_for_free
2018.04.11 15:10:03
chicks_for_free
2018.04.11 15:12:25
@Kibic a toronyban:
csak másfélszer annyit. ne túlozzunk kérem, ne túlozzunk.
egyébként az nem igaz, hogy orbán kiüldözi a multikat. az összes multi bővített és bővít ma is folyamatosan.
csak másfélszer annyit. ne túlozzunk kérem, ne túlozzunk.
egyébként az nem igaz, hogy orbán kiüldözi a multikat. az összes multi bővített és bővít ma is folyamatosan.
Kéretik abbahagyni az önkorbácsolást. Igen, ez az ország mától egy kicsit jobban hasonlít majd egy darab szarra, mint eddig. Erről azonban nem ti tehettek. Hanem pont ők.
..
chicks_for_free
2018.04.09 12:08:18
@seol:
bocs, de ez így nem hiszem, hogy igaz lenne. a kapitalizmus 200 éve alatt terjedt el a tömegdemokrácia. a piac működéséhez hosszú távon szabadság és stabil jogállam kell. nem maffiaállam.
a befektetői döntések meg ennyire nem egyszerűek. alap dolog, amit az elsők közt megtanítanak a pénzvilágban, hogy mikor egy esemény történik, hír kijön, akkor besoroljuk az alábbi 3 kategória valamelyikébe: adott céget érintő, szektort érintő, általános piaci viszonyokat érintő. utóbbin belül regionális, vagy globális. eleve egy magyar ogy választás hova kerül? általános piaci viszonyokat érintő, regionális esemény.
mutat-e valami tény arra, hogy egy harmadik fidesz ciklus veszélyeztetné az itteni meglévő részvénybefektetéseket? nem mutat. utalt-e ilyenre Orbán magatartása? nem utalt. akkor marad az általános térségre vonatkozó GAZDASÁGI-PÉNZÜGYI jellegű folyamatok elemzése. ezek alapján az jött ki, hogy nincs semmi VÁLTOZÁS április 6-hoz képest.
ennyike.
lehet, hogy nekünk itt ez most dráma, de képzeld magad egy new-yorki befektetési bankár helyébe. a világ kétszáz mittudomén hány országa közül, hánynak a belpolitikájába tudja/akarja magát beleásni? te hányba? hány órából áll a munkaideje?
ez nem azért van mert gonoszok, hanem mert így működik a pénz világa, a kapitalizmus. és amikor elkezded szidni, gondolj arra hány százalék hozam volt a nyugdíjpénztári számládon tavaly. gondolj arra, hogy összességében nyertese vagy ennek a rendszernek, és NEM A KAPITALIZMUS FELADATA a te szabadságodért harcolni. ez a TE feladatod. amikor részvényt veszel, nem azt várod a cég igazgató tanácsától, hogy turulisztánban szabadságharcoljon a pénzedből. azt várod, hogy fizessen osztalékot, emelkedjen a részvényei ára, hogy ne legyél bukóban. oldja meg, ahogy a helyi viszonyok szerint ez szükséges. ha kulturált otthoni magatartással kell, akkor úgy. ha stratégiai f*szompapírt kell aláírni a helyi turullal, akkor meg úgy. ennyike.
ettől lesz a hozam a nyugdíjszámládon.
bocs, de ez így nem hiszem, hogy igaz lenne. a kapitalizmus 200 éve alatt terjedt el a tömegdemokrácia. a piac működéséhez hosszú távon szabadság és stabil jogállam kell. nem maffiaállam.
a befektetői döntések meg ennyire nem egyszerűek. alap dolog, amit az elsők közt megtanítanak a pénzvilágban, hogy mikor egy esemény történik, hír kijön, akkor besoroljuk az alábbi 3 kategória valamelyikébe: adott céget érintő, szektort érintő, általános piaci viszonyokat érintő. utóbbin belül regionális, vagy globális. eleve egy magyar ogy választás hova kerül? általános piaci viszonyokat érintő, regionális esemény.
mutat-e valami tény arra, hogy egy harmadik fidesz ciklus veszélyeztetné az itteni meglévő részvénybefektetéseket? nem mutat. utalt-e ilyenre Orbán magatartása? nem utalt. akkor marad az általános térségre vonatkozó GAZDASÁGI-PÉNZÜGYI jellegű folyamatok elemzése. ezek alapján az jött ki, hogy nincs semmi VÁLTOZÁS április 6-hoz képest.
ennyike.
lehet, hogy nekünk itt ez most dráma, de képzeld magad egy new-yorki befektetési bankár helyébe. a világ kétszáz mittudomén hány országa közül, hánynak a belpolitikájába tudja/akarja magát beleásni? te hányba? hány órából áll a munkaideje?
ez nem azért van mert gonoszok, hanem mert így működik a pénz világa, a kapitalizmus. és amikor elkezded szidni, gondolj arra hány százalék hozam volt a nyugdíjpénztári számládon tavaly. gondolj arra, hogy összességében nyertese vagy ennek a rendszernek, és NEM A KAPITALIZMUS FELADATA a te szabadságodért harcolni. ez a TE feladatod. amikor részvényt veszel, nem azt várod a cég igazgató tanácsától, hogy turulisztánban szabadságharcoljon a pénzedből. azt várod, hogy fizessen osztalékot, emelkedjen a részvényei ára, hogy ne legyél bukóban. oldja meg, ahogy a helyi viszonyok szerint ez szükséges. ha kulturált otthoni magatartással kell, akkor úgy. ha stratégiai f*szompapírt kell aláírni a helyi turullal, akkor meg úgy. ennyike.
ettől lesz a hozam a nyugdíjszámládon.
Szar lehet most azon blogok és kommentek szerzőinek, akik holtbiztosan, végtelen önbizalommal hirdették, hogy Orbán most aztán bukni fog, megy mindenki a sittre és itt lesz a kánaán. Merthogy nem csak, hogy Orbán és rendszere nem megy a hűvösre az elkövetkező időszakban, hanem…..
Hanem a züllött, fantáziátlan ellenzéki pártok, a tehetségtelen vezéreik, a kritikátlan holdudvaruk és a "toleranciára" nevelt választóik, akik képtelenek megérteni,. hogy a világ plurális, nincs "helyes" világnézet, legföljebb alkalmasabb és kevésbé alkalmas. Azt, hogy az övék alkalmasabb, viszont…..
1971. április huszonhetedikén Pak Csong Hi dél-koreai elnök megnyerte az elnökválasztást. Nem, nem kapott közel száz százaléknyi szavazatot, mint az északabbra történt volna. Ellenfele Kim Dedzsung a szavazatok 45.3 százalékát szerezte meg. Közel nyolcvan százalékos volt a részvételi…..
Ha valami szeretek Magyarországban az az, hogy egy ideig nem lehetett játszani a Három nővér-t. Az emberek fuldokolva kezdtek röhögni, amikor Csebutikin doktor odaadja az ezüstszamovárt Irinának. A tengerparton álló fa az aranylánccal, a Nagy Baszmannaja utca, Márkus Lászlót, Körmendi…..
chicks_for_free
2018.04.05 10:03:03
chicks_for_free
2018.04.05 17:56:57
Nagyjából egy órával ezelőtt megszólított bennünket valaki a Sainsburyben (az olyan, mint a Tesco). Egy nagyon kedves fekete bőrű fiatalember, aki tizenöt évig élt Magyarországon.
Múltkor a Man-szigeti kompon egy fideszmagyar ember szólított meg bennünket, teljesen ártalmatlan fideszmagyar…..
chicks_for_free
2018.04.01 12:08:18
@kameraman:
hát tkp ha egy rendszert stabilizálni akarsz, ahhoz nem szükséges, hogy mindenki jól járjon. az szükséges, hogy akik destabilizálni tudnák, azok ne akarják. az usában egy széles (80%) középosztály volt, és kb etnikai egység egészen az előző generációig. a mostani cirkusz épp azért van mert egyfelől beszűkült a középosztály, végeszakadt az amerikai álomnak (minden generáció többre viszi mint a szüleik), illetve a wasp kisebbségbe szorult, ma már a többség afro+latino+sárga.
a másik a skandináv modell, erről bizonytalan vagyok, hogy működik-e egyébként, vagy csak egy ideiglenes gazdasági helyzet hiteti el velünk, hogy működik. ennek érdemes lenne utána járni. a svédek sokkal piacibban gondolkodnak egyébként mint hiszik róluk, pl az oktatásban amennyire én tudom a klasszikus liberális friedmani utalvány rendszert működtetik. Norvégiának meg ott az olajalap, ami keményen fogy, mióta az olajár beesett, és az északi olajat bányászni bukó. ehhez azért nagy ész nem kell, bespájzolni az ásványkincsért kapott pénzből, ehhez becsület kell legfeljebb, hogy ne lopják szét.
egyébként én azt gondolom, hogy pont a skandináv erkölcsiség híján, nálunk az északi modell nem működne. nálunk szerintem csak az állam leépítése működne, mert akkor nincs honnan lopni.
féreértés ne essék, én nem csak az elitre gondolok, az egész magyar társadalom lop. a csok felvétele, a gyes felvétele, hogy a második kocsiba legyen benzinpénz, a lakáshiteltámogatás, annak várása hogy a kormány mentsen engem ki a devizahitelemből, amit azért vettem fel, hogy drágább kéglim lehessen, mint amit magamtól össze tudnék szedni, vagy az, hogy a vonaton csak az utasok negyede fizet teljesárú jegyet - ez bizony mind lopás, és amig ezek alapeévárások, addig itt nem lehet működő országot csinálni.
hát tkp ha egy rendszert stabilizálni akarsz, ahhoz nem szükséges, hogy mindenki jól járjon. az szükséges, hogy akik destabilizálni tudnák, azok ne akarják. az usában egy széles (80%) középosztály volt, és kb etnikai egység egészen az előző generációig. a mostani cirkusz épp azért van mert egyfelől beszűkült a középosztály, végeszakadt az amerikai álomnak (minden generáció többre viszi mint a szüleik), illetve a wasp kisebbségbe szorult, ma már a többség afro+latino+sárga.
a másik a skandináv modell, erről bizonytalan vagyok, hogy működik-e egyébként, vagy csak egy ideiglenes gazdasági helyzet hiteti el velünk, hogy működik. ennek érdemes lenne utána járni. a svédek sokkal piacibban gondolkodnak egyébként mint hiszik róluk, pl az oktatásban amennyire én tudom a klasszikus liberális friedmani utalvány rendszert működtetik. Norvégiának meg ott az olajalap, ami keményen fogy, mióta az olajár beesett, és az északi olajat bányászni bukó. ehhez azért nagy ész nem kell, bespájzolni az ásványkincsért kapott pénzből, ehhez becsület kell legfeljebb, hogy ne lopják szét.
egyébként én azt gondolom, hogy pont a skandináv erkölcsiség híján, nálunk az északi modell nem működne. nálunk szerintem csak az állam leépítése működne, mert akkor nincs honnan lopni.
féreértés ne essék, én nem csak az elitre gondolok, az egész magyar társadalom lop. a csok felvétele, a gyes felvétele, hogy a második kocsiba legyen benzinpénz, a lakáshiteltámogatás, annak várása hogy a kormány mentsen engem ki a devizahitelemből, amit azért vettem fel, hogy drágább kéglim lehessen, mint amit magamtól össze tudnék szedni, vagy az, hogy a vonaton csak az utasok negyede fizet teljesárú jegyet - ez bizony mind lopás, és amig ezek alapeévárások, addig itt nem lehet működő országot csinálni.
chicks_for_free
2018.04.03 10:16:44
chicks_for_free
2018.04.04 12:02:58
@Mickey Pearce:
többek közt ezért is kell leépíteni az államot amennyire lehetséges.
a piac önmagának nem tud hazudni.
többek közt ezért is kell leépíteni az államot amennyire lehetséges.
a piac önmagának nem tud hazudni.
"Felejtsek mar el a szoros talpuak, hogy ok magyarok! Romaniaban elnek, ott rendezkedjenek!"
"Azért mer tud magyarul attól még nem magyar én is tudok németül mégsem vagyok német Erröl ennyit"
"Csak a DK fogja eltörölni a szavazati jogukat, és az ukrán…..
Ha én német gazdasági vezető lennék, lehet, hogy inkább választanám Orbánt, mint az ellenzékét. Karácsony, Szél és igen, a Vona Gábor, olyan baloldali politikát képviselne, ami a német befektetői érdekekkel ellentétes lenne.
A magyar export majdnem akkora, mint a teljes magyar…..
chicks_for_free
2018.03.25 11:46:07
Nem szeretnék egy igazán liberális Magyarországot.
Egy igazán liberális Magyarországon nagyon sokan éreznék magukat rosszul azok közül, akik lényegesen konzervatívabbak az európai átlagnál, tisztességes emberek, akikkel a legtöbb kérdésben szót lehet érteni, pár dologban meg nem.…..
chicks_for_free
2018.03.24 10:54:10
chicks_for_free
2018.03.24 10:56:49
A Mandiner ügyeletes hülyéje delirált egy jót Jordan Peterson kanadai pszichológus professzorról, az amerikai alt-right idoljáról.
Jordan Petersonról el szokták mondani, hogy nagyon okos ember. Az.
Súlyos depressziós (az ok talán az, hogy lánya- akit Mikhail…..
chicks_for_free
2018.03.21 14:57:58
chicks_for_free
2018.03.21 15:01:10
@jotunder:
köszi, megnéztem.
télleg nem stimmel ez a női híd történet.
vastag mínuszt kaptak a férfihangosok most, ez van.
köszi, megnéztem.
télleg nem stimmel ez a női híd történet.
vastag mínuszt kaptak a férfihangosok most, ez van.
chicks_for_free
2018.03.23 10:18:02
off:
444.hu/2018/03/23/a-mindenegybencom-es-a-kormanysajto-bizonyitottan-orosz-propagandat-terjeszt
"A kutatás a lapokban megjelent szövegek elemzésén alapult, és ehhez szövegelemző szoftvert használtak, illetve esettanulmányokat készítettek, továbbá statisztikai számításokat végeztek. Több mint egymillió cikket elemeztek hozzá."
444.hu/2018/03/23/a-mindenegybencom-es-a-kormanysajto-bizonyitottan-orosz-propagandat-terjeszt
"A kutatás a lapokban megjelent szövegek elemzésén alapult, és ehhez szövegelemző szoftvert használtak, illetve esettanulmányokat készítettek, továbbá statisztikai számításokat végeztek. Több mint egymillió cikket elemeztek hozzá."
Ma megtudtam, hogy külföldi érdekek kiszolgálója vagyok, csak azért, mert nem a FIDESZ-re fogok szavazni. Ilyesmit az ellenzékiekről a nyolcvanas évek elején írtak le a kádárista békésmártonok.
Békés egy egykori szkinhed nullajuli, aki egy fasiszta senkiházi tanítványa volt, jelenleg egy…..
chicks_for_free
2018.03.09 18:37:57
chicks_for_free
2018.03.10 11:48:41
@jotunder:
nincs olyan, hogy "politikatudomány". az egy bullshit. a politika arról szól, hogy kinek hosszabb a farka. csak túl van magyarázva. a mélyen T. Magasan Képzett Humán Értelmiség az ún. "politikatudománnyal" leplezi, hogy rövid a farka. kijöhetnél egyszer a Mátrixból. már csak a kaland kedvéért.
"a választók kollektív felelőssége nem osztható" - na ez a kollektivizmus alapmondata is lehetne. pont ezt kell megszüntetni. amíg ezt nem szüntetjük meg, addig nincs miről tovább beszélni. mert addig nincs tétje, hogy ki hogyan szavaz, a balhét úgyis majd közösen visszük el. viszont a csok, az szja kedvezmény, a lakáshitel támogatás, a 13. havi nyugdíj, az árfolyamgátas végtörlesztés, a stb az viszont szépen az egyén nyeresége marad, azt már ugyebár nem veszi el utólag senki. paks2-t meg úgyis közösen fizetjük, kit érdekel? sakk-matt.
nincs olyan, hogy "politikatudomány". az egy bullshit. a politika arról szól, hogy kinek hosszabb a farka. csak túl van magyarázva. a mélyen T. Magasan Képzett Humán Értelmiség az ún. "politikatudománnyal" leplezi, hogy rövid a farka. kijöhetnél egyszer a Mátrixból. már csak a kaland kedvéért.
"a választók kollektív felelőssége nem osztható" - na ez a kollektivizmus alapmondata is lehetne. pont ezt kell megszüntetni. amíg ezt nem szüntetjük meg, addig nincs miről tovább beszélni. mert addig nincs tétje, hogy ki hogyan szavaz, a balhét úgyis majd közösen visszük el. viszont a csok, az szja kedvezmény, a lakáshitel támogatás, a 13. havi nyugdíj, az árfolyamgátas végtörlesztés, a stb az viszont szépen az egyén nyeresége marad, azt már ugyebár nem veszi el utólag senki. paks2-t meg úgyis közösen fizetjük, kit érdekel? sakk-matt.
chicks_for_free
2018.03.10 11:51:45
@borzzz:
Kettes ezt már egyszer kivesézte:
orulunkvincent.blog.hu/2018/02/03/miert_szavazol_a_fideszre
Kettes ezt már egyszer kivesézte:
orulunkvincent.blog.hu/2018/02/03/miert_szavazol_a_fideszre
TGM a HVG-n magyarázta el, hogy miért nem demokrata Gyurcsány. Elsősorban azért nem demokrata a Gyurcsány, mert le akarja ültetni Orbánt és klánját.
" Vitatkozni kell az ellenféllel, nem pedig fenyegetni. Az, hogy ezt az egyszerű és közismert szabályt Gyurcsány Ferenc ellenfelei…..
chicks_for_free
2018.02.16 16:40:52
@metax:
kb egyetértünk, de:
"Orbán a saját maga alkotott törvényi keretek között elvileg legitim vezető. Gyakorlatilag viszont még úgy sem, de majd erről mindjárt alább." - nem. a kommentem pont arról szól, hogy a legitimitás mélyebb fogalom. a "saját maga által alkotott törvényi keretek között" az nem elég a legitimitáshoz.
"egyetlen személy, illetve csoport és szervezet sem törekedhet a hatalom kizárólagos megszerzésére. Aki ezt megteszi, az alaptörvénybe ütköző cselekedetet hajt végre, és üldözendő. Márpedig Orbán ezt teszi." - hát a jog betűje szerint nem teszi ezt. a fél ellenzék azt szövegeli, hogy Orbán ebben a választási szisztémában is leváltható. hát persze, mindent meg lehet magyarázni... elvileg tud az elefánt is repülni. rááll a mérleghintára, másik oldalra felugrik két elefánt, és már repül is. hogy ezt nem lehet megcsinálni? formálisan dehogynem.
kb egyetértünk, de:
"Orbán a saját maga alkotott törvényi keretek között elvileg legitim vezető. Gyakorlatilag viszont még úgy sem, de majd erről mindjárt alább." - nem. a kommentem pont arról szól, hogy a legitimitás mélyebb fogalom. a "saját maga által alkotott törvényi keretek között" az nem elég a legitimitáshoz.
"egyetlen személy, illetve csoport és szervezet sem törekedhet a hatalom kizárólagos megszerzésére. Aki ezt megteszi, az alaptörvénybe ütköző cselekedetet hajt végre, és üldözendő. Márpedig Orbán ezt teszi." - hát a jog betűje szerint nem teszi ezt. a fél ellenzék azt szövegeli, hogy Orbán ebben a választási szisztémában is leváltható. hát persze, mindent meg lehet magyarázni... elvileg tud az elefánt is repülni. rááll a mérleghintára, másik oldalra felugrik két elefánt, és már repül is. hogy ezt nem lehet megcsinálni? formálisan dehogynem.
chicks_for_free
2018.02.16 16:42:27
Mert egyedül Orbán Viktor képes megvédeni az országot a migránsoktól. (1 pont)Mert kaptam egy trafikot és nem szeretném visszaadni az előző tulajdonosának. (100 pont)Mert én is részesülök az intézményes korrupció áldásaiból. (100 pont)Mert csak ez a kormány támogatja a családokat. (1 pont)Mert…..
chicks_for_free
2018.02.16 10:21:42
@ipartelep:
megvettek mindenkit. a gazdaság megy annyira, hogy nincs elégedetlenség.
arra meg nagyon vigyáznak, hogy csak a pénzt lopják el, a szabadságot csak helyenként veszik el olyanoktól akikkel senki nem foglalkozik amúgy sem.
meg egyébként is eléggé úgy tűnik, hogy a szabadság nem az a hívószó, amire itt gerjednek a népek. miért lenne az? itt soha nem az egyéni szabadságtól függött a boldogulás, hanem az állam kegyétől. Orbán is gondosan vigyáz arra, hogy ez ne változzon. mint azt fentebb JT-nek fejtegettem.
a kádár-rendszer sem a szabadság elvonása miatt bukott meg, persze nem is bukott meg, inkább elhalt.
(márpedig gyilkolni csak a szabadság nevében lehet, az egy emberélettel összemérhető érték - ha már erről beszélgetünk.)
de ahogy Debreczeni József találóan írta az Antall Józsefről szóló könyvében, a magyar nép nem rendszerváltást akart, csak le akarta cserélni a gazdát egy jobbra, kitatarozni a barakkot egy komfortosabbra.
na hát ez történik.
némi kitérő után a korábbi kollektivista államkapitalizmust egy másik kollektivista államkapitalizmusra cseréltük. csak ez igazságtalanabb, feudálisabb, klerikálisabb, antimodern, de úgy látszik a népeknek megfelel. csak jöjjön a gyes meg a csok, ne legyen túl drága a benzin, lehessen menni nyaralni, meg kussoljanak a cigók. (és egyébként is, remek színházi előadások vannak Pesten ma is, amikre haza lehet ruccanni Londonból, akkor meg ugye mi a probléma?)
amúgy is 1848-49 utántól itt minden rendszert alapvetően külső tényezők emeltek hatalomra és buktattak is meg. a magyar nép közben nézett ki a fejéből, radarozott mikor melyik lesz az új segg, amit majd nyalni kell, meg volt 10-20%, aki időnként lázadozott, a pösti hoch értelmiség meg mindeközben émelygett. kb ennyi volt az elmúlt 150 évünk. (már politikai értelemben. kulturálisan azért szerencsére nem.) és soha egyetlen rendszerváltás sem eredményezett olyan sokkot, nem történt olyan igazságtétel, vagy efféle, ami a fenti magatartásforma hatékonyságát megkérdőjelezte volna (lsd erről az 1945 c filmet, ami pont emiatt fals, mint erről volt szerencsém a forgatókönyvíróval beszélgetni nemrég. mindegy.)
úgyhogy oszoljanak emberek, nincs itt semmi látnivaló.
megvettek mindenkit. a gazdaság megy annyira, hogy nincs elégedetlenség.
arra meg nagyon vigyáznak, hogy csak a pénzt lopják el, a szabadságot csak helyenként veszik el olyanoktól akikkel senki nem foglalkozik amúgy sem.
meg egyébként is eléggé úgy tűnik, hogy a szabadság nem az a hívószó, amire itt gerjednek a népek. miért lenne az? itt soha nem az egyéni szabadságtól függött a boldogulás, hanem az állam kegyétől. Orbán is gondosan vigyáz arra, hogy ez ne változzon. mint azt fentebb JT-nek fejtegettem.
a kádár-rendszer sem a szabadság elvonása miatt bukott meg, persze nem is bukott meg, inkább elhalt.
(márpedig gyilkolni csak a szabadság nevében lehet, az egy emberélettel összemérhető érték - ha már erről beszélgetünk.)
de ahogy Debreczeni József találóan írta az Antall Józsefről szóló könyvében, a magyar nép nem rendszerváltást akart, csak le akarta cserélni a gazdát egy jobbra, kitatarozni a barakkot egy komfortosabbra.
na hát ez történik.
némi kitérő után a korábbi kollektivista államkapitalizmust egy másik kollektivista államkapitalizmusra cseréltük. csak ez igazságtalanabb, feudálisabb, klerikálisabb, antimodern, de úgy látszik a népeknek megfelel. csak jöjjön a gyes meg a csok, ne legyen túl drága a benzin, lehessen menni nyaralni, meg kussoljanak a cigók. (és egyébként is, remek színházi előadások vannak Pesten ma is, amikre haza lehet ruccanni Londonból, akkor meg ugye mi a probléma?)
amúgy is 1848-49 utántól itt minden rendszert alapvetően külső tényezők emeltek hatalomra és buktattak is meg. a magyar nép közben nézett ki a fejéből, radarozott mikor melyik lesz az új segg, amit majd nyalni kell, meg volt 10-20%, aki időnként lázadozott, a pösti hoch értelmiség meg mindeközben émelygett. kb ennyi volt az elmúlt 150 évünk. (már politikai értelemben. kulturálisan azért szerencsére nem.) és soha egyetlen rendszerváltás sem eredményezett olyan sokkot, nem történt olyan igazságtétel, vagy efféle, ami a fenti magatartásforma hatékonyságát megkérdőjelezte volna (lsd erről az 1945 c filmet, ami pont emiatt fals, mint erről volt szerencsém a forgatókönyvíróval beszélgetni nemrég. mindegy.)
úgyhogy oszoljanak emberek, nincs itt semmi látnivaló.
chicks_for_free
2018.02.16 11:17:49
na akkor helyben vagyunk:
merce.hu/2018/02/16/kover-laszlo-szerint-gazemberseg-a-kormanyparti-media-viselkedese-de-az-elet-mar-csak-ilyen/
nincs miről tovább beszélni.
ezért érvényes kettes fenti posztja.
mellesleg miről beszélt Gyurcsány Őszödön?
ennek pont az ellenkezőjéről.
hogy nem ezért csináljuk. hogy ezt abba kell hagyni.
pont ez a különbség a két oldal között.
úgyhogy így tessen gyurcsányozni.
merce.hu/2018/02/16/kover-laszlo-szerint-gazemberseg-a-kormanyparti-media-viselkedese-de-az-elet-mar-csak-ilyen/
nincs miről tovább beszélni.
ezért érvényes kettes fenti posztja.
mellesleg miről beszélt Gyurcsány Őszödön?
ennek pont az ellenkezőjéről.
hogy nem ezért csináljuk. hogy ezt abba kell hagyni.
pont ez a különbség a két oldal között.
úgyhogy így tessen gyurcsányozni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
te dolgozol multiknak, akkor mit nem értesz ezen?