Adatok
glitterberry
5 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár a maga részéről tavaly kiszórakozta magát az eastpak pszeudodízeles zombis hátizsákreklámjain, azonban az oszlóképű modellek azóta hazánkban már az utcán rémisztgetik a kisgyerekeket. Trex rémült szülőként a jóságos internethez fordult…..
glitterberry
2008.06.04 18:06:05
Ugyan már... Ennyi erővel tényleg nem szabad kimenni az utcára, vagy oviba járatni a gyereket, mert ezeknek a "káros hatások" ott is ki van téve. Ez persze nem olyan jó dolog, de ez egy ilyen társadalom. Megjegyzem én egyetlen ilyen plakátot nem láttam az utcán, pedig megyeszékhelyen élek (kettőn is). Amúgy a "Bulid to resist" szlogen szabadfordításban annyit tesz hogy "ellenállásra termett" magyarul strapabíró a táska. A zombis koncepcióval meg úgy jön a dolog össze, hogy a zombik nem azok a cuccaikra vigyázós fajták, mégis vadiújnak néz ki a hátizsák. Nem kell benne túl mély tartalmat keresni, mert ez is csak egy reklám, figyelemfelkeltő céllal. Amúgy a márka tényleg nagyon jó minőségű, nem véletlenül van rá 30 év garancia. És egyébként ez a "na mostmár csakazértse veszek ilyet mert nem tetszik a reklám" hozzáállás elég ostoba dolog, engem soha nem befolyásolt a reklám egy termék megvásárlásánál (persze van amiről a reklámból tudok persze) de vásárláskor mégis az ár/érték arány az a mi számít, meg a kinézet.
glitterberry
2008.05.26 20:22:03
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz