Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kövecses Zoltán

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem az első eset, hogy ugyan jól hangzik és ad némi biztonságot a netes vásárlásokhoz az 14 napos elállási jog, de a gyakorlatban azért ez nem mindig megy flottul. Kisebb cégeknél sem oké ez az dolog, de hogy egy Euronics méretű áruházban ne legyen erre bejáratot protokoll, azért az elég gáz.…..
Kövecses Zoltán 2017.11.30 08:46:42
Ha nem is hasonló történet, de nekem is van... Online webáruházból rendeltem hűtőt, aminek 3 hónap után elrepedt a hátfala. Hívom a szervizt, központ. Hívom a központot... első kérdés... a hátfal törött el? Mondom, ja. Küldenek egy héten belül embert. Szerviz ki, hűtő el, 2 hét múlva csereutalvány postán. Beszéltem a webáruházzal... nekik semmi kapcsolatuk nincs a gyártóval... ha van csereutalvány, utána rendelnek másik hűtőt + kiszállítás. Ez cirka egy hónap testvérek között. Ezt értem, de két gyerek mellett nemigen tudom nyáron kibekkelni ezt a z időt, úgyhogy gyorsan vettem egy hűtőt - pont a Euronicsban :-D Csereutalvány megjött, beszkennelem számlával, jótállási jeggyel, küldöm az online boltnak. Írják vissza, hogy ok, írjam alá a csereutalványon, hogy átvettem a teljes összeget és az eredeti példányt az eredeti számlával és jótállással postázzam. Mondom, hogy nem, mert ezek ha elvesznek, akkor nem kapok pénzt, meg hát hogy írjam alá, hogy átvettem... és ha utána nem utalnak, ott a bizonyíték nálunk, hogy aláírtam. Írják, hogy a sok "bunkó" fogyasztó miatt ők nem reszkíroznak, ha kölcsönös a bizalmatlanság, akkor utazzak le hozzájuk és kifizetnek kpben ... Jó vicc. Amikor hozták majdnem kiny*lták a seggem, amikor fizetni kell, autózzak el a 70 ezerből 20-at. Írok NFH-nak, hogy ez milyen eljárás, hogy előre írjak alá mindent, aztán postázzam. A válasz. Ez 'A vitás kérdés intézésére jogszabályi rendelkezés nincs.' Na szép. Szabi nincs, a papír három hónapig jó. Két hónappal később melóügyben arra jártam. Berobogok, mutatom a papírokat. Az ügyfélszolgálatos nő próbált kedves lenni, mindent előkészített, aztán jön a helyi góré, kihúz egy fiókot és 5000esekben odarak az asztalra 60 ezret. Már számoláskor láttam, hogy nem annyi, ezért hozzá sem nyúltam. Mondom neki, ez mi? 70 volt a hűtő. Erre még odavág két 5000-t. Bejövet ő nem köszönt, kifele én is csak a nőnek. Háromszor vettem ebből az online boltból műszaki cikket. Először, utoljára és soha többet.