Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hotenger

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Fél évig tartó nyüglődés után a Wizz Air végre kikukázza az eddigi kaotikus poggyászkezelési rendszerét, megalkotta ugyanis a tökéletes és átlátható csomagszabályt - konkrétan lenyúlta a Ryanair nemrég bejelentett rendszerét. Igaz, némi balkáni fűszerezéssel. Lényeg: visszatértek ahhoz, hogy már a…..
Hotenger 2018.10.13 10:49:13
@tildy[UK]: Szia!

Wizz-en gyerekkel (14 év alatti) utazáskor két nagyon fontos szabályt kell követni, ha az ember gyermeke mellé szeretne ülni:
1, Egy foglalásban kell lenni. Ezt úgy lehet elérni, hogy (lehetőleg a wizz oldalán) egyszerre veszitek meg a jegyet.
2, A felnőttnek felnőttként, gyereknek gyerekként kell jegyet venni. Ha a gyereknek felnőtt van jegytípusként kipipálva, de a születési dátuma alapján következtetni lehet rá, hogy gyermek, a rendszer nem fogja észrevenni, felnőttként fogja kezelni.

Ebben az esetben (legalábbis a BUD-ról induló járatok esetében, azokról tudok nyilatkozni) 99%, hogy egymás mellett fogtuk ülni. Ezt garantálja:
- a Wizz foglalási rendszere, ami a foglalásból egy felnőttet mindig odatesz a gyerek(ek) mellé
- Ha ez valami miatt mégsem jön össze, a földi kiszolgáló járatnyitáskor ellenőrzi a gyerekeket, hol ülnek, van-e velük felnőtt, ha szükséges, cseréli a helyeket. Mivel ez a te beszállódon már nem fog frissülni, ha nem ültök egymás mellett célszerű az utasfelvételnél érdeklődni, változott-e a helyetek, ha nem, akkor mivel egy foglaláson vagytok és gyermekkel utazok, szeretnétek kérni a helycserét. Ezt azért nem a kapunál érdemes eljátszani, mert ott ilyenekre nincs ideje általában a STAFF-nak, plusz a mozgásterük is sokkal kisebb, a járat is zárva van már általában.

Természetesen mindig előfordulhat, hogy valamit valahol valaki, vagy a számítógép benéz, esetleg nagyon tömve van a gép, általában ilyenkor is lehet keresni valami megoldást, ha időben és megfelelő hangnemben (akinek nem inge..) jelzi az utas a problémát.

Remélem tudtam segíteni.
Hotenger 2018.10.14 15:21:05
@Yumurdzsak: Nem is egyszer :/
Ma reggel órát tekertünk, életbe lépett a téli menetrend és a Wizz erre a napra időzítette az új csomagszabályának bevezetését. Nem adott ki róla újabb közleményt, de egy nyilatkozat alapján nagyjából sejthetjük, hogy kitől veszik el a kézicsomagját és kitől nem. A változásról annak bejelentése…..
Hotenger 2017.10.30 09:40:33
@Tuvalu: elméletileg a ha utolsónak is ér oda valaki prioval, akkor is jár neki hogy felviheti mindkettőt.

@Comandante en Jefe: tegnaptól bárki feladhatja a kézipoggyászát ingyenesen, ha a mérete és súlya (10 kg) megfelelő, nem számít mikor foglalt.
Hotenger 2017.10.30 16:09:40
@Fillér B. Gusztáv: Ha feketén-fehéren nézzük a szabályokat, a wizz sajnos nem engedi hogy laptoptáskát felengedjünk ha fel kell adni az utas "rendes" kézijét, hiszen az így már egy újabb poggyász a szemükben.

@Roboduck: természetesen befóliázhatjátok magatoknak a csomagot, ha erre van idő, semmi akadálya nincs.

@tamaspro: a kapunál elvett poggyászokat az érkező reptéren a szalagon kell kipörgetni a többi feladottal együtt, tehát nem a babakocsikkal rakják ki a lépcső mellé.