Regisztráció Blogot indítok
Adatok
RealJackal

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bevallom mostanában nem tudok megfelelő mennyiségű posztot előállítani, éppen ezért örülök minden vendégposztnak. A mostanit egy régi olvasónk Purga a Horror-Mirror blogról  írta és a tini horror karakterekről szól. Itt megragadnám az alkalmat, hogy bejelentsem: szerkesztő…..
RealJackal 2010.06.09 14:53:39
Az órák történetével foglalkozó posztban már említésre került, hogy a kezdeti mechanikus órák nem horizontálisan elrendezett akatrészekkel készültek, a kor technikai megoldásai és a technológia akkoriban ezt még nem tette lehetővé. Azonban mi történik akkor, ha az…..
Belsőség Húsz év trágyadombja 2009.08.28 07:00:00
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
Óravilág Wyler Genève Tourbillon 2009.08.21 23:17:00
Mivel pár napos eltávomat töltöttem nemrég, Sundance kolléga egymaga állta a rohamokat a hét elején, így nem titkoltan egy kicsit neki is szeretnék kedvezni ezzel a poszttal, ő ugyanis a tourbillon elnevezésű gátrendszerrel szerelt órák nagy kedvelője és csodálója.Paul Wyler…..
Amikor Winkler elkezdte összeszedni életének tíz legcsapnivalóbb járművét, iszonyatos ötletbörze indult be a TC-ben, ennek aztán az lett a vége, hogy belelkesültünk, és Csikós is összegyűjtötte a magáét, meg én is. Elvégre, tizenöt év nagy idő, van miből szemezgetni.…..
RealJackal 2009.08.21 19:16:35
UltimateUbul: Egy Toyota Carina Wagon E-m:D Van ennek is van baja, de 291.000 km van benne és pl minden elektromos kütyü működik, nem húzza a belét stb. A legnagyobb baja, hogy rohad egy két helyen, de melyik 11 éves japán nem rohad amelyik az utcán állt és nem garázsban?:D

nepitelet.hu/autok/toyota/carina_e_1992/a_csaladapak_leghusegesebb_tarsa/

Annyit még a toyglihoz, hogy volt német francia, ndk-s autónk, most jelenleg van 3 japán (azóta a Mazdából is Toyota lett, szóval most kettő van, meg egy Nissan).

Akinek fontos a megbízhatóság (pl: sokat jár vele az országban) annak a japán a legjobb.

Én személy szerint nem ezt vettem volna magamnak, de hát örökség ugye:D
RealJackal 2009.08.22 13:01:19
Beci: lehet nektek szerencsétek volt, vagy nekem volt pechem:D

Ubul: mint mondtam, hátul simán elfér két ember egymás mellett vagy egymáson:D Ami a 3mas bmwről pl. nem mondható el:D

Ehhez az egész német, japán, francia, amerikai autó témához: ha pusztán az ár-érték arányt vesszük alapul és a ráfordítandó költségeket, akkor egyértelműen a japán autók jobbak, illetve akik az autót helyváltoztató eszköznek használják. Egy kicsit olyan ez mint a karóra a noname kínai is mutatja az időt (kinai autó), a swatch is svájci meg a Brietling is, még sem ugyanaz.

Aki német autót vesz, az önkifejezési eszköznek tekinti, nincs ezzel semmi baj, azok az autók is jók, csak ott a presztizst meg kell fizetni, benne van az árban. Mindenki vegye azt, ami neki tetszik.

Az amerikai autók egy telejsen más világban egy más vevőkörnek készültek, egy olyan országban ahol mindenki rohadtul ráér és max 90-nel megy egy irányba, nincsennek kanyargós utak, ott tök mind1, milyen a futómű, fog e a fék, csak jó hangja legyen, meg legyen benne V8 ( A Porsche is hasonló nem? Tradíciók tömkelege, milyen felzúdulás volt mikor a léghűtést leváltották, meg mikor dízel motor ötlete felmerült), ez is egy felfogás, de azért én olvastam olyat, amikor az amerikai autós újságírók is beismerik hogy azonos kor azonos technikai szintjén az európai/japán autók lényegesen előbbre tartottak (jó mondjuk nem 40-ben mikor japán autók nem is léteztek:D). Hozzá teszem hogy nekem ez a krúzingolós feeling is tetszik, van annak is varázsa, és kétségtelen tény hogy a legtöbb hely és anyag azokban az autókban van (és azért közel sem olyan megbízhatatlanok mint ahogy gondolják sokan, mert a 30 éves egyszerű technika nem romlik el).

Francia/olasz autósokat sosem értettem, én pl. nem vennék. Nekünk volt Peugeot 205 ünk, jó forma, nulla műszaki tartalom, kényelmesnek tényleg kényelmes, de más autók is kényelmesek, én nem vennék mert rohadnak, megbízhatatlanok de ez megint olyan dolog, ki mit vállal be. Egy szép nőnél hajlandó az ember kompromisszumokat kötni (bár szerintem a Renault modelljei az elmúl pár évben kifejezetten rondák voltak, kivéve a Clio V6ot:D)

Na a Kispolák az tényleg egy kegyetlen szar volt: egyszer egy haverommal jöttünk haza, és leesett az első lökhárítója, begyűrte maga alá az autó nem tudtunk tovább menni:D Hely nem volt benne, és furcsa izzadt konditerem szagot árasztottak az ülései, irdatlan hangos volt, túlmelegedett, és ótvar szarok voltak a fejtámla nélküli ülései. No csomagtartó, és legalább nem is ment, de azért 18 évesen jó volt az Szigetszentmiklósra:D

Dacia: nagybátyámnak volt egy, a hátsó futómű gyárilag radírozott, szét kellett szedni az egész autót, néhány cuccot kidobtál utána egy nagyságrenddel jobb volt.

Skoda 105L: elfújta a menetszél, járt az eleje jobbra balra, cementes zsákot bele. Az ilyet lehet autónak nevezni? Ez is rém gyenge volt.
Azt hittem, kőkemény fába vágom a fejszémet, mikor arra adtam a fejemet, hogy James Bond óráinak szánjak egy posztot. Aztán persze kiderült, hogy elég sokan készítettek már gyűjtést a témában, azonban ezek legtöbbje vagy a Q-féle beépített csinnadrattára koncentrált, és magát a kiinduló szerkezetet…..
Óravilág Felújítás, blog, .... 2009.08.14 12:49:00
Személyesebb jellegű poszt következik, hátha valakit ilyen is érdekel :)Ma végre elcipeltem a Promastert kedvenc órásomhoz, ahol (sajnos 2 hét alatt, de) elvileg kapnak a mutatók és az indexek új foszfort, üvegnek polír, kicsit rendberak rakoncátlankodó módválasztó gomb,…..
A világ legjobb játékosai, azoknak is a krémje vált klubot idén nyáron. A márványba öntötteken kívül még talán Ribéry, Villa, esetleg Agüero, Pirlo, Luis Fabiano (abcúg) igazolhat új csapathoz, és közülük is csak a francia lenne igazán érdekes. Ronaldo és Kaká –…..
RealJackal 2009.08.08 13:29:26
Hozzászólva a Real Madridos témához, és megnézve az előző éveket, pár gondolatot leírnék:

- a Real Madirdnak sosem volt erőssége a védekezés, ezért mindig renegeteg játékossal támadtak, sokszor játszottak "rugjunk több gólt mint az ellenfél" filozófiával
- a Real Madridnál évek óta elég sok a sérült, és itt válasszuk is két felé a dolgot, vannak a komoly sérültek, RvN, Diarra, DelaRed, akik gyakorlatilag teljes idényre kidőltek,
mindegyik fontos eleme lehetett volna a gépezetnek, illetve vannak a notórius megsérülők, pl Robben, akiknek üvegből van a lába, ezért ezek a kezdőcsapatok nem feltétlenül kőbe vésettek

Visszakanyarodva a kezdőre:
Kapuban nyilván Casillas, kirobbanthatatlan, Dudek 36 éves szerintem 1-2 év és ő visszavonul, vélhetőleg a madridból mert már nem nagyon van hova mennie

Védősor: jelenleg 8 védő van a keretben, ebből Miguel Torres a legkevésbé képzett futbalista, szerintem ő fog kispadozni, Pepenek még nem járt le az eltiltása, Ramos nem fog padozni, Garayt a
sajtóvisszhang alapján annyira nem preferálják (szerintem elmegy 1 évre újra kölcsönbe), vagyis 5 re esett a potenciális jelöltek száma, 4 helyre, én
erre tippelek: Marcelo (Raul Arbeola, ha kevésbé támadó szellemben akarnak játszani)-Metzelder-Albiol-Ramos

Középpálya: Az érdekes dolgok szerintem itt jönnek, ugyanis itt a legnagyobb a túlkínálat, 11 játékos van 4 (esetleg 5?) helyre, de van két előre kiosztott fix hely, CRoni és Kaka, vagyis 9 ember jutna
2 v. 3 helyre ami a többieknek nem túl jó omen:D, a másik pedig hogy 4 védekező kp. van a csapatban XAlonso, Lass, MDiarra, Gago, én innen mindenképpen várok eligazoló embert (MDiarra), illetve ugye Kaka
miatt feleslegessé váló Guti (33 éves már ő is), ráadásul ő eléggé balhés, nehezen viselné a padozást, és nem rég nyilatkozott olyat hogy ha nem kap játéklehetőséget, akkor lehet hogy elmegy, illetve VdV nek
is kifele áll a rúdja, ez 3 játékos távozását jelentené. Szerintem Granero hajlandó lesz padozni, Drenthevel viszont nem tudom mi lesz, én amikor láttam a meccseit, rendre inkább rossz mint jó megoldásokkal
rukkolt elő, nem túl profi sokkal inkább szétszórt siheder benyomását keltette. Mi lesz ha Robben sokat sérült?
Nálam valami ilyesmi lenne a kezdő:
SneiJder(Xabi A.)-Lass-Robben-Kaka- vagy 5 főnél két rablógyilkos védekező kp.-val középen Robben-XabiA.-Lass(Gago)-Kaka-Croni ,végül is ahhoz, hogy labdával megjátszd a támadó szekciót, ahhoz elsősorban el kell
venni a labdákat, ehhez meg sok vkp. a megjátszásukhoz meg egy jó irányító (aki nyilván Kaka lesz) kell

Csatársor: 6 fő, nekem ez is nagyon soknak tűnik, ezért én CRonit visszatettem a középpájára (ő ugyis egy amolyan szabadon mozgó támadó kp.), NvN sérült, maradnak négyen, Benzema szerintem a number one a poszton
vagyis Raul, Negredo, Higuain osztozik 1 helyen, ahol én azt gondolom, hogy elsősorban Negredo fog hátrányt szenvedni, Raul viszont a statisztikák alapján ekvivalens Higuainnal (24 gól az utolsó idényben)
és remélhetőleg a körülötte lévő mánia is alábbhagy ahogy öregeszik (és szerintem ő is lesz sérült, már nem tud úgy regenerálódni, mint a fiatalok).
Valszeg ez lesz a kezdő: Benzema-Raúl vagy Benzema-Croni (és akkor lehet hogy Higu visszakerül kp. ra? Láttunk már erre példát az előző szezonban)

És ha nem 4-4-2 es hadrend lesz hanem mondjuk 4-5-1 a sok kp miatt? Vagy 4-4-1(CRoni?)-1?
Vagy 3-5-2? :D