Adatok
Mitters
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Beszélek egy kicsit a Kompresszoros benzinesekről egy kicsit, mert nagyon jó kis hibákat tudnak produkálni. Nem kell részletezni, miről van itt szó, úgy is mindenki tudja milyen egy ilyen motor. A lényege, hogy turbó helyett kompresszorral sűrítik a levegőt. Az a jó ezekben a…..
Mitters
2017.09.08 22:12:46
Újabb fejlemény, ma elmentem az autóért a Mercedes szervizbe (D) milyen érdekes, újabb verzióval állt elő a szervizes faszi, most azt mondta hogy szelephiba, ennél a motornál ez jellemző és csere után általában megszűnik a gond, 2500€ :):):) na mondom abból pont tudok venni egy japán járgányt ! 100% hogy nem kell a csere. De így hogy szinte semmit nem csináltak így is 300€ volt. Összegezve : Soha többet ilyet !!! Nem csak a pénz , de úgy nem lehet autóba ülni hogy égnek áll a hajad hogy mikor hal meg a gép alattad. Magyarországon a Pappas-nál ott sorakoztak a 10-20-30 millás gépek és nem a szerelő gyereké volt mind:) én elhiszem a régi modellek jók voltak de ezek..., mindegy és tuti eladom. Még egy utolsó megjegyzés, az autó nem egy 300e km-es lepukkant cucc volt, mikor megvettem egy német garázsos autó volt 160e km-el most sincs sokkal több benne. Úgy gondolom ennyi kilométernél még nem kellene behánynia egy mercinek.
Mitters
2018.03.13 22:05:46
@Zalán Ozsváth: Olvasd el mit írtam :) ne várj tanácsot (mert nincs)! Belegurítasz majd 2-3-4 ezer eurót és utána is kivillan a motorhiba, 100 autószerelővel beszéltem és német merci szervizessel is , LÖVÉSÜK NEM VOLT ! De legyen szerencséd és valami apró hiba legyen csak !
Mitters
2018.06.21 16:40:31
@dakodakodako: Köszi az infókat !!! Kezdeném a végétől amit írtál. A tipp-mixxelös autószerelők , annak tekintem a Pappast és a HIVATALOS német Mercedes szervizt is. A Pappasnál belefutottam egy fél millás vezérlés cserébe (garancia után szinte azonnal bevillant a lámpa) a német mercinél meg csak tippelgetek ! Most egy pár hónapja az utolsó ötlet is megvalósult , amit te is említettél ezek a bizonyos kompresszor mögötti csövek cseréje. Szintén német fórumokon olvastam, mikor a szerelő szétszedte mindegyik repedt, lukas volt. HUUU gondoltam itt a hiba :) megírom ide és a fórumokra hogy 1 milla után megvan a hiba és mindenki csak vegye meg ezt a 30-40€ tömlőt és kész! Aha :) 2 hétig :) az autó nem dadog most de beillanik a lámpa havonta egyszer , és kb a 3-4ik indításra kialszik, na de így nem lehet vele menni hogy ott a para. Be is fejeztem vele.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz