Regisztráció Blogot indítok
Adatok
plszegy

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Bioetanol? Biodízel? 2012.03.22 16:15:00
Péter, aki annak idején segítségünket ill. segítségüket kérte lassan, de biztosan halad doktori címe felé. Időközben kiderült, ki nyerte a pöpec kis traktort, valamint egy rövid szösszenet erejéig még egy kis biodízel-bioetanol-oktatást is kaptunk. Tanulni pedig sosem késő.…..
plszegy 2012.03.23 12:57:16
@no_holy_shit:
Szerintem az angol terminológiában
SME: Soy(bean) Methyl Ester : Szója metil észter
A Porsche új kerékpársorozatot dobott piacra a 2011-es nyári idényre. A német autógyártóhoz nem az egyetlen, amelyik saját brend alatt készít bicikliket, sőt az utóbbi időben ez már-már kötelező melléküzemág lett a nagyobb márkáknál. A recept az, hogy a jó név mellé…..
  Nehezebb csúszós úton vezetni, mint szárazon, de azért nem lehetetlen. Kattintson néhány jó tanácsért! Vélemények azonos című írásunkról...
Belsőség Bunkóbbak a nők? 2010.01.27 06:51:00
  Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című írásunkról...
Michael Schumacher lomtalanít: garázsából mindent kidob, ami ósdi, vacak és számára értéktelen. A hétszeres világbajnok többek között két motort is eladna, mindkettő olasz, és 90 fokos hengerszögű blokk hajta. Az egyik a tavalyi év csúcsgépe, a speciális kivitelű Ducati…..
Belsőség Real rods never shine 2009.05.27 11:50:00
Janó Dániában járt, onnan küldte a fotókat erről az épített vasról. Biztonsági övnek nyoma sem volt (rendszám viszont volt rajta?!), ja és a nem létező fejtámla helyén pedig az a merevítő... Juj, ebben ne érjen baleset. A kendővel letakart kormány alatt, meg milyen hatalmas…..
plszegy 2009.05.27 22:04:46
@Tie: Lehetni lehet, de valszinűleg nem az az elsődleges cél. Meg nem az hogy gyorsan, kényelmesen, problémamentesen, észrevétlenül. :D (én is veterános vagyok, csak német technikával tolom, amellett, hogy tisztelem ezt a megközelítést is, meg érdekes is) Azért ha nem a buli a cél, akkor van jobb világjáró autó is :D Érdekesebb, hagulatosabb már kevesebb, jóval kevesebb.
A tapasztalatok szerint a kerékpárbalesetek felelősei szinte kizárólag a személygépjárművek és teherautók vezetői, akik nem figyelnek kellően a kanyarodás során - állítja a területen jártas ügyvédünk. Nagy Péter szerint az elmúlt hónapokban egyre gyakrabban keresték meg…..
plszegy 2009.05.11 20:35:02
@Kicsijoe: Autóval is a menetirány szerintei jobb oldalon kell közlekedni. Balra fordulásnál akkor is balra sorolsz.
25. § 2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a jobbra tartásra a külön szabályok (36. §) az irányadók.

Ha az út és a forgalmi viszonyok lehetővé teszik...
Belsőség Vasárnapi rettegés 2009.05.06 03:23:54
  A fiatal házaspár, ahol anyu vezet, apu meg magyaráz, még a kormányba is belenyúl neki. Nyúlkálhatna inkább máshová, de ne a közúton tanítgassa. Adjon neki vibrátort inkább.  Vélemények az azonos című írásunkról...
plszegy 2009.05.06 19:38:31
@Dorombolo: Rómában illetve attól délre kicsit másképp állnak a dolgokhoz a taljánok. Az autó is eléggé fogyóeszköz jellegű. Én Budapestet kevésbé biztonságosnak tartom. Rómában, Nápolyban mindenki dudál mindenkinek, csak ha megszokod, akkor meg is érted. Kicsit hülyén hangzik, de itthon azt hallom ki (nem mindig), hogy Dögöljmegteköcsög. Ott információtartalom van benne. Jön a robogós a szerpentinen nápoly mellett, és dudál, az azt jelenti, hogy meg fog előzni. (az autók legalább 30%án nem volt tükör már), ha a parkolóból dudál valaki, akkor tudom, hogy ki fog jönni MOST, kereszteződésnél ugyenez. Szintén szerpentin , busz lefelé, mellette autó a kanyarban nem fér el, a kanyar előtt dudál, hogy ő jön, te ne próbálj. Itthon ilyen kommunikációt nem találtam még, csak a fent említettet. Amúgy indokolatlanul dudára feküdni gyalogosok szempontjából forgalmas úton elég antiszociális. Kifelé fémkaszni nélkül elég hangos. Aúgy, meg nemtom mi értelme van. Attól, hogy tovább nyomja nem lesz okosabb senki.
Három órát álltunk az M7-esen. Rosszabb is lehetett volna - sütött a nap, szinte már piknikhangulat volt, a vadkerítésen belül voltak akkora bokrok, amiket ki lehetett nevezni vécének, egyszóval senki sem panaszkodott és idegeskedett. Időnként jött egy rendőrautó a leállósávban…..
plszegy 2009.05.05 17:01:04
Tök jó, hogy itt igazából csak a sok villogjukle a hülye lassú köcsögöt ember valahogy mindíg kihagyja a követési távolság tényezőt. Levillogni a követési távolság betartásával is lehet. Jahogy úgy a kisköcsög nem szarja össze magát. Amúgy meg azt szoktam szeretni, amikor úgy villgonak le, hogy 140-el megyek a belső sávban jőn az őrült mögöttem, az őrült, és fényjelket ad számomra. jobbra, még előttem kamion, úgy, hogy erős fékezéssel tudnék csak bemenni mőgé. Ilyenkor mi a rossebnek villog? Vagy milyen jogon? (megjegyzem a gyorsabbat amúgy mindíg elengedem, ha nem jár aránytalanul nagy veszéllyel vagy fékezéssel számomra.) Majd 5 centire mögöttem kezd villgoni,kacsázni a sávjában, úgy hogy jobbra a a kamion megy még. Ilyenkor mégis hova menjek le?

Amúgy meg a KRESZ szerint a "zavarás" sőt még az "akadályozás" eszközét is megengedett. A gyorsabb téged sem kényszeríthet arra, hogy 130-ról hipp-hopp, ha törik ha szakad visszaállj 90-re. Főleg úgy, hogy azért, hogy ő szabálytalanul közlekedhessen. Eddíg azt vettem alapul, amíg főleg a 140-el közlekedő járművemmel átéltem.

Másik szempont: néha közlekedek egy 37 éves 44 pacis bogárral is. Autópálya, 110km/h, és megpróbálok észrevehetetlen maradni. De az idegesítő, hogy előttem egy vadiúj kis-középkategóriás autó elkezdi előzni az előtte haladó kamiont, úgy hogy eddig 110-el ment, előzés közben meg, belső sávban is max 110, ha nem kevesebb. Én meg kimegyek mögé, hogy biztos gyorsít majd, mert úgy nem zavarunk senkit, mert lenne akkora hely. Namost ha az én jószágom mind motorteljesítmény mid fék, mind kormányzás szempontjából jóval szerényebb, és én is 130-ra gyorsítok ilyenkor, akkor ő miért nem képes. Persze ilyenkor mögém ér a nagyfeketeautó, és elkezd villogni. (ha nincs előttem a tötymörgő, akkor észre sem vett volna) Engem úgy oktattak, ha előzök, akkor gyorsítani kell-illik.
Ausztráliában kötelezővé tették a kerékpárosoknak a sisakhordást. Egy nem kifejezetten prohelmetista holland, Piet de Jong, miközben a Sydney Macquarie Egyetem matematikai tanszékén tevékenykedett, magánszorgalomból gyártott egy modellszámítást, hogy igazolja gyanúját, a…..
  Hiába kábít a jelenleg is zajló Detroiti Autószalon legtöbb kiállítója azzal, hogy szinte kész a működőképes elektromos autója, ez ordas hazugság. Vélemények az azonos című cikkünkről...
plszegy 2009.01.14 10:50:45
Nem értem ezt a kőkorszaki hozzáállást mindenféle újításhoz.
1. Az első autó ami átlépte a 100 km/h-t, az elektromos volt.
2. akkor tényleg macerás volt jó akksit gyártani 1900-as évek eleje. Jött a jókis égetés dolog, ami ugye sokkal primitívebb, de nem volt más. Benzinkút hálózat akkor még nem volt--> mivan, ha kifogy, a ló az meg akárhol tud legelni..., agyújtáselektronika akkor a mágnesgyújtás szintján mozgott.
3. ha azóta úgy fejlődik akksigyártás, mint a gyújtáselektronika, benzinmotor, váltófejlesztés (mert ugye elektromosba nem kell annyira) és úgy terjed el a nagy áramú konnektorok, mint a benzinkúthálózat, akkor most elektromos autóval rohangászunk. vesd össze az aksi és a benzinmotor hatékonyságának fejlődését, lehet hogy a benzinmotor jobban fejlődött. mert mindenki annak a fejlesztésével foglalkozik(-ott). Sajnos nem lehet hipp-hopp behozni 100 évet, főleg, ha senkinek nem érdeke.
4. Az autógyártóknak csak alibiből kell elektromos autó, hogy kiszúrhassák mindenkinek a szemét vele.
6. A villanymotor karakterisztikája kicsit más, mint a benzinmotoré, kár LE-ket összehasonlítani.
7. jóember bemegy a munkahelyre 40 km-t ott áll az autó legtbb esetben 6-7-8 órát, azalatt azért tud töltődni. Jabboccs az nem csajozós. akkor mégsem.

Per pill a legtöbb helyzetben nincs alternatívája, de ahol van ott sem használjuk, mert az embereknek oylan a hozzáállása, mint a kedves cikkíónak. Így a fejlesztést sem fogja senki erőltetni, mint anno a benzinkút hálózatot, meg a gyújtáselektronikát
Nemcsak távoli, vadregényes tájakon szembesülhetünk veszélyes vadállatokkal. Ez a Yaris például a Buda környéki hegyekben járt pórul, amikor vezetője elgázolt vele egy hatalmas termetű szarvast. A baleset azért különösen érdekes, mert a nagy testű állat nem kővé dermedve…..