Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Overground

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mai helyzet Magyarországnak régi és jogos sérelme, hogy a XX. században meghúzott határai több szempontból is lehetetlen helyzetbe hozták az ország egészét is, de a határmenti régiókat meg aztán végképp. Ezért is várták sokan a 2004-es EU-csatlakozást, mondván, az majd feloldja a határok jelentette…..
Overground 2017.06.30 16:39:10
@Budapest HBF: A pozsonyi EC-k Nyugatiba áttétele baromság. A Keletibe közlekedés maximum +10 percet jelent, de már abban is van tartalék. A 70-es vonal elővárosi menetrendje abban az időszakban készült, amikor alig jártak nemzetközi vonatok rajta (többségük rajkai átmenettel ment). Én a magam részéről minimálisan nyúlnék hozzá a menetrendi struktúrához. a G70-est Vácon előzné az EC. páros órában pedig lenne FLIRT a Keletiből Vácra, ahol a G70-nel együtt menne tovább Szobra.

Én alapvetően az összes távolsági és nemzetközi vonatot a Keletibe irányítanám, így a nyíregyházi IC-ket is. a délelőtti órákban ezeknek lenne kétóránként stokkja Oradea felé, délután pedig 5 perccel a békéscsabai vonatok után menne IC Debrecenbe/Mátészalkára, és stokkal Oradea felé. Ennek persze az lenne a vonzata, hogy néhány elővárosi vonat a Kerletiből átkerülne a nyugatiba.
Overground 2017.07.01 13:32:04
@Budapest HBF: Ezzel lehet szórakozni, hogy a 120a-n 5 perccel hosszabb a menetidő, mint a 100a-n...csak ezek a vonatok Biharkeresztesen állnak majdnem egy órát és újabb felet Episcopia Bihoron. Nem kéne amúgy sem visszamenni 100 évet az időben. 2017-ben prioritás, hogy a nemzetközi és távolsági vonatok egy budapesti pályaudvarról menjenek. Az elővárosi közlekedést kéne decentralizálni.