Adatok
Overground
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mai helyzet
Magyarországnak régi és jogos sérelme, hogy a XX. században meghúzott határai több szempontból is lehetetlen helyzetbe hozták az ország egészét is, de a határmenti régiókat meg aztán végképp. Ezért is várták sokan a 2004-es EU-csatlakozást, mondván, az majd feloldja a határok jelentette…..
Overground
2017.07.01 13:32:04
@Budapest HBF: Ezzel lehet szórakozni, hogy a 120a-n 5 perccel hosszabb a menetidő, mint a 100a-n...csak ezek a vonatok Biharkeresztesen állnak majdnem egy órát és újabb felet Episcopia Bihoron. Nem kéne amúgy sem visszamenni 100 évet az időben. 2017-ben prioritás, hogy a nemzetközi és távolsági vonatok egy budapesti pályaudvarról menjenek. Az elővárosi közlekedést kéne decentralizálni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én alapvetően az összes távolsági és nemzetközi vonatot a Keletibe irányítanám, így a nyíregyházi IC-ket is. a délelőtti órákban ezeknek lenne kétóránként stokkja Oradea felé, délután pedig 5 perccel a békéscsabai vonatok után menne IC Debrecenbe/Mátészalkára, és stokkal Oradea felé. Ennek persze az lenne a vonzata, hogy néhány elővárosi vonat a Kerletiből átkerülne a nyugatiba.