Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cheraups

0 bejegyzést írt és 133 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szokás azt gondolni, hogy a politikai kommunikációt illetően a Fidesz képviseli a valódi minőséget. Amikor a Narancsosok ellenzékben voltak, ez akár még igaz is lehetett, Navracsics Tibor felszólalásai valóban képviseltek egyfajta intellektuális szintet, nemcsak a formát, hanem a tartalmat illetően…..
Elbukott a forradalom, vége az ellenállásnak. ..
Egy olvasónk hívta fel rá a figyelmet, hogy az Amerikai fater (American Dad) legutóbbi részében nem másról beszélnek a szereplők, mint Soros Györgyről. Az epizódban valahol 4 perc 20 másodpercnél kell keresni azt a részt, amikor Stan próbálja nyugtatgatni Francine-t. Itt a következő párbeszéd zajlik…..
Cheraups 2018.02.13 23:34:49
@Rwindx:
:D
Tehát ISMÉT nem bírtál, sokadjára sem válaszolni egy egyszerű kérdésre,,inkább vért izzadva vergődsz az erőltetett mellébeszéléssel :DDDDD

Eddig csak kérdeztem, most már állítom: Ilyen gyáva, mellébeszélős, közben persze kényszeresen másokat fikázó és lenéző hitvány alak csak fideszes lehet. Ez maga a fideszes személyiség iskolapéldája. Az vagy.
Cheraups 2018.02.13 23:47:31
@Rwindx:
Meddig fogod még ezt a szánalmas, gyáva "miköze" menekülést nyomatni, te FIDESZES? :)
Mondjuk még azt se fogod fel hogy minden mellébeszéléseddel és minden nevetséges lenézéseddel csak azt igazolod újra és újra amit írtam rólad (meg a többiek is :))
Cheraups 2018.02.13 23:49:26
@Rwindx:

hohoho, a fideszes nagypofájú már önmaga paródiájába süllyedt :)))

mesélj csak kis rewindx-ke kisgyerek, te aki gyáván futsz és terelsz örökké, mikor is döbbentél rá pontosan hogy mindenki hülye csak te vagy helikopter? :))
,
  „Az, amit mondanak a választási rendszer reformjáról nem mondom, hogy nincs benne földrajzi bűvészkedés vagy nem volt” - mondja Kövér László azon a Reflektor birtokába jutott hangfelvételen, amely 2017 januárjában készült. Minden kétséget kizáróan megállapítható, hogy a felvételen Kövér László…..
Cheraups 2018.02.03 11:45:44
@tegnaptuska:

Igazad van, elnézést a tévedésemért.

Még Kövér hivatkozási alapja sem igaz, hogy azért csalnak ők is mert a szocik is csaltak "mint a 90-es törvényben amit a szocik alkottak meg.".

Ugyanis most olvasom hogy a 90-s törvényt nem a szocik alkották meg hanem a kerekasztal tárgyalásokon csinálták meg, amin részt vett fidesz is, részt vett rajta Orbán és Kövér is.
Kövér még a bizalmas beszélgetéseken, a sajátjainak is hazudik :)

Szóval igen, bár utálom a szocikat (is), el kell ismerni hogy ebben az esetben nem lehet a szocikat megsérteni és besározni azzal hogy összemossuk őket a fidesszel.
Cheraups 2018.02.03 11:47:11
@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A Kádár rendszer is törvénybe foglalt minden szart amit elkövetett. Tehát szerinted akkor ez így oké, tehát te kádárista vagy.
Két frissen igazolt, Oscar-díjra jelölt színésszel fejeződik be a House of Cards (Kártyavár): egyelőre csak annyit tudni, hogy A hűtlenből ismert Diane Lane és a Lesz ez még így se! színésze, Greg Kinnear egy testvérpárt alakít majd a sorozat hatodik, utolsó évadában...
Ha az ÁSZ-büntetés miatt ellenzéki pártok nem indulhatnak a választásokon és a Jobbik tényleg elmegy Strasbourgba az igazáért, abból nemzetközi botrány robbant volna. És kiderült volna, amit a kritikák megfogalmaznak: tényleg diktatúra van Magyarországon...
Cheraups 2018.01.11 00:00:21
Filmnéző 2017 sorozatai szerintem 2018.01.09 13:34:10
Ebben a listában felsorolnám 2017 általam megnézett sorozatait. Csak azokról értekzenék, amiknek az idei évadát végig is néztem. Tehát hiába kezdtem el nézni például a Mindhuntert a vége előtt úgy döntöttem, hogy nem folytatom tovább, ezért nem szerepel a listán. Régebbi sorozatokról se fogok írni,…..
A kormány se istent, se embert nem ismer, és nincs az a pénz, amit el ne baszna költene, ha Soros Györgyről és az ő Tervének meghiúsításáról van szó. Kissé kezd az embernek olyan érzése lenni, mint Pelikán József gátőrnek, csak éppen ez most itt nem egy szatíra, hanem a rezsiszilárdos, országgyűlési…..
A Paláver az a műsor, ahová a meztelen migráncshordák elől menekülnek azok a szerencsétlenek, akik ugyan szavazhatnak, de szövegértési képességük nem haladja meg egy közepes méretű talicskányi aprómajomét. Jó, a műsorvezetői négyes is rém erős, a Bayer-Huth-Jurák-Stefka fedzetsorral azért legalább…..
Cheraups 2017.11.30 16:05:16
@barkas MDP:
És tudsz egy ilyen beszélgetés hanganyagát linkelni, vagy csak a szokásos fideszhazugságot tolod? Szerintem az utóbbi.

Nagyon szeretnétek ha más is debil lenne nem csak ti.
Két héttel meghosszabbítják a House of Cards forgatási szünetét. Miután kirobbant Kevin Spacey szexbotránya, elég gyorsan történtek az események, a főszereplőt kirúgták a sorozatból, illetve bejelentették, hogy a most készülő hatodik évad lesz majd az utolsó...
A közelmúlt egymást érő szexuális zaklatási botrányai nélkül is jól tudjuk, a színésznők élete nem egyszerű az álomgyárban. Amíg fiatalok és szépek, addig van a legtöbb esélyük, hogy befussanak, ám elég egyetlen rossz döntés, hogy mindaz, amit addig felépíttettek, kártyavárként omoljon össze. A…..
Cheraups 2017.11.17 22:51:25
@fillérbaszó vadász: Geena Davis még csak nem is néz ki olyan jól mint rengeteg másik, szintén tehetségtelen színésznő :) Volt pár jó éve, de ennyi, egy sztárnak vagy másfél-két évtizedig kell nagyon dögösen kinéznie ha be akar futni egy nagyobb karriert. Ez van ez egy ilyen szakma, mint a sportolóké, nagyon sokat számít a hardver.
Ő is örülhet minden egyes percnek amit a szakmában töltött, százak és ezrek megcsinálták volna azt amit ő vagy akár még jobban :)
Cheraups 2017.11.17 23:03:17
@Lazók György: Nyilván mindnek volt (van) karrierje, de mégis, micsoda különbség... :) Fenntartom hogy Uma Thurman messze kiemelkedik közülük, és szerintem ő abszolút szupersztárnak minősül - illetve hát 47 éves, szóval ő is a végét járja, a sztáriparnak fiatal(nak látszó) pipik kellenek, de komolyan nem tudom: hogy ha ő karrierje nem minősül a megtestesül álomnak, akkor mégis mi számít annak?

És bár az ő korára elég kevés főszerepet írnak (mellékszerepekben neki sem érdeke fiatal sztárpalánta csajok anyukáit játszani filmekben, másodhegedűs, alájátszós szerepekben, amikkel önmagát értékelné le idővel, ezt nem teheti meg rendszeresen), azért most is rengeteg filmes és producer bepipilne a boldogságtól ha egy neki való filmben egy neki való szerepet elvállalna. Nagy név, jól játszik, a neve az arca a személye egy értékes brand. Nagyon kevés színésznő éri ezt el...

"Claire Forlani karrierje véget ért mielőtt elkezdődhetett volna."
És bizony így van ez jól. Aki nem alkalmas, az nem alkalmas, ez van. Azért ő is jobban járt mintha a mekiben robotolt volna, az ő sztorija erről szól.
Mindent elkövet a kormány annak érdekében, nehogy nyomon követhető legyen, hová tűnt az elmúlt évek alatt 330 milliárd adóforint. Orbánék szerint elvesztett közpénz jellegét – valójában adóforint, amely zömmel a foci feneketlen gyomrában végezte...
Cheraups 2017.11.13 23:07:20
@ulpius66:

Így van!

És az olasz csapat is kikapott Luxemburgtól!

Tehát a magyar foci az olasz foci szintjén van, tehát jogos rá költeni a közpénz százmilliárdokat mert az olaszok is tesznek!
Cheraups 2017.11.13 23:20:52
@ulpius66:
Így van! Számoljuk fel az egészségügyet, az oktatást a nyugdíjrendszert! Minden pénzt a fociba! Toljuk fel 27-ről 37%-ra az ÁFA-t, és azt is a fociba!

Aki nem ért egyet az lelipsizzük meg Sorosbérenc hazaárulózzuk és kész!
Dögöljön éhen minden nyugdíjas, dögöljön meg minden beteg, csak a foci!!!!!!!
Cheraups 2017.11.13 23:29:24
@ulpius66:
Így van!!!
A sok hülye ballibi nem tudja hogy a foci fontosabb mint Magyarország!!!! A sok hüjje!

Éljen a foci, éljen a viktor, halál minden magyarra, hurrrááá!!!
Juhász Péternek elévülhetetlen érdeme van Rogán háttérbe szorításában, de ezzel nagyjából ki is merül a politikai szerepe. Az Együtt elnökeként nem sikerült az egyszázalékos pártból háromszázalékost csinálnia, miközben a nyilvánosság részéről adott volt számára minden. Rogán volt az ő olimpiája, de…..
Cheraups 2017.11.05 18:50:47
@NotaBene: A 2014-es összefogás rossz konstrukció volt (mert nem két lista volt a régieknek meg az újaknak, hanem egy), de még mindig jobb volt a semminél, igenis működött, ugyanis ha az nincs, az akkori választásból még rosszabbul jön ki az ellenzék, még nagyobbat nyer orbán, ami még rosszabb az országnak.

2014 inkább arra bizonyíték hogy a széthúzás orbánnak kedvez, egy tucat helyen a már akkor is széthúzó LMP miatt nyert a fideszes jelölt (LMP-s természetesen sehol sem nyert, eleve semmi esélyük nem volt), és lett meg orbánnak a 2/3. és ahogy elnézem a nagy széthúzást, az LMP és a Momentum 2018-ban is megcsinálja a 2/3-ot orbánnak, előre is gratulálok.

""gittegyletek" összefogásáról felesleges ábrándozni."
Hm, ez érdekes, és a Momentum mitől is nem gittegylet szerinted ha pl. az Együttet annak tartod?

"A Momentumnak van esélye arra, hogy 2022-re komoly politika párt legyen."
Na ez talán a legsúlyosabb mondatod.
Először is erre a kijelentésre semmi de semmi alapod nincs, jelenleg arra van legalább 90%-os esély hogy jövő ilyenkor már csak egy régi emlék lesz a Momentum, mert nemhogy 2022-ben nem jut be a parlamentbe, de már jövőre sem, és szépen feloszlik. Volt már ilyen pár, pl. a 4K!, vagy a Centrumpárt, hogy az itteni blogíró pártját ne is említsem. Csaupa remény, csupa sehová se jutó átmeneti szereplő. Jelneleg ez a legreálisabb út a Momentumnak is. Te valami közösségi wishful gondolkodás rabja vagy, miközben 1-2%-on áll a Momentum, már az is csoda lenne ha jövőre bejutna.

A másik nagy baj ezzel az állításoddal, hogy jövőre nem 2022 lesz hanem 2018. Lehet neked nem számít újabb 4 borzalmas év és kisodródás az EU-ból Putyin kár karjai irányába, de az országnak igen. Talán fiatal vagy, ezért szarod le hogy másoknak nincsenek felesleges kidobandó 4 évei.

Egyáltalán mit tett le eddig a M. az asztalra? Ugyan mitől jók ők, vagy legalább jobbak? A Nolimpia volt az egyetlen dobás, amikor szépen rátelepedtek Erdélyi Kati újságíró kérdésére. Ez tulajdonképpen az autokrácia hibája volt, sok párt akart már itt népszavazni de ezt orbán nem engedi, ez véletlenül (mert eredetileg nem egy párt adta be a kérdést) átcsusszant, és persze könnyű az orbán-ellenes Budapesten összeszedni az aláírásokat. Ezzel nincs baj, ez oké, ez nekem is tetszett, és akkor még én is reméltem hogy ez csak az első nagy dobás volt, és lesz még legalább 3-4 jövő tavaszig, és fehér lovon bevágtat a Momentum a parlamentbe. Ehhez képest a nagy semmi van azóta. Semmiféle innovációt nem látni sem stílusban, sem ötletekben, se választók elérésében, megszólításában, ügyek kitalálásában, felépítésében, se semmiben. A Momentum az LMP és az Együtt fiatalabb kiadása. Egy picit biztos más, de semmi érdemi. Ha tag vagy te biztos nagyon másnak látod és hiszel benne, de az a szomorú hírem van hogy innen kívülről semmi különbség nem látszik, illetve annyi hogy kicsit nagy az arc.

És a végére a legfontosabb: Az a mondatod, hogy "A Momentumnak van esélye arra, hogy 2022-re komoly politika párt legyen." arról is árulkodik hogy nem Magyarországban gondolkodsz, hanem a pártodban. Na ez a nagy baj. És a Momentum is így gondolkodik, ez meg a fő baj. Egy normális országban ahol nem sorsfordító lenne hogy mi a folytatás, ez oké lenne. De ez nem egy normális ország. Itt nem a pártért önmagért kéne politizálni, hanem az országért. Nem önzőzni és a pártra gondolni, hanem az országra. De erre a Momentum nem képes. Akinek meg fontosabb a saját érdeke meg egója mint az ország, az nekem nem opció, hanem mélységes csalódás, akiért egy könnycseppet nem fogok hullajtani amikor jövőre lepattan az 5%-ról és feloszlik, de legalább orbán érdekét szolgálva tovább farigcsálta az ellenzéket.
  Duplatesi óra Egerben, az Úr 2017. évében.Felavatták a futópályát, de kivezényelték a diákokat tapsolni a Szentmarjay Stadionba. Egy érintett anyuka írt nekünk illetve az olvasóknak egy beszámolót: 8-9. órában kivezényelve a gimisek, mert kell a biodíszlet! A Szentmarjay stadionban "kedvenc"…..
Cheraups 2017.10.01 13:42:11
16:00: Orbán: Magyarország sosem lesz bevándorlóország 16:28: Orbán: a brüsszeli bürokraták a "Soros-tervet" valósítják meg, és "Soros tenyeréből esznek" 28 perc kellett a királyi hírügynökségnek, hogy rádöbbenjenek, a bevándorlóország nem olyan erős hívószó, mint Soros, de amint ez…..
Cheraups 2017.09.19 00:03:33
@444:
Nem két oldal van ezt csak a fideszesek hiszik/hazudják, mert érdekük így beállítani és ezzel relativizálni, hamis egyenlőségjelet tenni (ahogy a soroszás is hazugság). Tehát te fideszes vagy.
Cheraups 2017.09.19 00:05:22
@haXXor:
Tekintve hogy nem a fidesz van kormányon és nem a fidesz irányítja az ország sorosát hanem csak egy kis jelentéktelen ellenzéki pártocska, tényleg furi hogy ennyi hír van róla.
Nemrég jelent meg egy hír a Popular Mechanics-ban arról, hogy kutatók egy csoportjának áttörést sikerült elérni a fúziós energia területén: ugyanis egy olyan újfajta magfúziós fűtőanyagot fejlesztettek, amellyel a korábbinál tízszer nagyobb energia állítható elő a fúziós reaktorban. Ennek kapcsán…..
Cheraups 2017.09.07 14:34:28
@[HPhD]Blokkolnam:
Szerinted mikor lesz végre rendesen működő fúziós erőmű?
Cheraups 2017.09.07 19:09:19
@[HPhD]Blokkolnam:
Köszi, jó alapos választ adtál, a szakmai részét nem is nagyon értem.
De ezek szerint a "több évtized" az úgy kb. igaz.

Bár a fúzióhoz mit sem értek, hasonlóra jutottam én is: ha min. 20-30 vagy még több év múlva sikerül megcsinálni, akkor már könnyen lehet hogy "késő" lesz, mivel addigra lesz olyan áttörés az energiatárolásban, hogy már nem is lesz szükség hagyományos erőművekre, a megújulók eltárolt energiája fedez minden szükségletet.

Az űrhajós ötlet viszont nem scifi, ott pont tényleg jól jönne hosszabb, akár több évtizedre tervezett szondák, vagy Hold/Mars-bázisok áramellátására.
Meleg nyár, stresszes hétköznapok, unalmas percek. Unalmunkban sokszor és sokféleképpen tudunk elidőzni, az egyik leginkább jellemző veszély a nassolás. A XXI. század éppen hogy elindult, mindenhol gyorséttermek, éjjelnappalik, étel- ital, csak éppen bekapunk valamit. Ettől lehet, hogy még…..
30/40 Micsoda vircsaft ez, Uraim? 2017.08.10 14:10:04
Ungár Péter, az LMP elnöksége tagja. Ungár Péter, aki édesapjától komoly vagyont örökölt. Ha valakinek, neki bizonyosan nem a napi betevő megkeresése a célja a politizálással. Ungár Péter, Schmidt Mária fia. Alma a fától ilyen messze ritkán esik - mondhatnánk. A globalizációkritikus Ungár Péter -…..
Közkeletű vélekedést cáfol éppen Simicska Lajos: az ősoligarcha nem fog a Fideszre és Orbánra terhelőt mondani a kampányban, mert azzal magát is besározná. A jelek szerint Simicska nem épp így gondolja, támadásba is lendült...
Cheraups 2017.08.09 09:54:25
@A tudomány sosem téved!:

Naná hogy lúzer az egész ballib banda. Ők ajvékolnak miénk a hatalom, ők sírnak hogy jogállam, mi szabadon lopunk, ők erőlködnek a kis blogjaikkal, mi meg szabadon széttrollkodjuk, és bárkinek eszébe jutna moderálni, még sikítunk hogy szólásszabadság :)

Bármikor bármennyit trollkodhatunk a szólásszabadság mögé bújva, és ezek a lúzerek tényleg hagyják, mekkora lúzerek öcsém!!! :D
Cheraups 2017.08.09 10:07:41
@Ballib cenzúrázók réme 25:

Hahaha, a lúzer ballibek, elég csak 1 mp alatt új nikket regisztrálni és trollkodhatunk tovább :)) Látod, itt vagy te is 25-ödjére, pedig nálad többet soha senki nem trollkodhatott :)

Ebből is látszik mekkora lúzerek ballibák, itt tudjuk oltani őket a saját blogjukon hogy cenzúráznak és meg ez ellen sem tesznek semmit, komolyan mondom azt sem értem hogy tudnak egyedül levegőt venni :)))

Próbálnának meg ők rákérdezni a lopásainkra Orbán oldalán, ha ha ha :D

Na, most Sorosozzunk egyet, vagy Gyurcsányozzunk, vagy Brüsszelezzünk, mindegy, nem lehet annyit trollkodni hogy ne hagyják szabadon ezek az észlények :)
Cheraups 2017.08.09 13:09:57
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ne nevettesd már ki magad.

Nincs olyan hazugságunk amit újabb hazudozással, félrebeszéléssel, hamis hivatkozással, vagy valós hivatkozás hamis értelmezésével ne tudnánk kidumálni.

Évek óta hazudunk és ez mindig bevált, a választásokat nyerjük sorban, és egy fideszest se láttál még soha beismerni hogy hazudik. Nem is fogsz soha. Ha nagyon nagy gáz lenne majd ráfogjuk Sorosra hogy összeesküvést szőtt ezért tűnik a valóság másnak.
Mondjuk ki végre: "Soros-terv" nem létezik. Akkor sem, ha ezt Orbán után ezer fideszes tízezerszer elharsogja. Nincs ilyen. Ugyanis ha lenne, már rég szolgáltattak volna rá bizonyítékot is. Anélkül viszont csak uszító, gyűlöletkeltő propagandáról beszélhetünk...
Cheraups 2017.08.08 15:40:45
@easy mango:

az mindegy.

aki a fideszes lopásokat firtatja, az sorosbérenc.
Cheraups 2017.08.08 18:05:46
@Ballib cenzúrázók réme 25:

te ostoba barom, beismerted hogy hazudtál??? sosem ismerjük be a Sorosbérenceknek hogy hazudunk, hanem elküldjük a picsába!!!
Gyorsan libsizd le, és ismételd meg a hazudozásod!
Cheraups 2017.08.08 18:08:45
@Bambano:

Így van!

Azt hogy NINCS Sorosnak terve ara hogy megöljön minden magyart, azt nem lehet bizonyítani, tehát igaz: meg akar ölni minden magyart!

éljen fidesz!
A 444.hu hasábjain pár évvel ezelőtt, Horn Gyula halála kapcsán napvilágot látott egy toplista, mely a harmadik Magyar Köztársaság eddigi kormányfőit lajstromozta, állította sorrendbe elért eredményeik, politikusi-vezetői talentumuk alapján. Amennyire jónak tartottam magát az alapötletet, olyannyira…..
Egészen ügyes trükkel kelti azt a látszatot Magyarország kormánya, hogy szépen hasít a gazdaságunk. A megrázó kórházi élményeket, a vergődő oktatásügyet megszépítő sportesemények és pörköltfőző versenyek fényében komolyan kell vennünk azt a törvényszerűséget, hogy a korrupció egy bizonyos mérték…..
Cheraups 2017.07.30 12:30:06