Adatok
Bliss
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy újabb ártalmatlannak tűnő áremelés, ami az összes Pannon-előfizetőt érinti, viszont bejelenteni nem sikerült, csak az ÁSZF-hez csapták hozzá, jelentős extraprofit vagy feledékenység okán. Csíkosfejű Nádi Poszáta jelenti a harctérről:A Pannonnál eddig a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. próbálkozás: nem lehet, mert nincs kifizetve a telefon számla fizessem be kp a helyszínen (ugye már addigra befizettem, csak még hozzájuk nem érkezett meg a pénz)
2. próbálkozás: ugyan befizettem az eddigi számláimat, de holnap lesz számlaforduló, ezért új számlát állítanak ki és amíg azt nem fizettem ki, addig nem adják ki a nyilatkozatot.
3. próbálkozás: befizettem a következő hónapot is, kiállították a papírt, hogy majd valamikor postán meg fogom kapni, a posta miatt egy hét.
Eltelt 2 hét....
4. próbálkozás: a tuti befutó: a fogyasztóvédőkhöz fordulok, ha nem kapom meg a nyilatkozatukat és így egy hétre rá megjött.