Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nuti33

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kínában már 2006 óta terjed a robotszemélyzet a menőbb éttermekben. A programozott alkalmazottak nem csak mosogatnak, de felszolgálnak és főznek is. Persze min csodálkozunk, minden digitalizálódik, miért éppen a bisztrók ne tennék? A legnagyobb nemzetközi étteremláncok is keresik a helyüket a…..
nuti33 2017.12.25 15:17:11
Éppen egy éve, 2016. december 18-án ültünk be a KAJAHU Étterembe. Ezt írtam akkor a helyről. Nem tudom volt-e számottevő változás azóta??

"Egy délelőtti színház után ide ültünk be ebédelni, szimpatikus volt a hely és a kint olvasható menü. Bent látványkonyha, láthatóan kulturált szakácsok sürögnek-forognak, gyúrják a pizzatésztát, modern, fiatalos design, szinte teltház. Egy asztalt még találtunk az oszlop mögött.

Akkor vettük észre, hogy minden ülésnél az asztallapba épített monitor van, alatta touchpad, és ilyen "modernül" kell kiválasztani a rendelni kívánt ételt-italt... Kicsit meglepő és szerintem a vendéglátás megcsúfolása, és egyben halála, hogy online rendelek, miközben egy helyiségben vagyok a felszolgálóval, de ne legyünk enniyre banyák, a fiataloknak láthatóan bejön, és nekik K trendi... :D :D Lehet chatelni, egy másik asztalnál ülőnek privát üzenetet küldeni, van piactér házi lekvárral és egyéb nyalánkságokkal, ahol be lehet vásárolni közben stb. A konyha nemzetközi, ázsiai éppúgy mint hamburger, pizza, vagy rántott hús.

Ok, rendelünk, az italt viszonylag hamar ki is hozzák. Aztán eltelik 10 perc, 20, 30...., mikor a szomszéd asztaltól - ahol már akkor sem ettek mikor mi megérkeztünk - megkérdik, hogy ne haragudjatok Ti is arra vártok, hogy fizethessetek?? Heee??? Te jó ég, nem mi még nem is ettünk..... Akkor kezdtem el jobban figyelni. Az egész helyre 2, azaz kettő felszolgáló lány volt + 1 fizetőpincér. A két lány fel-alá rohangált az elkészült rendelésekkel, amik ott sorakoztak a látványkonyha tálalóján, de nem tudták olyan gyorsan kivinni, ahogy készültek. Kettőjüknek kellett felszolgálni, távozó asztalt rendbetenni, leszennyesezni, a borfalról választott bort kinyitni és megfelelően felszolgálni, és láttam, hogy ez az istennek se megy ennyi enmbernek, főleg, hogy mint kiderült, fent a galéria is tele volt....... Katasztrófa....... Konkrétan siralmas....

Mi az 55. percben álltunk föl, vettük a kabátunkat és távoztunk. Az épp arra járó, de amúgy nem hozzánk igyekvő felszolgálónak mondtam, hogy az üdítőt megittuk, remélem erre a ház vendégei voltunk, mert hogy az tuti fix, hogy nem fogok még fél órát vagy többet várni arra, hogy ezek után még kifizethessem az üdítőmet. Lemondóan legyintve mondta, hogy persze-persze és futott tovább.....

Na kérem a belváros kellős közepén, szuper helyen, jól kitalált design-nal, új, meglepő koncepcióval, szürkemarhából hamburgert készítő étterem vagy nem fizet eleget a felszolgálóknak ahhoz, hogy nála akarjanak dolgozni, vagy egyszerre volt beteg még legalább 2-3 fő felszolgáló és az üzletvezető nem volt elég talpraesett a válsághelyzet azonnali megoldásához, hanem gondolta majd lesz valahogy (de egyébként ő maga sem állt be dolgozni....), vagy ennyi fővel gondolták eleve a helyet megnyitni, nagyon nagyot tévedve, vagy nincs már élő felszolgáló Budapesten, akit fel lehetne venni, mert mind Ausztriában és Dél-Tirolban van......A fentiekből mindegyik egyenként elkeseírtő..... Ráadásul ezek szerint nem ápolnak megfelelő kapcsolatot egyik szakképző intézettel sem, hogy legalább tanulókat fogadnának, akik besegítenek....

Nem fogunk többet beülni oda......"