Adatok
kritta1
7 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt egy fél órám, hogy végignézzem kedvenc bannerblogom elmúlt havi termését:interaktív, zenél és még le is köt egy darabighttp://www.bannerblog.com.au/2007/03/dfds_rock_cruise.phpkét autós takeoveres (az elsőben user legyen a talpán aki minden feature-t megtalál, a második csak…..
Amikor a takeover egyszer csak elsétál...szóhoz sem jutok...http://www.bannerblog.com.au/2007/03/tmobile_webnwalk_tshirt.php..
Az alábbi Volkswagen hirdetés a sokak által valószínűleg jól ismert ötletet használja: szavakkal instruáld a kreatívban lévő szereplőt és az varázslatos módon azt foga csinálni amit kérsz tőle (azaz a megfelelő flash vagy videofile-t játssza le). Az eddig látott hasonló…..
Egy újabb kedvenc a Glue-tól: a Coca-Cola új termékének (Coke Zero) launch kampánya. Az elsődlegesen a 20-30 közötti férfi célközönséget megcélzó kampány kreatívjai a "'Great things in life without the downsides' gondolat köré épültek. A kampányban megjelenő 7…..
Az egész azzal kezdődött, hogy ma délelőtt az egyik RSS feedben becsorgott az alábbi url: http://www.freshfootwork.com/ Kíváncsi természet révén kattintottam (talán a szlogen tette More? Yes) és hirtelen belecsöppentem egy komplex kampány legfrissebb elemébe...Tehát ő a…..
Az OMMA magazin által kiírt 2006-os Agency of the Year verseny nyerteseinek munkáit szemezgetve találtam néhány érdekességet:A nyertes AKQA ügynökség referenciái közül a nagy kedvencem a Microsoft Live Messenger újrapozícionálási kampánya, amely kombinálja a viral, a hagyományos…..
Az emberiség folyamatosan pazarolja a Föld erőforrásait. A Sukle Advertising nevű ügynökség által jegyzett, "Use only what you need" szlogennel futó kampány ezen jelenségre hívja fel figyelmünket. A kreatív pedig maga a médiafelület, nem szokványos módon tálalva.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz