Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kismelo

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Van olyan, hogy egy 9 ezer forintos repjegyfoglalásért 29 ezret von le a számláról a légitársaság? Van. És hogy ezután hetekig oda se bagózik a jogos reklamációra? Van. A Wizz Airnél, 2016 végén. Horrorsztori, a rendszerhibát elismerték, bárkivel megtörténhet. (FRISSÍTÉS: egy olvasónak több mint 100…..
kismelo 2017.01.18 23:50:37
+130 ezer Forint!!!
Itt szerintem én lehettem az elso páciens,akivel ez a rendszerhiba tortént. 250fontot hagytam jóvá és 613 fontot vont le a Wizzair. 369 fontal tobbet, ami 2db privilege passnak felel meg. Ez volt a horror! es az,hogy nem ismerték el a rendszerhibát. Azt kérték,hogy screenshot-al bizonyítsam. 10 éve utazom veluk, miért fénykepezgessem a végosszeget. Kulonben sem bizonyit semmit.Kb. 30 fontot telefonaltam el a Call centerel ráadásul.Ime :
"Kérjük engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassuk.

Ahogyan ezt Üzletszabályzatunk is leírja, a WIZZ Privilege Pass szolgáltatás visszafizetésére nincs módunk, csupán kredites kompenzációt tudunk felajánlani, amennyiben Ön tudja képernyőfelvétellel, vagy más egyéb, kétséget kizáró bizonyítékkal igazolni, hogy nem Ön adta hozzá a foglaláshoz a WIZZ Privilege Pass-ot és vélhetően rendszerhiba lépett fel. Azonban, mivel a foglalás napján semmilyen szerverhiba nem történt, ezért jelenlegi álláspont szerint nem látjuk a rendszerünk felelősségét igazoltnak.

Továbbá szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerünkben nem találtunk technikai problémára utaló jeleket az elmúlt időszakban, azonban új weboldalunk még kezdeti stádiumában jár, ezért időnként problémák merülhetnek fel. " Szóval ha be is bizonyítom,akkor is megtartjak a pénzem. Hihetetlen! Majd végul nagy nehezen 30 nap idegeskedés után,Karácsony elott visszakaptam a pénzem.
kismelo 2017.01.20 00:31:38
@Le Sigh: Igen,elég nagy érvágás volt ez az osszeg. A bank is hibás,mert nem az általam meghatalmazott osszeget vonta le és ök is bizonyítékot kértek, illetve a Wizzair válaszát. Azonnal értesítettem oket,de csak 7 napig hagyták fuggoben a tranzakciót és a Wizzair 30 nap múlva válaszolt. Miután szépen megérttettem a Wizzair-el,hogy a zsebembol a tudtom nélkul emelték ki a pénzt egy olyan szolgáltatásra,ami számomra nem megtérulo és az uzletszabályzatát se nem láttam, se nem hagytam jóvá, azt írták,hogy mivel 2 órán belul jelentettem a hibát,így visszatérítik a pénzem.
Ezt nem tudták volna legeloszor írni válaszul.