Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mr.Mickey

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
WALL-E, a cuki kis takarítórobot szerelmi balladája óriási siker volt 2008-ban, nem csoda, hogy az utóbbi időben mozihősökben utazó Lego lecsapott rá. A figura szuper lett, az meg, hogy motorizálható egyenesen állat. Hát van szívmelengetőbb látvány, mint a növénykéjével a gyepen száguldozó kis…..
Mr.Mickey 2017.01.08 18:31:46
Megoldódott ,,N" "kálváriája"? A hozzászólásokat átolvasva nem derül ki. Mert, ha megoldódott vagy valamilyen oknál fogva vissza kapta a vásárlás értékét, akkor miért fordult a médiához? Esetleg tíz perc hírnévért tette? Tegnapelőtt a Borsonline szerint ,, Megkeserítette egy család karácsonyát egy fővárosi lego üzlet". Túlzónak érzem. Mint kiderült a vállalkozás nem maradt csendben, hiszen válaszra méltatott és megoldást próbált nyújtani a sértettnek. Soha nem szabad szem elől téveszteni azt a bizonyos mondatot, amit nagyon sok cég elfelejt ma hazánkban. „Mindig a vevőnek van igaza".
Sajnos ,,N" csak azt érte el, hogy a tűz tovább terjedjen más blogokra és internetes újságokra. Azt nem tudom, hogy szándékosan tette mindezt vagy csak véletlen láncreakció lépett érvénybe, de az események ismerete nélkül nem is tudok rosszalló megjegyzést tenni maga a sértett illetve a cég felé sem, mert az éremnek két oldala van.
Jómagam rendszeres Lego Store vásárlóként, egy csalódott ügyfél miatt nem pártolok át a konkurenciához.
Maradjunk annyiban, hogy a boltvezetőt is megkérdezném hogyan emlékszik a történtekre. :)
A személyes tapasztalatomat szeretném megosztani veletek:
Történt ugyanis, hogy nyári napon vásároltam egy 60130 Lego City-börtönszigetet, de kiderült megvan már az ajándékozottnak, kértem vissza a pénzemet, de a kedves eladók felajánlották, hogy a meglévő törzsvásárló kártyámra feltöltik a vásárolt összeg értékét, majd időkorlát nélkül levásárolhatom. Természetesen igent mondtam. Több alkalommal vásároltam barátaim, gyermekeim, nejem társaságában Lego Store üzletekben, tapasztalataim szerint a cég igyekszik javítani a szolgáltatását, újabb és újabb szolgáltatásaikkal vagy termékpaletta bővítéseikkel folyamatosan jelen vannak a vevők fejében.
Éppen ezért remélem több pozitív hozzászólást is kap majd a cég mint negatívat. És ez csak növelni fogja a cége szavahihetőségét! :)

Témától függetlenül:
Azért a következő hónapokban érdemes odafigyelni a legalapvetőbb illemszabályokra, azaz, hogy kivel miként viselkedjünk. Üdvözlési kisokos: a belépő köszön előre. :)
Egy „kérem” és egy „köszönöm”, netán egy mosoly nagyban befolyásolhatja, hogyan viszonyulnak hozzánk az eladók. A kereskedelmi szférában dolgozókkal szemben rém undorítóak, lekezelőek tudunk lenni. Ők továbbra is nyelnek. Arra az álláspontra jutottam, hogy kellene egy Tékozló Homár ellentét oldal, amikor az alkalmazottak reagálnak az: ,, Írd meg ami kiakasztott" felhívásra. :)