Adatok
ismerős0
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem sokan járnak önként Dunaújváros, vörös csillaggal díszített vasútállomásán, ők néha megfigyelhetik az állomásról a Dunai Vasműbe tartó érc- vagy szénvonatokat, amint a kis, iparvasúti dízelmozdony lépésben behúzza őket, hogy rakományukat elnyeljék a kohók. Ennél többet viszont sajnos, a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- A belső szállítást nem a Szállítási Igazgatóság, hanem a Szállítómű végzi.
-Az acéltömböket csak melegen hengerlik, hidegen csak a melegen kihengerelt tekercset hengerlik tovább.
-A "több acéllal foglalkozó földolgozó cég" elnevezés így ebben a formában nem igaz: valójában egy, jogi szempontból önálló cég van, aki tovább feldolgoz és az a DÉG radiátor gyára. A tovább feldolgozást a cégen belüli un. művek végzik ami a gyárának, a Dunaferrnek részei. Készítenek zárt és nyitott szelvényeket (profilokat), a melegen és hidegen kihengerelt/felcsévélt acéllemezt feldarabolják, táblalemez készül belőle. És még sok minden mást.
-Az ukrán tulajdonos sosem jelentett be bezárást. Gondolkodott azon, hogy az un. folyékony fázist (kohó, konverter) megszünteti, de ez sem történt meg. Volt az elmúlt 3 évben egy elbocsájtási hullám, de ennek is egyelőre vége.
-Az állam nem adott átmenet gyorssegélyt sem. Az EU-n belül az ilyen tiltott állami támogatásnak minősülne.