Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Dani Bercsényi

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv alkalmazottnak nem jött be a kasszázás a Penny Marketben, mert még vizelni is alig tudott kimenni, nemhogy enni/inni. Rugalmas munkaidő, nyilvános alázások, és még beválthatatlan kuponokat is kapott tőlük juttatásként: Saját tapasztalatimat szeretném megosztani Önökkel a…..
Dani Bercsényi 2016.11.17 16:37:50
Üdvözletem! Egy picike költői túlzást érzek ki az irományból több okból is. Én ugyan még csak 6 éve vagyok a kereskedelemben, nem számítok veteránnak, de azért egy-két dolgot tudok.Amikor ez a kis iromány megjelent, éppen diákmunkás voltam a Penny-nél. Most fogok teljes munkaidőben belépni, és őszintén szólva nagyon örülök, hogy lehetőséget kaptam erre, mert a tapasztalataim azok, hogy a Penny talán a legkorrektebb az összes multi közül.
Ja? Hogy dolgozni kell? Sajnos /vagy nem/ a kereskedelem ilyen, Az áru nem fog magától a polcra mászni, a pénz nem repül be magától a kasszába, és a kosz sem fog csak úgy eltűnni egy varázsütésre. És a legbosszantóbb, hogy ezek a fránya vevők olyan gonoszak, hogy mindent megvesznek. Nem törődnek azzal, hogy most töltötted ki a polcot. Ezt a gonoszságot!
Sajnos 6 év tapasztalatából nekem az jött le, hogy bizonyos embereknek derogál dolgozni, vagy ha tényleg dolgoznak, akkor nem tetszik nekik a munka. Ez a magyar mentalitás. Minél kevesebb munkával minél többet keresni. És ha valakinek nem tetszik az én véleményem, akkor még a szomszéd tehene is megbaszhatja. /pardon/
Tény, hogy bizonyos főnököknek a stílusában van némi kivetnivaló. Sajnos ez is igaz a magyarra, hogy minél magasabb pozícióban van, annál magasbbról ugrik a lelkünkbe.
Viszont egy főnöknek joga van ahhoz, hogy a beosztottait /kollégáit/ olyan munkára ossza be, amilre megítélése szerint az adott ember leginkább képes. Ha ez a kasszázás, akkor a kasszázás. Nyilván a kedves írónk bevált a kasszában, elvégre 5 hónap alatt kétszer csinált kasszaeltérést, amiből az egyik egy egyszerű /szakkifejezéssel/ fizetőeszköz-csere volt.
És itt térnék ki arra a bizonyos bankkártyás konfliktusra. Ismerem a Penny rendszerét. A számítógép bekéri az összes fizetőeszközt, és ezek után állapít meg többletet vagy hiányt. Ha tényleg az történt, hogy a vásárló bankkártyával fizetett és az a pénztárgépben készbénzbe lett beütve, akkor az elszámolásnál a bankban többletnek, míg a készpénzben ugyanennyi hiánynak kell szerepelni, amik ugyebár kiegyenlítik egymást.
Az utalvány kérdésben is érzek némi túlzást. Ebbe nem kívánok jobban belemenni.

El tudom képzelni, hogy a vezető viselkedése kifogásolható volt. Mint említettem sajnos tényleg van ilyen, de ez nem ok arra, hogy ezt az egész cégre, hálózatra kivetítsük. De talán ez az egyetlen pont az egészben amivel egyet értek.
A kereskedelem húzós szakma. Igénybe veszi az embert fizikailag és szellemileg is.
Aki ezt nem bírja, az ne ebben a szektorban keressen munkát.
Tudom, hogy a szükség nagy úr, és az meberek néha örülnek annak is, ha van hol dolgozniuk, de el kell fogadni a tényt, hogy az élet nem habostorta, a megélhetésért sajnos kő keményen meg kell dolgozni.