Adatok
ZJ2016
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rendelés külföldről - ALIEXPRESS rendelés kezdőknek magyarul
További hasonló posztok (rendelés külföldről):ÁFA-VÁM határok: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol1reszSzállítási idők: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol2reszVámolási folyamat:…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Marc. 20- án rendeltem egy terméket. Több, mint 900 EUR körül.
Egy reklámsátrat.
5 éves shop volt. 90% feletti pozitív feedback. Nem szokványos lakossági cuccok, ezért nem volt több ezer visszajelzése. De ebben a termékkategóriában nem is nagyon volt olyan shop, ahol több lett volna sokkal.
Egyszer hosszabítottam a processing time-ot a vállalt idő előtt kicsivel az eladó kérésére.
Még 3 nap volt a shippingig és a shop bezárt.
A termékek nem elérhetők.
Próbáltam kapcsolatba lépni vele. Az order messeges- ben írtam neki, hogy mi van most illetve mi lesz.
Majd az ügyfélszolgálattal is többször beszéltem. Azt mondták, az accountja még aktív.
Tanakodtam, hogy megvárjam, amíg automatikusan törlődik a rendelés, de végül én kezdeményeztem. Persze nem fogadta el.
Most kaptam egy tracking számot tőle, ami csak számokból áll... és azt írta, hogy do not worry...
9-18 nap a beérkezési határidő.
Kezedeményezhetem még a kiterjesztését a Buyer Protection idejének, de neki jóvá kell hagynia.
10 nap múlva nyithatom a dispute-ot legkorábban.
Nem hiszem, hogy képes lenne leszállítani, amit megrendeltem.
Esetleg küld egy zsák homokot és még a vámot is kifizethetem rá.
Ezek után nem bízom benne. Neki nincs is veszítenivalója, a shop már nem működik.
Szerinted még elkerülhetem, hogy behúzzanak?
Milyen protokollt kövessek?